מכמתים ומקמטים את האהבה – ונוס עושה תשעים ליופיטר נובמבר 2020

היום 16.11.20 ונוס משוחחת עם יופיטר , כל שיחה מיוצגת על ידי היבטים (זויות) בין שני גרמי שמים או יותר , למעשה כל זווית מדברת על יחסים בין שני גרמי שמים או יותר, סוג יחסים זה בין ונוס ויופיטר מדבר על צורך עז לצאת להרפתקה המונעת מרעב לעוד.. מקום זה יוצר רעב לחוויה גדולה מהחיים, זה המקום בו אנו מחפשים משהו גדול יותר, נוצר בנו רצון חזק יותר לסיפוק וגם אם זה על חשבון העתיד לבוא.

כיון שונוס מדברת על צורך לחוות , יכול להיווצר מצב שהצורך הפוך להיות חזק מאיתנו, לכן כדאי לשים לב לרעב למזון (בעיקר ברעב למערכת יחסים שתשלים את כל מה שחסר ולא נמצא) במישור גבוה יותר אנרגיה זאת פועלת באותה צורה, אמונה, משאבים ורעב.. אנרגיה זאת נוגעת בדפוסים על בירכיהם חונכו מתוך הבנה שכך וכך צריך להיות כדי נהיה מאושרים וכעת אנו חווים את הפער בין מה צריך להיות לבין מה באמת קורה ומקום זה מכריח להיכנס קצת יותר לעומק כדי להבין באמת מה נכון לנו במערכות יחסים.

האם באמת הקפדה על מה שצריך לפי קוד חברתי נותן מענה לאותו רעב ותחושה של חסר וחסך? האם באמת ניתן להשביע צרכים גדולים על ידי משהו מוכתב? למעשה זמן זה מאפשר לנו להבין ולזהות שהרעב לא מקבל מענה דרך קוד חברתי ודפוסי שכלואים במבנים ישנים, אלא דרך תהליך וזמן זה מאפשר לנו לזהות את הצרכים לסיפוק ושובע, יצירתיות וערך עצמי הנובע מהכרה מלאה בערך המנייה האישי

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן