מפגש עם מפלצות הכאוס – פלוטו נכנס לרטרו – מאי 2023

היום פלוטו נכנס לרטרו – 1.5.23 בשעה 20.08 שעון ישראל 

פלוטו נכנס לדלי לפני זמן קצר מאד, ב- 23.3.23 בשעה 14.14 ..ומאז אנו בתהליך הסתגלות לאנרגיה חדשה, לא ברור בדיוק מה קורה, אנו חווים שינוים עצומים בכל תחום בחיינו. למעשה ניתן לומר שהכאוס מגיע בעוצמה רבה ואנו עדין ניסיונות להבין מה קורה במקומות הכי אישים ומה קורה במקומות הכי חברתיים שמשפעים עלינו ברמה אישית

כניסת פלוטו לרטרו מספרת לנו שיש לנו הזדמנות מחודשת לעבוד עם הצל.. במיוחד שפלוטו נכנס לרטרו בזמן שבין הליקויים.. זהו זמן שמוציא אותנו מחוץ לזמן הרגיל ומביא עימו שפע של תופעות שלוחצות על כל מה שמפעיל אותנו מהמקומות הכי לא פשוטים..

פלוטו נכנס לרטרו אחת לשנה לתקופה של חמישה חודשים במהלכם הוא מסייע לנו להגיע לשכבות עמוקות מאד של הנפש והמניעים שדוחפים אותנו לביטחון ועוצמה

פלוטו נוגע ברבדים העמוקים ביותר של נפש האדם בפרטי ובכללי לכולנו כאנושות, מה המקומות העמוקים ביותר של הפחדים הקולקטיבים, מה המפלצות שכולנו עובדים וממה אנו מנוהלים באמת, לכן כשנכנס לרטרו הוא נכנס לרבדים העמוקים עוד יותר וממקום זה ניתן להגיע לאימות עמוק מאד עם אותם מפלצות ושדים, פחדים וזיכרונות שמעבר למודע במטרה לשנות כדי לאפשר התפתחות.

תהליך הכניסה לרטרו מדבר על נקודת השהייה, נקודה זאת נקראת: תחנת עצירה וממנה מתחילה התנועה אחורה. בנקודת זמן זאת נוצר גודש אנרגטי חזק במיוחד על נקודה זאת, וככל שהפלנטה כבדה יותר כך האנרגיה המעורבת כבדה יותר ולוחצת על מקומות עמוקים יותר. כשמדברים על פלוטו, הפלנטה הכבדה ביותר.. אין ספק שאנו מגיעים למקום עמוק ביותר הדומה במהותו ללוחות הטקטוניים היושבים ממש מתחת לפני השטח וזזים נוכח הלחץ האנרגטי ויוצרים רעידות אדמה וחוסר שקט. המטרה לצור מספיק לחץ כדי לגרום לשינוי,

כיוון שפלוטו בדלי חוזר לגדי , מדובר בשינוי שנוגע לעמוד השדרה שלנו בכל הרבדים, החל מרבדים ארציים וחומרים וכלה ברבדים רגשיים עד לנפש ולנשמה.. בזמן בו פלוטו ברטרו, נמצא עצמינו קולפים שכבות, זה זמן לקלף את כל שכבות האשליה, בטחון מזויף ולאפשר לידה מחדש. הרטרו מאפשר לחזור ולפגוש מחדש את המקומות הללו כדי לאפשר להבין לעומק את מהות האמת כשחוויה זאת מובילה לגילוי עמוד שדרה אמיתי ובעל עוצמה שישרת בעתיד הקרוב והנראה לעין ובמקביל בעתיד הרחוק שמעבר להתניות של מקום וזמן. חשוב בעיקר למי שיש איוש כוכבי במזלות הקבועים במעלה 0 בעיקר אם מדובר בשמש, ירח, שליט המפה או אופק…חשוב לזהות את הועצמה של המעלה היחודית הזאת.!!

מעלה אפס מדברת על התחלה ולכן נושאת בתוכה את הזיכרון של המזל הקודם ואת הפוטנציאל של המזל הנוכחי ומשום שפלוטו שוהה זמן ארוך מאד על מעלה קריטית החוויה של הכאוס מתעצמת.. למי שיש איוש כוכבי במעלה 0 במזלות הקבועים יחווה תהליך עמוק מאד משום שאיוש כוכבי על מעלה זאת במפת הלידה מדבר על המון פוטנציאל וחלק מהמפגש עם פלוטו לאורך המעבר המשולש (קדימה/רטרו/קדימה) מהווה זמן מרתק לחשיפת הפוטנציאל היחדוי וקפיצה קוונטית למקום חדש..

חושב לציין שעד ינואר 2024 כשפלוטו יחזור שוב לדלי אנו בתהליך הסתגלות לאנרגיות לא מוכרות, עוצמתיות מאד שלוחצות על כל הכפתורים של האחזות ותקיעות והסיבות לכך.. מרבית הסיבות נובעות מפחד, הקפאה, בריחה ו… זאת למעשה עבודה עם הצל ומהותו ואיך ניתן להעזר בצל כמורה דרך להתפתחות אישית..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן