מערכות יחסים בראי הקוד החברתי – ונוס עושה תשעים לפלוטו – נובמבר 2020

היום 15.11.20 ונוס משוחחת עם פלוטו וכששני גרמי שמים מיצרים שיח אנו חווים זאת ברמה האנרגטית במיוחד עם ונוס ופלוטו, ומדוע? משום שונוס מייצגת את המערכת החושית שלנו ואת המפגש של המערכת עם העולם ולכן החוויה נעים או נורא, טעים או ממש לא, אהבה או שנאה..אלה תיאורים שמגיעים מאותה מערכת חושית שמסננת לנו את עולם למה גורם לנו עונג או מה גורם לנו כאב..

התבנית ממנה נבנית המערכת קדומה מאד ועוד טרום זיכרון וטרום מילה ולכן המערכת החושית עובדת על אוטומט שנמצא עמוק מעבר לשכל ולרגש.. כשוונוס במאזנים אותה מערכת חושית באה לידי ביטוי בכל הנוגע למערכות יחסים, איך אותה מערכת קדומה שאמורה לשדר לנו מה נכון לנו מתפקדת

פלוטו מייצג את העוצמות שמעבר ליכולת החושית שלנו ולכן זווית זאת ממגנטת אינטנסיביות, עומק, שינוי ומסיבה זאת השיח בין ונוס ופלוטו מייצר אנרגיה שתחת השפעתה ניתן בקלות רבה להיתקל בשלל מפלצות ושדים, זמן בו נדרשים לצלול לעומק ולא תמיד עם בלון חמצן ולכן הנשימה נעתקת והלחץ גובר וכל מפגש עם המציאות יכול להחוות שאיום או ללחוץ על כפתרי הגנה ומגננה..

ומה הטריגר? מערכות יחסים .. ולמה? משום שוונוס היא הפלנטה הקטנה וסופגת את השפעת פלוטו וכעת היא נמצאת בנקודת מפנה בשיח עימו, זאת נקודת מבחן למערכות יחסים נוכח מה שלמדנו מאז דצמבר 2019 כשבאמצע ונוס נכנסה לרטרו ויצר שיח עוצמתי מאד עם פלוטו בתוך לולאת הרטרו (התחילה את הרטרו בזוית של 150 מדויקת לצמידות של דצמבר 2019)

ולמה הקונפליקט כל כך עוצמתי ? משום שיש משהו בונוס שמחפשת שהכול יהיה בסדר ופלוטו מסיר את הצעיף של “הפוליטיקלי קורקט” ומכריח להיכנס לעומק הדפוסים, תחושות, רגשות על קשת הצבעים החל מפחדים וחששות וכלה בתשוקות ומאווים ולהסכים לצור חוזה חדש דרך שולם עם השדים ויצירת דיאלוג עם החלקים הזקוקים לעבודה , שינוי וריפוי..המטרה לאפשר מפגש כן עם הצללים והשדים ולזהות שבסופו של יום הם המורים לשבילים שמעבר למודעות העכשוויות שלנו ..ולמה? כי המודעות הראשונית נבנית על ידי המערכת החושית וכשאנו לא מסוגלים לעבד ברמה החושית את המידע שהמציאות מביאה לפתח דלתנו, אנו נכנסים למקומות של מפגש עם צללים ושדים .. ועד המפגש הבא בין השנים שיתרחש בסוף ינואר 2021 יש לנו מרחב זמן לעבוד על מערכות יחסים…

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן