מספר הסיפורים נפגש עם האמת העמוקה – מרקורי עושה תשעים לפלוטו

היום 25.4.20 מרקורי עושה זווית של תשעים לפלוטו. כל זווית של תשעים תמיד מציגה סוג של מאבק בין שתי אנרגיות, סוג של התמודדות חזקה מאוד בין מקצבים שונים, תדרים שונים ואמיתיות שונות. ולמה? מרקורי הוא הפלנטה הכי קרובה לשמש בעוד פלוטו הפלנטה הכי רחוקה, אור למול חושך, קדימה מול אחורה, חשיבה ומהירות למול עומק אינטנסיבי שמעבר למחשבה. סוגיות של מה רוצים לעומת מה צריכים, צרכים של העולם אישי למול התאמה לעולם החברתי.

היום נפגוש סוגיות של תקשורת בין שני ערוצים פנמיים שלוחצים על שלל כפתורי מתח ולחץ, מאבק ושליטה ממקום זה לא מעט פחד וחרדה מבעבעים. קומפלקס זה נועד לגעת בקצוות החשופים של הכנות, האמת והאוטנטיות כדי לאפשר לזהות את הקולות הפנמיים ולתת מענה למה שעל פניו נראה שונה. פני השטח יוצרים שונות והפרדה, לעומת המהות שעובדת למען מטרה נעלה שמעבר: התפתחות והבנה כדי לאפשר הגשמה אישית, חברתית ונשמתית.. במיוחד כעת כיוון שמרקורי נע במהירות גבוהה מאד ופלוטו נמצא במצב של עצירה לקראת הרטרו, לכן נוצר מפגש מהסוג השלישי:) מפגש עם שכבות אחרות של המציאות..

רוצה לשמוע עוד על קומפלקס זה, לצאת ממאבקים פנמיים של כוח ושליטה? לגעת בנקודת הליבה כדי לאפשר ריפוי, הבנה ומערכת הפעלה חדשה? זה הזמן לעצור ולזהות איפה הזווית הזאת תופסת אותך.. להיכנס פנימה דרך קיר הפחד ולהסכים לאלכימיה וחוזה חדש. למי שרוצה לגעת בחומרים אלה.. אני זמינה לקריאה טלפונית, לפרטים נא לפנות אלי בטלפון 0523764220

אנו עומדים כעת בפני אתגר שמכריח לפגוש את מספר הסיפורים שלנו ולאמת אותו מול מה שנמצא מתחת לפני השטח, ובאמצעות מפגש זה לחדד את התקשורת ואת התפיסות שלנו, וכיוון שמרקורי נע מהר מאד ונמצא ביזרת הטלה ומגובה בהמון אש, יש מצב שהדברים לא יבואו בקלות, אלא עם מאבק פנימי חזק מאד עם המפלצות האישיות או מפלצות שהוטמעו והחתימו את המערכת משלבים מוקדמים מאד של החיים

אימות או עימות מכריח אותנו להתייצב מול אמיתות שלא בהכרח קלות ולכן יש סיכוי להפעלת כפתורי מערכת העצבים שלנו וכמובן ניצוצות חזקים לכל כיוונים .. יש כאלה שהניצוצות יכנסו פנימה וישרפו כמה חלקות טובות ויש כאלה שהניצוצות יעופו החוצה וישפרו כמה חלקות טובות

חשוב לזכור שזמן זה מאפשר לגעת בליבה האמיתית של תפיסת המציאות שלנו ולכן למרות הקושי והאתגרים שנחווה נוכל להגיע להבנות עמוקות יותר של המניעים הפנמיים שלנו, של הדחפים ואולי אף אובססיות.. הכלי החשוב ביותר כעת הנשימה! ללמדו לתרגל נשימה , ללמוד לספור עד עשר ואם צריך יותר.. אז יותר ולאט..

ונוקדה שצוינה כבר קודם, כיוון שפלוטו נמצא בעמדה של עצירה רגע לפני שנכנס לרטרו הכל מקבל גוונים עמוקים יותר, חזקים יותר ועוצמתים הרבה יותר מתמיד.. מקום זה יכול להפחיד במיוחד אם מגלים סודות או מוצאים משהו בנוגע לעצמינו או קרובים לנו שמטיל כמה ספקות..

זמן זה עם כל האתגרים והאינטנסיביות יכול להיות זמן נפלא להרהור עמוק בשאלות קשות שחמקנו מהן בסיפורים ותירוצים, אז נגמר זמן התירוצים והסיפורים הגיע זמן האמת והכנות .. הרפות , לנשום ולקבל את מה שמגיע כאילו היה זה תבלין חשוב מאד למרק החיים שלנו.. לוקח זמן עד שנטמע ומעניק את הטעם הכל כך הכרחי למרק..

יומואר

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן