מספר הסיפורים עומד מול המראה ומדקלם: מראה מראה שעל הקיר… מרקורי נכנס למאזנים

היום 14.9.19 בשעה 10.14 שעון ישראל מרקורי נכנס למאזנים

דמותו של מספר הסיפורים עומדת מול המראה וכמו תמיד מתחילה לדקלם, מראה מראה שעל הקיר מי הכי הכי _______ בעיר? בארץ? בעולם? ביקום?:)

כולנו חווים את הרגע בו אנו ניצבים מול המראה ועולה השאלה .. מיד מתחילה עבודת ההשוואה, השוואה ביחס למה היינו רוצים, מי היינו רוצים להיות, מה חסר לנו ומה כואב ומייסר אותנו, זה יכול להיות כמו באגדה דמות המלכה עומדת מול המראה ושואלת את השאלה מי הכי יפה? לאורך זמן מסוים המלכה תהיה הכי יפה, היא רלוונטית מלאת יופי, שליטה, עוצמה וכוח.. אך ציר הזמן הולך ומתקדם ומשהו מפסיק להיות רלוונטי ואותה מלכה כבר לא הכי יפה..

כך לגבי כל נושא יש לנו ערך מסוים שעבדנו למענו (במסע בזירת הבתולה) למדנו לבחור את העיקר, שיפרנו, טיפלנו, טיפחנו ויצרנו מציאות הכי קרובה לחלום שלנו ואז מגיעים לעולם שבחוץ, אם הכול נכון.. המראה תגיד לנו שאנחנו הכי ואם משהו לא נכון או לא רלוונטי .. סימן שהגענו לזמן המדויק להתייצב מול המראה ולקבל את האמת בפנים
האדם שאנו רואים הכי מעט הוא אנחנו, כדי לראות את עצמינו אנו מתייצבים מול המראה, בודקים, סורקים, סוקרים ומול השיקוף שלנו מנסים לראות את האמת ומה טעון שיפור או מרגיש נפלא וניתן לצאת החוצה:)

הגענו לזירת המראות, זירת השיקופים, זאת הזירה של מזל מאזנים ולכן כל דבר נשקל על המאזנים נמדוד ביחס למשהו, ביחס לערכים אישים, ביחס לערכים חברתיים , תרבותיים, עקרוניים ו.. השקילה תמיד מעמידה בהשוואה והשוואה תמיד מבטלת את שני הצדדים כי קיומם למעשה לא תלוי זה בזה, אלא כשני כוחות שיכולים לחבור ולצור הרמוניה..

כניסת מרקורי מאזנים מספרת לנו על מספר הסיפורים שלנו שנעמד מול המראה ובודק את השאלות בדבר הערך שלו מול העולם..מול המראה! מה שפוגשים ההוא תמיד תוצאה של הסיפור או התירוצים או הסיבות שנתנו לעצמינו כבר לא מתאימים וכבר לא רלוונטיים, במראה נקבל עיוות, ממש כמו באולם המראות.. מראות קמורות, קעורות ו.. ומיד נקח את זה אלינו ונרגיש ונחווה שמשהו אצלנו לא בסדר או משהו חסר

מספר הסיפורים כעת ניצב מול מה לא בסדר, מה חסר ומה לא עובד.. כיון שאנו בזירה של מערכת יחסים יש סיכוי מצוין לקבל מידע טרי מהמראה:) זמן נפלא לגלות אם אנו מונעים מסיפורים, שקרים לבנים, תירוצים, השלכות, הדחקות ו… ומסיבה זאת לא ממגנטים את מה שאנו ראויים לו אלא את מה שנדבק

אסטרולוגית כניסת מרקורי למאזנים יוצרת אוורור של מערכת החשיבה .. מעבר מרקורי למאזנים מביא עימו רעיונות חדשים, מודעות אחרת ויותר מכל יכולת לעבור ממצב של שיח פנימי לאינטראקציה עם מי ומה שנמצא מחוץ לעולם האישי שלנו. לכן זמן זה מאפשר דיאלוג קל יותר, לא רק ברמה של ביטוי רעיונות ומחשבות אלא גם ביכולת ההקשבה והאזנה.

זמן בו היכולת הדיפלומטית הפנימית מתגברת ונוצרת תחושה חזקה שניתן לראות את שני צידי המטבע בכל סוגיה, בכל מצב ועם כל אדם .. (לא לשכוח את הצל, הצל מגיע עם המראה וחוסרים..) הזדמנות נפלאה להתייחסות מחודשת לחוזים, החל מהקולות הפנמיים וכלה באינטראקציות עם אנשים, אמונות וערכים.

למעשה כניסת מרקורי למאזנים מדברת על פתיחת שער ענק למודעות חדשה שנוגעת לאינטראקציות, יחסים, חוזים ויכולת להכניס מרכיבים חדשים למשוואות ישנות. זמן זה מאפשר תקשורת קלה יותר, יכולת הקשבה גבוהה יותר , הדברות, משא ומתן, הבנות של רצונות מול צרכים. בגדול מדובר בהתעוררות המודעות לקיום האחר בחיים, החל מיחסים אישים וכלה ביחסים בין מדינות, דתות, קהילות או כל תבנית שבטית אחרת..

זמן נפלא לחוזים חדשים במיוחד אחרי המסע של מרקורי בבתולה (בבית: מרקורי שליט מזל בתולה) מרקורי מגיע עם הבנות חדשות כתוצאה מהמסע בבתולה.. זמן נפלא להיות כנים , לעמוד מול המראה ממקום של הסכמה, קבלה ויצירת חוזה תואם ציפיות

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן