מרקורי נכנס לסרטן – מפגש עמוק עם מחסומים רגשיים

היום 28.5.20 מרקורי עוזב את הבית (תאומים) ונכנס לסרטן לזמן ארוך מאד, בזירה זאת נוצרת התרוממות של האינטואיציה, תפיסה רגשית ותקשורת רגשית נעשים קלים ופשוטים.. לכן גם האמפתיה שלך עשויה להעמיק והצורך להתחבר ממקום אמפאתי

כיוון שאנו נמצאים תחת השפעה חזקה של זרימה גם הדמיון מקבל העצמה גבוהה מאד וממקום זה נבנה ערוץ של חיבור לדמיון והרצון של אחרים .. קל מאד לעשות למען (מזל סרטן הוא מזל יוזם!) כיוון שהחיבור הרגשי נעשה כל כך עמוק גם כפתורי הרגש נלחצים בקלות גדולה יותר וזיכרונות עתיקים יכולים להציף את התודעה

הצפה יכולה לגרום לבכי וכאב לצד ההבנות רגישות עמוקות מאיפה מגיעים המחסומים הרגשיים.. כעת בכלל ובפרט בזמן זה בו מרקורי עתיד לשהות זמן רב בגלל הרטרו חשוב:) מרקורי צולל כעת לשורשי עץ החיים שלנו ולמסתורי הגנטיקה והזיכרונות שלנו ולכן יש לנו הזדמנות נפלאה לנקות את המקומות הללו ולהסיטו מחסומים שמונעים זרימה טבעית של רגשות והרגשות..

מרקורי יוצא מהבית (תאומים) למרחבי המים של אנרגית הסרטן. מרקורי הוא הלהטוטן הפנימי שמשחק בשכל ובאגו, קרבתו לשמש מעידה שמקבל פי שבע יותר אור מהכדור ולכן גם העוצמות של מרקורי מכוונות במינון גבוה מאוד , מסיבה זאת השכל והראש רצים במהירות גבוהה יותר ולא אחת אותו להטוטן פנימי מתיש אותנו עד קצה גבול היכולת, מורט את מערכת העצבים, מגייס את כל האנרגיה להסתגלות ותנועה, דינמיקה וריצה וככל שאנו נעים חזק ומהר יותר כך הלהטוטן הפנימי מוחא לנו כף:) ואנו הולכים אחרי אחיזת העיניים של אותו להטוטן .. המתח והלחץ הם הצל הקבוע ברקע ואותם קולות שנשמעים מהסביבה הקרובה שחתמה וחקקה את הקוד בתוכנו כך נמהר יותר ויותר..

וכשמרקורי יוצא למסע חדש שאגב מוביל לקראת הרטרו הבא (הרטרו של מרקורי יתחולל בסרטן), אנו יכולים למצוא עצמינו בשיח חדש עם הלהטוטן המתפתח למספר הסיפורים.. ועל מה ? שיח על החיבור בין המהירות החיצונית למהירות הפנימית, בין המידע החיצוני ששוטף לבין המידע הפנימי, שיח שלוחץ על כפתורי תפיסת המציאות, מתח, עצבנות וחיווט המערכות החשמליות שלנו. שיח זה מוביל אותנו למבחן הרגשות, כן.. השכל לבדו לא יכול לשרת אותנו, אנו זקוקים לחבור רגשי שיעניק מהות ומשמעות..

מרקורי במסעו בזירת הסרטן לוחץ על כפתורים של זכרונות עתיקים, נוגע בחלקים שגורמים להצפה רגשית, כמו קצוות העצבים טובלים בים של העבר ומאפשרים להציף בגלים ענקים את מה שמסתתר למטה.. ולמה? ההצפה מעלה מהלא מודע אל רבד התודעה ומכאן אפשרות לשנות את המודעות של מה שנמצא בלא מודע על מנת לצור סדר מחדש.

מספר הסיפורים הפנימי מגיע למפגש עם שורשי עם שורשי עץ החיים שלנו, עם זכרות עתיקים של השבט אליו אנו שייכים, וכמו כל עץ שרוצה לצמוח ולפרוח למלוא פוטנציאל, רצוי שיטופל בעומק השורשים ובאדמה המזינה אותו.. זמן זה מדבר על מפגש עם כל מה שיושב על השורשים ועל האדמה המזינה..

במצב בו אנו פוגשים את השורשים נוכל לגלות את החוויה המחוברת לשורשים וכיון שמקום זה מוביל להצפה, יש מצב שנמצא עצמינו בעצבנות ועצבות נוכח שורשים לא בריאים או במצב של הכרת תודה על השורשים הבריאים.. כך או כך מקום זה מציע עבודת עומק והזדמנות נפלאה לטיפול, טיפוח וריפוי שורשי עץ החיים שלנו, מערכות יחסים עתיקות עם השבט שלנו על כל המורכבויות שקשורות לכך..

כיון שמדובר בעבודת עומק על חלקים נסתרים הנובעים מזיכרונות עתיקים, החל מילדות וינקות ועד לזמנים קדמונים של גלגולים אחרים : המטרה לעבוד עם הלהטוטן הפנימי ולשדרג את החומרה, תכנה ומערכת הפעלה של התפיסה, גישה, חיבורים, קישורים ויחסים ויותר מכל את המציאות העכשווית שהיא פרי עבר למציאות אחרת שנוגעת בפוטנציאל ובחלומות

עבודת העומק האפשרית בזמן זה לא רק מפתחת את הלהטוט הפנימי למספר סיפורים ומסייעת להבין את מהות הסיפור שאנו מספרים לעצמינו בנוגע למקור השורשים שלנו, אלא כעת ניתן לעלות מדרגה למפגש עם הפוטנציאל הגבוה ביותר של מספר הסיפורים: למפגש עם הקוסם הפנימי בעזרתו ניתן לצור קסמים וניסים , ריפוי ושינוי תפיסת המציאות ממקום בו התפיסה מוזנת מהלהטוטן הכלא בהצפות רגשיות לקוסם המשוחרר לצור מפגש נקי ובריא .. מעוף מעל ומעבר.

ברכות למסע מופלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן