מרקורי ברטרו – רטרו מקומי

כל שלושה חודשים מרקורי מסיים מעגל סביב השמש, כל מעגל הוא שנה מרקוריאנית מלאה: כששנה מרקוריאנית מסתיימת ושנה חדשה מתחילה, מהירות התנועה של מרקורי משתנה ואנו יושבי הכדור רואים זאת כהילוך אחורי או כפי שהילוך זה מכונה: רטרו, ומה קורה כשמרקורי ברטרו? בדרך כלל מתמקדים ברטרו ומספרים את הסיפור של הרטרו ולא בודקים את הקישור של אותו רטרו למעגל רטרואים גדול יותר..

מה זאת אומרת? בדרך כלל נקבל סיפור של קצרים, בעיות תקשורת, מכשירים חשמליים , מריבות אוהבים וכו’.. האם זה הכל? זה כל מה שיש לרטרו לספר? לא! למדנו שהרטרו משפיע במזל ובית , לכן מאפשר לבדוק את תוכנת תפיסת המציאות ברמה אישית, הרטרו מאפשר לנו לעצור לרגע את הטייס האוטומטי ולאפשר לצור פתרונות חדשים לבעיות ישנות, שכן מה שלא עובד יצוץ החוצה כבעיה.. במקביל לא רק ברמה אישית יש לנו חלון של הזדמנויות אלא גם ברמה מדינית, כלכלית ותרבותית שכן תקשורת היא הבסיס לכל דיאלוג או רב שיח בין אנשים, תרבותיות, דתות, מדינות ועוד.. וכיוון שהרטרו נוגע לכל יושבי הכדור, מעבר לחוויה אישית יש לנו מדרגה באבולוציה אנושית, אמנם ב”לייט” אך אם נמשיל רטרו לגרגר חול, לאט לאט, הגרגרים יוצרים מאסה בעלת משמעות או במילים אחרות: שינוי.. מעבר לכל, איך אפקט רטרואים מצטבר יוצר שינוי או איך המעגלים של הרטרו יוצרים מעגל משל עצמם? כאן אנו מגיעים למקום בו כדאי לבדוק מעבר לסיפור “רטרו מקומי” מעבר לתכנה של רטרואים ברורה להפליא, ניתן לזהות מעגלים גדולים יותר, שנוגעים בתכנה הגדולה יותר, זאת אומרת שאין מקריות במעגלים, ואלה תמיד מחוברים למעגלים גדולים יותר שמספרים לנו את הסיפור שמעבר למה שאנו רואים בחוויה הראשונית של “קצרים”:)

למה הכוונה? כעת, זמן כתיבת המאמר, סוף אוקטובר 2008 מרקורי סיים לא מכבר את הרטרו במזל אוויר: מאזנים, מכאן איך מקשרים למעגל גדול יותר? שחזור ונבירה בפרטים הקטנים שיוצרים תמונה גדולה.. אם נחזור ונשחזר את הרטרואים של שנה זאת מה נגלה? לפני הרטרו הנוכחי, הרטרו אחרון היה בתאומים ורטרו שלפניו היה בדלי: מעניין, כל מזלות האוויר עברו עיבוד מחדש ולמעשה בתכנה הגדולה כל האיכויות של האוויר עברו שדרוג. ומה היה לפני? בשנת 2007 ? רטרו ראשון בדגים/דלי, רטרו שני בסרטן/תאומים ורטרו שלישי בעקרב/מאזנים..אמנם לא מים “נקי” אלא מים הולך לאוויר: המשמעות מצויה במעבר ממים לאוויר, על כל המשמעויות של אוויר ומים (רעיון מעניין להיכנס לעומק ההבדלים בין האלמנטים). עיבוד ושדרוג לפאזה הבאה….כך שהרעיון שאותה שנה הרטרואים העלו את הפן של המים לפני השטח וכל מה שנוגע לאינטליגנציה רגשית עבר שדרוג לאוויר ומשם יש אפשרות לחוות אוויר “נקי” (השנה חווינו אוויר נקי) כך שהמעבר לאוויר מאפשר בתכנה הגדולה לעבד ולתרגם את החוויה הרגשית לחוויה מנטלית ומשם ליישום, ולמה? בשנה הקרובה : 2009 כל הרטרואים יהיו באוויר שהולך לאדמה, מדלי לגדי ומתאומים לשור וממאזנים לבתולה.. בשנה שאחרי 2010 נחווה זאת באופן שונה, שכן הרטרואים יהיו באדמה “נקי” תהיה אפשרות ליישום בפרקטיקה של החיים.. משם..

איך שגלגל מתגלגל.. 🙂

מתחילים לראות את המגמה ואיך הרטרואים תפורים באופן מדויק כדי לאפשר שינוי של ממש ולא רק שינוי מקומי, לכשנעקוב אחרי תכנת הרטרואים לאורך כל קווי התפר נגלה “תת תכנה” או “תכנת על” ..למעשה תקבל תכנה שמעבר לקווים הלינאריים הברורים, נקבל תכנה שיכולה לספק לנו שפע של ידע ולא רק ידע בנוגע לאבולוציה שלנו כפרטים וכמארג אנושי המתפתח על ציר הזמן, אלא תכנה שמעבר לעניינים מקומים וכאן כדאי להזכיר את שמה של התכנה ברמה האזוטרית: “שושנת הרוחות”

אלה היו מספר רמזים למה שמעבר למרקורי ברטרו או קצרים או רטרו מקומי:)..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן