מסע מרתק של בניית אמונה במציאות אפורה – מולד הירח בקשת

מולד הירח בקשת מתחיל מחזור חיים שעוסק בתפיסת מציאות, פילוסופית חיים ואמונה. סוגיות אלה נובעות מצורך ורצון עז להתחבר למשהו גדול מאיתנו שיוכל לקחת אותנו למעוף מעבר לדינמיקת החיים הרגילים. לכן זמן זה מאפשר לנו לגלות אופטימיות ושמחה המהווים דלק לחיים.

מחזור ירחי זה עוסק בעולם האמונות שלנו
לכן זמן זה מאפשר לנו לגלות את שאמונות מעוצבות על ידי משפחה, חברה, תרבות, חינוך וסביבה קרובה בילדות מוקדמת שלנו, אנו סופגים את הכל לתוך התת מודע. ולכן מדובר באינסטינקט ראשוני ולא באמונה של ממש וממקום זה אותו דבר שנחווה כאמונה למעשה סוגר ונועל את המודעות לאמת של החיים ומקום זה עוצר ולא מאפשר להתחבר לאני הגבוה או להדרכה הגבוהה של היקום.. זמן זה מאפשר לזהות את האוטומציה של האמונות, להבין לעומק ולשחרר את הכבלים ישנים במטרה להתחבר לערוץ חדש. המולד מהווה נקודת מפתח לחודש מלא בו נוצרת הזדמנות למסע לחיבור מחודש לאני הגבוה, לאמת ולחזון החיים, הזדמנות נפלאה למפגש וטיפוח מטרות שננטשו או אבדו בדרך.

כיוון שמולד הירח מתחיל מחזור חיים חדש הוא מעלה עמו שאלות שעוסקות באותו מולד, והשאלות הנשאלות כעת הן: מה תפיסת המציאות שלנו? מה מהות הפילוסופיה שלנו? האם יש לנו אמונה? מהו עולם האמונות שלנו? שאלות אלה תגענה גם בצל האמונה: ספקות, חשש, מתח, סקפטיות, סרקזם ואבדן הדרך , אלה מעידים על חוסר חיבור לאמת הפנימית ולכן זה הזמן למפגש עם האמת

המולד מתרחש ב- 22.11.14 בשעה 14.32 . כל מזל חווה את המולד באופן שונה

טלה
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות נפלאה לפתוח את התודעה לצמיחה, גדילה, חקירה והתרחבות מעבר לחוויות היומיום. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום של הצל ולכן מולד הירח יכול להוליד תחושה והרגשה של אי שקט וחוסר שביעות רצון מהשגרה הרגילה. מפגש זה יוצר ההזדמנות לפתוח את עולם האמונות למשהו חדש, למאמץ, יוזמה, לימוד או פעילות שתרחיב את הדעת ותחזק את עולם האמונות. זמן נפלא לפגוש את רוח ההרפתקה, למתוח את הדמיון מעבר לרגיל ויותר מכל לאמץ פרספקטיבה חדשה על החיים.
מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של הרפתקה מיוחדת שמוציאה משגרת החיים היומיומיים ומחברת לצד הפילוסופי והמופשט של החיים כדי לקבל פרספקטיבה חדשה, התעלות, הבנות חדשות, מעוף ואופטימיות

שור
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות נפלאה להתבונן מחדש על המקומות העמוקים של הנפש, לפתוח את התודעה לפריצת דרך, הכרה, מיתוג והרחבת נתיב ההצלחה בעולם. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום של ביקורת ולכן מולד הירח יכול להוליד תחושה והרגשה של כישלון, חוסר שביעות רצון מיכולת ההגשמה האישית. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות למשהו חדש, לבניית תכנית בהירה וברורה הנשענת על אמונה איתנה ביכולת ההצלחה, זמן נפלא לפתוח תכניות עסקיות חדשות, מטרות ומגמות שמעבר למה שהיה עד היום. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה אישית על המרכיבים האישיותיים שעוצרים ומעכבים את ההתקדמות בחיים, לצד זריעת מטרות חדשות, בניית תכנית ארוכת טווח הנשענת על חכמה, שליטה ומשמעת עצמית, לקיחת אחריות על האמונה האישית ביכולת ההצלחה.

תאומים
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות נפלאה להתבונן מחדש על מערכות יחסים, לפתוח את התודעה להבנת מהות יחסים, החל מיחסים עם העולם וכלה ביחסים אישים וזוגיים. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום של מאבק ולכן מולד הירח יכול להוליד תחושה והרגשה של איום, פחד, ריצוי וחוסר שביעות רצון ממערכות יחסים. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות למשא ומתן מחודש בין החלקים הפנמיים של האישיות ובין האדם לחברו בכל התחומים של החיים (ככל שהיחסים אישים כך המתח וההזדמנות גדולים יותר) זמן נפלא להגדיר מחדש את היחסים והחוזה בתוך היחסים למי שנמצא בתוך מערכות יחסים ולמי שלא, זה הזמן להתחיל להשקיע את האמונה הבנה שהכול אפשרי. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה אישית על הגברת המודעות ליחסים של תמיכה והערכה, אכפתיות, נדיבות ואהבה.

סרטן
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות נפלאה להתבונן מחדש על יכולת התפקוד בחיי היומיום, לפתוח את התודעה להבנת אופן ואופי התפקוד בעולם. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום של ביקורת, תחושת פגיעות, נחיתות ומתח. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות לעבודה אישית על רעיון “השקעה ותמורה”, ראיית התמונה הגדולה לצד המציאות היומיומית כדי לפתח אמונה ביכולת להביא את החזון לחיי היומיום . זמן זה מאפשר לטפל פרטים הקטנים שהוזנחו בגלל חוסר תשומת לב, ליעל את התפקוד בשגרת החיים ולברוא מציאות חדשה שמרגישה נכונה ומדויקת. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של חשיבה אנליטית בהירה שמוזנת ממקום של אמונה, לצד סדר, ארגון, תיעול אנרגיות וזמן כדי לזכות בגמול הולם ליכולת האישית .

אריה
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות נפלאה להתבונן מחדש ביכולת היצירה, ביטוי עצמי ומקום הלב בחיים, לפתוח את התודעה להבנת הבמה של החיים ומה מתרחש עליה כעת. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום של פחד, קפיאה, סגירות וספק באהבה ובחיים עצמם. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות ליצירה, אהבה, התרגשות ושמחה. זמן זה מאפשר לפתוח את הניצוצות הראשונים לאש של החיים, לאש של הלב, היצירה והאהבה, לרדת מהגדר ולהסכים לשחק על הבמה של החיים עם ידיעה פנימית עמוקה שהכול בסדר. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה אישית על הצורך באישור של אחרים לבניית מרכז פנימי חזק, לכן זה הזמן לבנות את המרכז הפנימי הנשען על אמונה מלאה ביכולת האישית, יצירתיות והעזה ממנה ניתן לצאת לעולם הגדול ולפגוש הרפתקה חדשה של הלב.

בתולה
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות נפלאה להרגיש את שורשי עץ החיים, משפחתיות ושבטיות, לפתוח את תודעה להקשבה לבטן הפנימית ולאינטואיציה העמוקה ביותר שמגיעה מאמונה אינטואיטיבית בעולם. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום של חוסר בטחון, תלישות, פגיעות וחוסר שייכות. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות ליצירת ערוץ שייכות, הזנה עמוקה של הטוב והבטוח. זמן זה מאפשר לפתח תחושת הביטחון הראשונית הנובעת מילדות מוקדמת מאד, גנטיקה ומשפחה. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה מודעת על עולם הרגשות והאמונות, לכן ניתן לבנות תכנית אישית להזנה ובניה של מערכת תמיכה הנובעת מהסכמה להאמין שניתן לטפח ולהעצים את עץ החיים. זמן נפלא לרפא ולבנות מעגל תמיכה נעים ובטוח.

מאזנים
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות נפלאה לפתח מיומנות חדשה בכל הנוגע לקשרים, תקשורת ואינטראקציות יומיומיות בסביבה הקרובה. לפתוח את תודעה לשפה חדשה שנובעת ממקום של אמונה בעולם. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום של ספקות, חוסר שקט ותחושה של חוסר חיבור בכלל ולסביבה הקרובה בפרט. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות ליצירת חיבור לשפה האמתית, ללמוד משהו חדש ולהבין את החיבורים החברתיים הראשונים ביותר שמקורם נעוץ בתקשורת. זמן זה יוצר הזדמנות לעבוד על יכולת התרגום של החוויות וההרגשות. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה עיירות מוגברת, מודעת לסביבה הקרובה, לסימנים בדרך, ויותר מכל ליכולת להאמין שניתן לבטא את הנפש בצורה קלה ופשוטה.

עקרב
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות נפלאה לפתח מיומנות חדשה בכל הנוגע למערכת החושית הראשונית, ביטחון ומהות הקרקע שנבנתה עד כה. לפתוח את תודעה להערכה אישית, להתמקד במה הגוף מספר על סיטואציות, מפגשים ומצבים בחיים. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום של פחד, מתח וחוסר בטחון, אי וודאות והרגשה של דלות. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות ליצירת חיבור לגוף, לחושים, לאינטליגנציה חוויתיית ראשונית שמטרתה לאפשר הבנה כנה של הכישרונות והמשאבים האישים. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה מודעת על אופן ניהול החיים, משאבים, זמן, אנרגיה, כסף וכל מה שבעל ערך בחיים. זמן נפלא לגלות מה המקורות האישים ובעלי ערך מהם ניתן לבסס את תכניות לבנת בטחון ויציבות תוך מתן זמן איכות לרגעי עונד ושמחה.

קשת
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות להמציא את עצמינו מחדש ולבנות דימוי שמוזן ממקום של אמונה וידיעה שהכול בסדר. לפתוח את התודעה למבט חדש על מהות האני והאישיות . כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום חוסר בטחון, חוסר אונים ותחושה של איום ומתח. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות ליצירת חיבור לאומץ להיות מי שאני ראוי להיות, ללמוד להציג את האני באופן אחר, לצאת מתוך המגבלות של פחד לעצמאות, זהו זמן לקחת את החיים באופן אישי כדי להבין שמקור העוצמה והכוח נעוץ רק במי שאני. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה מודעת על שיפור ביטחון, הרגלים, מיקוד תשומת הלב בדברים חדשים שיכולים להוביל להרפתקה חדשה וגילוי של עוד “פנים” חדשות של מי שאני וממקום זה האמונה הופכת להיות אבוקה המובילה גם בשביל חשוך.

גדי
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות לבנות אימון בעולם , באלוהים ובהדרכה של הנשמה, להטעין את החיים במשהו שמעבר. לפתוח את התודעה לחיבור לחזון ולתמונה הגדולה של החיים. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום חוסר אונים, תלישות, ליאות וביקורת חזקה מאוד. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות ליצירת חיבור לשלווה, נינוחות, ומסע למחוזות הנפש ולערוץ ודרך שמעבר להתנהלות היומיומית. זהו הזמן לשחרר ולהרפות, להתחבר לאמפתיה, חמלה ותפילה כדי לאפשר ערוץ להדרכה עליונה. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה מודעת על נתינה, עשייה למען האחר, גיוס היכולות הייחודיות למען משהו שמעבר לאני, ויותר מכל חיבור לנתיב הנשמה ממקום של אמונה ואימון בהדרכה הפנימית הגבוהה.

דלי
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות לבנות קשרים חבריים שנוגעים למימוש חלום ותקווה חברתיים, לצור מעגל אחר המאפשר מרחב לקול האישי לבוא לידי ביטוי . כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות לתחושה של חוסר מקום ואמירה בעולם, השתתקות האותנטיות והחלום. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות ליצירה ובניה של קשרים חברתיים חדשים ופורים המפארים למקום האישי הייחודי להתקיים. זה הזמן לגלות מה העמדה המיוחדת ואיך לשזור קשרים שיאפשרו לעמדה זאת לבוא לידי ביטוי כחלק מהגשמה עצמית אמתית ואותנטית . מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה מודעת על אמת פנימית ייחודית שלא תלויה ומותנית דרך אחרים, בנית קשרים שמאפשרים לאמת זאת לבוא לדי ביטוי בקלות, בשמחה ובתחושה של חופש ומעוף נפלא תוך השפעה על הקהילה והחברה בה אנו חיים.

דגים
מולד הירח בקשת מדבר על הזדמנות נפלאה להתבונן מחדש על סוגיות של הצלחה בחיים, לפתוח את התודעה לפריצת דרך, הכרה, מיתוג והרחבת נתיב ההצלחה בעולם. כיוון שמולד הירח מדבר על התחלה חדשה, לא אחת התחלות לוקחות למקום של ביקורת ולכן מולד הירח יכול להוליד תחושה והרגשה של כישלון, חוסר שביעות רצון מיכולת ההגשמה האישית. מפגש זה יוצר הזדמנות לפתוח את עולם האמונות למשהו חדש, לבניית תכנית בהירה וברורה הנשענת על אמונה איתנה ביכולת ההצלחה, זמן נפלא לפתוח תכניות עסקיות חדשות, מטרות ומגמות שמעבר למה שהיה עד היום. מחזור ירחי זה מאפשר חודש שלם של עבודה אישית על המרכיבים האישיותיים שעוצרים ומעכבים את ההתקדמות בחיים, לצד זריעת מטרות חדשות, בניית תכנית ארוכת טווח הנשענת על חכמה, שליטה ומשמעת עצמית, לקיחת אחריות על האמונה האישית ביכולת ההצלחה.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן