מצד אחד ומצד שני או אולי והאם – ונוס נכנסת לתאומים – מאי 2021

היום 8.5.21 ונוס נכנסת לתאומים .. כניסת ונוס לזירה זאת מעוררת משהו חדש, ולמה? משום שוונוס היא שחקנית מרכזית במשחק החיים שלנו וכניסה שלה לזירה חדשה מספרת לנו שכדאי להתכונן לשינוים , עדכונים ובעיקר הערכה מחדש של אותה זירה.

ונוס מסמלת תת דמות פנימית שמחברת אותנו למציאות דרך העולם החושי והרגשי מחד ומאידך דרך מערכות יחסים. כמו תמיד שמדובר בחושים ורגשות, מדובר במקום אישי מאוד שמונע מחוויה אישית ותנועת ונוס בשמים מסמלת לנו את המסע של החיים המוביל אותנו לאפשרות לפתוח את החומרה, התכנה ומערכת ההפעלה של החושים והרגשות שלנו כדי להתפתח ולהגיע לביטחון, ערך עצמי והבנה עמוקה של מהות החיים שלנו..

לכן לכל מי שעובד על מרחב בטוח וערך עצמי רצוי ומומלץ להתבונן בתנועת ונוס ( במאמר מוסגר חשוב לבדוק גם ביחס לוונוס האישית ולמחזורי ההתפתחות האישים של אותה תת דמות ) ולמה? כיוון שמעבר ונוס חושף אותנו לזירות שונות במהלך החיים וכל זירה מאירה ומעירה צורך מסוים שלנו

בזירת התאומים הצורך מגיע דרך מפגש עם מישהו אחר, ולכן התחושה וההרגשה שיש בנינו פער וממקום זה הצורך הראשוני ביותר הוא לתקשר וכניסת ונוס לתאומים מדברת על צורך זה ועל המפגש עם המציאות ברמה של תקשורת …מהות הרעיון יושבת על המקום של הנבדלות האישית שלנו והצורך שלנו לחבר ובכל לצור איזון  של הקוטביות הדואלית.. זמן זה מאפשר לנו מבדק של האינטליגנציה החושית ויצירת חיבורים חדשים שיאפשרו יצירה, צמיחה וגדילה..

ונוס נעה ממזל שור, מהבית שלה ובו היא התחילה מעגל חדש , מעגל זה מתחיל תמיד עם חיבור עמוק לחוויה החושית. כעת ונוס נעה למרחב חדש, מעגל צעיר מאד ובו היא נדרשת להתנהל באופן שונה ממה שמכירה מהבית, כאן ונוס נדרשת משמע אנו נדרשים להתחיל לתרגם את מה שחווינו באופן שיהיה ברור ונהיר ויותר מכל מתקשר..

איך קוראים לזה? זה המפתח ומתי אנו חווים בפעמים הראשונות את החיבור התקשרותי עם העולם שלא דרך ההורים שלנו (אלה האלים הגדולים שמעמדם גדול משלנו ) אנו חווים זאת דרך אחים ואחיות, דרך סביבה קרובה ומקום בו התדרים, הצבעים הצלילים מיצרים את התשתית לביטוי שלנו.. כאן מתחילה לצמוח השפה וכשוונוס נכנס לכאן יש לתרגם לשפה שניתנת להבנה בסיבה הקרובה

אם היו כשלים בסביבה הקרובה כעת זה הזמן בו ניתן לצור סוג של תקשורת חדשה ושינוי של דפוסי עבר עם כל מה שקרוב לנו.. שיפור השפה וההבנה ביחס להרגשה שלנו שמתבססת על הערכים.. לכן כניסת ונוס לזירה זאת מסייעת לנו להיערך מחדש ברמה של מחשבה.. איך לחבר בין תחושה למחשבה או בתי מילים אינטליגנציה חושית

זה הזמן לחזור לחבר בין שכל וגוף.. ואז נקבל את המענה האמתי ונחווה תחושה של בטחון וידיעה שאנו מובנים ומוכלים…כך שאם נבטא את המילה כן.. זה היה גם מהפה וגם מהלב וגם משכל וגם מהגוף…  משהו שלם.

וכאן אפשר לחזור למהות של תאומים, מצד אחד או מצד שני או האם או אולי או… לכן זירה זאת יוצרת את הספקות ולא מאפשרת לנו את השקט, ונוס מביאה עימה את השקט למקום המנטלי דרך ההסכמה להבנה שאין מצד אחד ומצד שני, אלה שני צדדים של אותו מטבע ולכן יוצרים את השלם..

כניסת ונוס לזירה זאת מאפשרת לנו לראות את השלם בין חצאיו וחלקיו.. אז אם נתקלנו במצד אחד או מצד שני, האם אולי.. לעצור ולהערך מחדש ביחס למה שהגל והגוף אומרים לנו..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן