מפגש של עוצמה – צמידות מרקורי שמש במעלה האחרונה בטלה – אפריל 2021

היום 19.4.21 בשעה 04.30 בבקר רגע לפני שמש ומרקורי נעים למזל שור, נפגשים למפגש חזק ודינמי תחת המעלה האחרונה של טלה! מעלה אחרונה מגילה את כל “המידע” ולמעשה ניתן לכנות מעלה זאת כמעלת מאסטר של אנרגיית הטלה. כשמתחולל אירוע כל כך משמעותי על מעלה זאת הוא מקבל עוצמה והעצמה יוצאת דופן

צמידות זאת מהווה נקודת שיא במחזור מרקוריאני, זוכרים את המחזור של רטרו (והרטרו עצמו ) שהתחיל בסוף ינואר? היו אלה חודשיים בהם מרקורי שהה במזל דלי ופתח לנו את האפשרויות לראות אחרת, ללמוד פתרונות חדשים בעיות ישנות, להתחבר לחלקים האמתיים והאותנטיים, להתחבר לאנושיות ולחמלה … כמרקורי החל שנה חדשה נזרעו זרעים חדשים של רעיונות בנוגע לסוגיות אלה וכעת, היום אנו יכולים לזהות את התוצאות..

למעשה, כעת אנו מגיעים לשיא בתוך המחזור של מרקורי ומקבלים מענה נוסף לכל מה שעלה על השולחן בתקופת הרטרו, זמן זה מביא לנקודת שיא חדשה, כיוון שמרקורי בטלה פועל על עקרון החום והפעולה, זמן נפלא לבדוק את הפעולות שנקטנו ביישום הרעיונות שעלו ברטרו, זה הזמן להפעיל את האינטליגנציה האינסטינקטיבית, ולתרגם אותה למקום חדש ביחס לרטרו, זוכרים הרטרו היה באוויר וכעת המשוב באש: ציר זה מבקש מענה לייחודיות והאוטנטיות שלנו דרך פעולות ותוצאות..

כיוון שציר זה יכול לצור בעירה, נוצרים קצרים שנובעים מכעסים ומתחים, מבדק המציאות מגיע ומטרת הקצרים לספר לנו איפה אנו לא ממש מחוברים למציאות ובמקביל איפה המהירות שלנו לא מסונכרנת עם המציאות ..הקצרים שיכולים להגיע כעצבים, חוסר שקט, ויכוחים ומאבקים בינינו לבין עצמינו או בנינו לבין אחרים הם חלק מהמראות שמאפשרות לקחת סבוב חדש…

נקודה מעניינת נוסת היא האירוח ההדדי עם מארס, מארס שליט טלה בתאומים ומרקורי שליט תאומים בטלה, מצב זה נקרא אירוח הדדי או חילופים שליטים .. מצב זה החל כשמרקורי נכנס לטלה והביא פתרון מיוחד באמצעות אוראנוס (למאמר מלא על מרקורי בטלה והתייחסות לחילופי שליטים/אירוח הדדי )  כעת הפתרון נעוץ במעלה האחרונה של שור, דגש על הערך מערך הנבנה על מערכת יחסים בין מחשבה ופועלה.. זמן נפלא לבדוק את ערך המנייה שלנו בשוק החיים.. האם אני שווה?

כמה מילים בנוגע לצמידות שמש מרקורי, קיימות שתי צמידויות, צמידות אחת בה מרקורי מתחיל מעגל/שנה מרקוריאנית חדשה היא כשמרקורי נמצא בקרבה הגדולה ביותר לכדור (כשמרקורי נמצא בין בכדור לשמש) ומפנה את גבו לכדור כשפניו אל השמש וברמה הסימבולית, הפנים אל האור ואנו רואים רק את מה שנסתר מהאור.. הצמידות השנייה היא בשיאו של המחזור המרקוריאני כשמרקורי נמצא במרחק הגדול ביותר מהכדור (כשהשמש נמצא בין מרקורי לכדור) ופניו אל הכדור, ברמה הסימבולית זה המקום בו אנו יכולים להגיע לשיא של מודעות והבנה בגלל פרספקטיבה, גישה, תפיסה והבנה…ביחס לתחילת המעגל שהיה באמצע הרטרו

זמן זה בו נוצרת הצמידות מרקורי משנה את יחסיו עם השמש, מנקודה זאת משנה אוקטבה ומתחיל לעקוב אחרי השמש עד הרטרו הבא בו שוב ישנה אוקטבה ויתחיל להקדים לשמש.. או במילים אחרות מרקורי משנה פניו מכוכב בקר לכוכב ערב.

כל שינוי במיקומים וביחסים מספר לנו על מה קורה בעצם.. כעת הצמידות על המעלה האחרונה בטלה מדברת על מיקוד חש מאד של עשייה כדי להביא את כל מה שעלה ברטרו.. זה הזמן בו אנו יכולים לזהות לא רק את עצמנו אלא גם אחרים ואופן המחשבה והתקשורת שלנו שמשפיע על אחרים..

כל אדם חווה את הצמידות באופן שונה, ביחס למיקום על מפת הלידה וביחס לפאזה של מרקורי בה נולד אם עוקב או מקדים לשמש.. המלצה, כדאי לך לבדוק איזה פאזה של מרקורי נולדת ואיפה משפיעה הצמידות על מפת הלידה כדי להפיק את המקסימום של זמן זה..
ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן