מולד הירח בשור – 2020

מולד הירח בשור 23.4.20 בשעה 05.26 שעון ישראל

מולד הירח בשור פותח מעגל אנרגטי חדש שנוגע בביטחון ראשוני ביותר. הביטחון הראשוני נמצא עמוק בתוך הזיכרון של הגוף ומופעל דרך המערכת החושית שלנו .. כיוון שמדובר בזיכרונות טרום חשיבה וטרום זיכרון תודעתי מעובד לא אחת אין לנו גישה לזירה זאת והמציאות שפוגשת אותנו ולוחצת על כפתרי ההפעלה יוצרת את ההשפעה והתגובה. כעת מעגל אנרגטי זה מאפשר לנו גישה שקטה לחכמת הגוף, לזיכרונות האצורים ועצורים בו כדי לצור שינוי והעצמה..

ברמה הפשוטה ביותר זירה זאת מספרת לנו על מקור תחושת הביטחון, שלווה, עונג, חיבור לגוף ולידיעה שהכול בסדר.. אלה הם החומרים מהם נוצרת תחושת השפע. כשיש באגים במערכת או כשיש גנטיקה פצועה כשיש זיכרון חוויתי פצוע (כמו חוויות ינקות ראשוניות בעיקר עד גיל 9 חודשים ) אלה הם החומרים שיושבים במחסן האישי וממגנטים את כל מה שמגיע לחיינו וכעת יש לנו הזדמנות להיכנס לזיכרונות ולרפא אותם..לא בכדי חודש זה בגלגל העברי עוסק בריפוי

אנרגית השור מדברת איתנו על ביטחון וביטחון נבנה על הרגלים. חשוב לזכור שבעולם שאנו חיים וההרגלים שבנינו במטרה להרוויח בטחון בסופו של יום כולאים אותנו בתוך פלסטיק ואמונה שירקות ופירות גדלים על המדף בסופר.. השכחה של הפשטות בחיבור לאדמה משכיחה את האלמנטים האנושים הראשונים ביותר.. זמן זה מעניק לנו את המתנה של חיבור לטבע.

החיבור לטבע מעניק לנו אפשרות להתחבר אל עצמינו, להקשיב למערכות אחרות מעבר למערכת השכל, השכל נפלא , השכל שומר עלינו ומגן שלא נצא מגבולות המוכר והידוע ובסופו של יום כולא אותנו בביטחון לכאורה, זה הזמן להיזכר באינטליגנציה שמעבר לשכל, .דרך הקשב לטבע… זה הזמן להתחבר להרגשה ראשונית כמו ילדים שלא יודעים מה המילים המדויקות לתיאור החוויה אך שפת הגוף והחיוך הענק מספרים לנו את העונג והשמחה שאותו ילד חווה

אסטרולוגית, מפת מולד זה היא מפה מזרחית שמניעה לפעולה, מה מספר לנו שחודש נדרש להיות אמיצים ולנקוט בפעולות כדי להניע את החיים שלנו למקום נכון ובריא יותר, ולמה? מפה מזרחית תמיד מדברת על הכרח לפעולה וכשהאופק בטלה יש לנו מניע נוסף, הדחף להיוולד מחדש למרחב גדול יותר, לעצמאות גדולה יותר, לצאת מתוך מקומות סגורים לעולם הרחב ולזהות את האפשרויות הבלתי מוגבלות של החיים

מרקורי שנמצא על האופק מביא עימו רוח חדשה ומהירה, המון השראה ויכולת הסתגלות מהירה, דינמיות, שכל ישר וחד וממוקד מטרה , מרקורי המיצג את מספר הסיפורים שלנו , יכול כעת במהירות לשנות את הגישה והתפיסה במטרה להגיע למרחבים חדשים

שמש וירח בשור כמובן במרחק קטן מאד מאוראנוס מה שמספר לנו שלא מדובר באנרגיה שוורית רגילה, מדובר במשהו חדש, לכך מצטרפת ונוס שליטת מזל שור שנמצאת בצל טרום רטרו וחושפת אותנו להבהובים ושברי זיכרונות עתיקים ,כל הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו עוברים כעת סריקה מהירה כדי שנוכל להגיע למקום עמוק ביותר ברגע שוונוס תכנס לרטרו..

נקודה מעניינת נוספת, ונוס שליטת מזל שור מייצגת את הנסיכה הפנימית, אותה נסיכה שיודעת בפנים בתוך תוכה שנולדה להיות מישהי בעלת ערך ומשמעות בעולם .. אך רגישותה ועדינותה ואולי הויסות החושי שלה מיצרים מצב בו אין ברירה אלא לעטות כיסוי/שריון או להיכנס לשינה עמוקה, ממש כמו באגדות, בין אם מדובר בקללה עתיקה או תפוח מורעל או .. כך שאותה נסיכה פנימית יכולה למצוא עצמה ישנה שינה עמוקה בתוך ארון מזכוכית או בתוך ארמון עתיק, או מבוהלת מהתעוררות שגורמת לחוסר איזון או אולי לא רואה דבר חוץ מעדשה קטנה ..כדאי לשים לב, כי מצבים אלה מקבעים את עולמינו במקום צר מאד וגורמים לנו לחרוש עד דק אדמת טרשים .. מותר לשחרר ולהסכים לחוזה חדשה של זריעה ויצירה של מציאות אחרת והזמן הוא כעת במולד ! ..

המולד מאפשר לנו לזרוע את הזרעים לעתיד טוב יותר, מולד הירח בשור מחזיר אותנו למקומות מאד ראשונים של אדמה.. אדמה מייצגת את הבסיס עליו נמצאים חיינו, אדמה מייצגת את המקום הבריא המעניק לכל יצור חי באשר הוא את התנאים האופטימאליים לגדילה וצמיחה.

כשהירח נולד בשור יש לנו הזדמנות נפלאה לחזור לאמא אדמה ולזהות את מה שלא כל כך מובן מאליו בריצה היומיומית.. להאט את הקצב ולחוש: לחוש את מקצב החיים האמיתי . למעשה, מקצב החיים האמיתי נמצא בתכנו ומתואם לכל אשר קיים ..בשאיפה להרמוניה ושלווה, איזון ונועם .. אך אנו רחוקים, אנו נמצאים במקום של התניות (ציר שור/עקרב התניות של עונג וכאב) אנו ממגנטים כאב וחוסר סיפוק, אנו מושכים לחיינו סחרור וחוסר איזון כיוון שמשהו לא מחובר עוד למקצב המתואם של האדמה..

כיוון שמשהו בפנים לא מכיל מרכז מגנטי בעל עוצמה ונוכחות הכל סוחב ומניע ביחס להתניות סביבתיות . במעגלי החיים הקובעים, תמיד יש את ההזדמנות לחזור לתאם מקצבים , תדרים ולצור מרכז מגנטי בעל עוצמה.. מולד בשור מאפשר לנו לחזור ולהתחבר לאותו מקצב פנימי שתואם את האדמה.

כיוון שנוצרה התרחקות עצומה מהאדמה ומכרי הדשא הראשונים בהם ניתן לנוח תחת גפננו ותאנתנו, אנו מסתובבים עם התניות וכאב, מסוחררים מחוסר הבנה, כואבים מעיוורון או סנוור יתר של מה שנדמה בעל ערך.. אנו נטולים מרכז מגנטי וחוקי המשיכה עובדים באופן פראי ולא מאוזן ..אך תהליך הריפוי מתאפשר תמיד דרך ציר הזמן.

מולד זה נוגע לנו בכל הכפתורים שקשורים לתחושת הביטחון ולכן בנקודת זמן זאת נפתחת דלת מרתקת לעולם שבדרך כלל נמצא מאחורי הקלעים. זמן נפלא להקשיב למערכת בסיסית וראשונית שמחברת לאותן סוגיות: הגוף. הגוף מאפשר לנו לחוות ולהיות בתחושה, לא משנה אם נעימה או לא ..התחושה היא תחושה ומעידה מה נמצא וממקום זה ניתן להתחיל לגעת בכל הרבדים במה מאפשר או מה מונע/תוקע .

חוויה זאת יכולה לגרום לשתי תגובות מנוגדות, תגובה אחת: התקפלות והתכווצות , תגובה שנייה: פריצה בכל הכוח (כמו שור זועם) לפרוץ את הגדרות ולצאת לכרי דשא חדשים:) כאן החבירה מגיעה מאיפה בדיוק מתיישב מולד זה במפה שלנו ואיך אנו יכולים להיעזר בנקודת זמן זאת לזרוע גן עדן אמיתי

ברכות לחודש מרפא ומשמח

2 מחשבות על “מולד הירח בשור – 2020”

    • שמש במזל שור מספר לנו שונוס היא השליטה של השמש, ונוס נמצאת בטלה, במיקום עוצמתי ועם זויות דינמיות ,
      מסיבה זאת ונוס תוגדר כונוס פוצעה.. בחיים זה אומר שיש מגנוט שמושך לאו דוקא דברים שיוצרים שפע של טוב, אלא דברים שגורמים לתחושה של חסר וחסך..
      יש חשיבות גדולה לדעת לעבוד עם ונוס פצועה כדי להגיע למה שנמצא מאחורי פצע, לאוצרות יוצאי דופן
      מקרה זה מצריכים מיקוד חזק, רצון של הנשמה בתוך מגבלות העולם של המציאות..
      אגב, חשוב לציין שיש קשר לסוגיות רגשיות עתיקות, קארמה משפתחתית ושבטית ..
      ובנוגע לשאלה, רק לומדים לעבוד נכון ומעלים את ערך המנייה האישית בעולם,
      רק אז מתחלים למגנט מה שיכול לתת מענה לשפע הכשורנות ויכולות המנטליות ..
      מתי? במיוחד כעת לקראת כניסתה של ונוס לרטרו.
      בהצלחה יקירה..

      הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן