מרפאים את הכאב ומגלים את העוצמה – כירון מסיים את הרטרו בדגים

במפה האסטרולוגית כירון מייצג את הפצוע המרפא ומדבר על מחסני טראומות של האדם בינו לבין עצמו, בינו לבין החברה, התרבות, הדת וכל מערכת שמבדלת ומפרידה. המיקום של כירון בשמים מספר לנו מה הזירה שנחשפת לעבודה כירונית, החל מהפצע וכלה בריפוי. כעת כירון עובר במזל דגים ומעלה את פצע של אבדן התום, געגוע לעולם טוב יותר, לצד הכאב הייאוש והחולי שנובע מנטישה ואבדן האימון והדרך. כעת כירון הרטרו, בניגוד לכוכבי לכת הנעים במסלול קבועים ומדויקים, כירון מייצר מסלול שונה, עם טווי שונה של רטרואים, משמע חלונות שונים בזמן .

כירון עובר על אזור מסוים הוא חושף את הפצע והטראומה, כשנכנס לרטרו על אותו אזור הוא מאפשר עיבוד ועיכול מהות ומשמעות הפצע וכעת שכירון מסיים את הרטרו, הוא עובר בפעם השלישית על אותו אזור ומביא את הפאזה הגבוהה של הריפוי . בפאזת הגבוהה כירון הוא מפתח מאסטר להתפתחות, מודעות וריפוי . כעת במסעו במרחב האנרגטי של הדגים מהווה כלי עבודה מדהים לעומק החלומות, התקוות וגן עדן הפנמי העמוק ביותר. התקופה בה שהה ברטרו אפשרה לנו להיכנס לעומקים חדשים ולשכבות הנמצאות מאחורי הקלעים כדי לתת מענה לסוגיות הכירוניות בחיינו. כעת שינוי מגמה, עצירה לקראת הילוך ישיר לוחצת חזק מאוד על כל הכפתורים. למעשה זמן זה הוא כמו תחנה במסע הריפוי. זמן למפגש מחודש עם מחסני הכאב והטראומות, עם סוגיות של נטישה ואכזבה כדי לבנות תהליך של חיבור נכון, חוזה מדויק יותר כדי להיות בשלמות, בהסכמה ובחוזה של שלום בנינו לבין עצמינו, בנינו לאחרים ולעולם בכלל.

כל מזל חווה את הנקודה בה כירון מסיים כעת את הרטרו באופן שונה .

טלה
סיום הרטרו של כירון מפגיש את הטלאים עם הפצע של אבדן התום והאימון בדרך לצד הצורך להתחייב לריפוי עמוק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר באידאלים והערכים העמוקים ביותר, לתת אימון באפשרות להגשים את החלומות הגדולים ביותר. הריפוי מגיע עם האומץ ליזום ולעשות.

שור
סיום הרטרו של כירון מפגיש את השוורים עם הפצע העמוק של אבדן האינדיבידואליזם ואותנטיות לצד הצורך להתחייב לריפוי עמוק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר במקום המיוחד ביותר ולתת לייחודיות לפרוח ולתת אימון ביכולת להשמיע את הקול האישי ביותר. הריפוי מגיע עם הביטחון להיות.

תאומים
סיום הרטרו של כירון מפגיש את התאומים עם הפצע העמוק של אבדן המטרה ותחושת הכישלון לצד הצורך להתחייב לריפוי עמוק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר במטרה הגדולה ביותר ולתת ליכולות והכישרונות לצמוח ולתת אימון באפשרות להצליח. הריפוי מגיע עם ידיעה פנימית מלאה בהצלחה.

סרטן
סיום הרטרו של כירון מפגיש את הסרטנים עם הפצע העמוק של אבדן משמעות האמונה לצד הצורך להתחייב לריפוי עמוק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר באמת העמוקה שנולדה מתוך מסע החיים, לתת ללב להיפתח ולהסכים לצאת להרפתקה מיוחדת לגלות את היש. הריפוי מגיע עם גילוי האמונה והדרך.

אריה
סיום הרטרו של כירון מפגיש האריות עם הפצע העמוק של אבדן המפגש עם הנפש והיכולת להתמסר לאינטימיות לצד הצורך להתחייב לריפוי עמוק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר בעוצמת החיבור למה שנמצא מעבר ליכולת השליטה ולהסכים לשחרר ולגלות את מה שנמצא מעבר. הריפוי מגיע עם גילוי העוצמה

בתולה
סיום הרטרו של כירון מפגיש את הבתולות עם הפצע העמוק של אבדן היכולת להגיע ליחסים עם העולם בכלל וזוגיות בפרט לצד הצורך להתחייב לריפוי עומק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר במשוואה שהשלם גדול מסך חלקיו ולהסכים לצור שלום מתוך הבנה שאחד ועוד אחד שווה שלוש. הריפוי מגיע עם שלום ופריון

מאזנים
סיום הרטרו של כירון מפגיש את המאזנים עם הפצע העמוק הנובע מאבדן האיזון ביחסים בין גוף לנפש לצד הצורך להתחייב לריפוי עומק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר ביכולת לצור סדר וארגון מחדש של האידאלים במרחב של מקום וזמן ובכך לאפשר איזון ובריאה של מציאות חדשה. הריפוי מביא שלווה.

עקרב
סיום הרטרו של כירון מפגיש את העקרב עם הפצע העמוק הנובע מאבדן החיבור עם הילד הפנימי והלב לצד הצורך להתחייב לריפוי עומק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר ביכולת לרדת מהגדר ולהמר במגרש המשחקים של החיים ובכך לאפשר שמחה ואהבה. הריפוי מגיע עם פתיחת הלב וגילוי השמחה.

קשת
סיום הרטרו של כירון מפגיש את הקשתים עם הפצע העמוק הנובע מאבדן השייכות והחיבור למעגל תמיכה משפחתי לצד הצורך להתחייב לריפוי עמוק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר ביכולת להתחבר לאמונה ברגש והרגש מהווה גשר למעגל אמתי של תמיכה ושייכות. הריפוי מביא שלווה ועוגן של בטחון.

גדי
סיום הרטרו של כירון מפגיש את הגדאים עם הפצע העמוק הנובע מאבדן ההסתגלות והחיבור לסביבה הקרובה לצד הצורך להתחייב לריפוי עמוק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר ביכולת הקליטה, הבנה והגיון רגשי המאפשר לזהות את השפה האישית ביותר . הריפוי מביא חיבור וביטוי של הקול האישי.

דלי
סיום הרטרו של כירון מפגיש את הדלאים עם הפצע העמוק הנובע מאבדן הביטחון הנובע מחיבור לאדמה ומרחב בטוח שמעניק שלווה לצד הצורך להתחייב לריפוי עמוק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר במשאבים והכישרונות הייחודים שעזרתם ניתן למגנט שפע ולצור בטחון. הריפוי מביא שפע ובטחון.

דגים
סיום הרטרו של כירון מפגיש את הדגים עם הפצע העמוק הנובע מאבדן החיבור לזהות האישית, דימוי ועצמאות אישית לצד הצורך להתחייב לריפוי עמוק של הנשמה. זמן זה מהווה הזדמנות להיזכר באומץ הנובע מאידאלים וחזון אישי, האומץ ליזום ולפעול, לעשות ולפרוץ את גבולות הפחד. הריפוי מביא עצמאות ומנהיגות.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן