מפות של תאומים – חלק ראשון

קצת רקע על תאומים: בהיסטוריה ובתרבויות העתיקות אנו מוצאים תגובות קיצוניות ללידה של תאומים, מעבר לכך שלידת תאומים מתרחשת אחת כמה אלפי לידות, התגובה אחרת מתרבות לתרבות בעת העתיקה: למשל, באפריקה: במלכות בנין באזור דרום-ניגריה היו מקבלים תאומים בברכות ושמחות, והמלך היה תורם מינקת לאחד הילדים מכספו. כשבדלת השכנים J התייחסות מעט שונה: במלכות לואנגו היו בטוחים שלידת תאומים היא פרי יחסי מין עם שדים ולכן גורלה של האם ותאומיה, נחרץ למוות. רעיון מעניין אחר מגיע מדרום אמריקה: לידת תאומים נחשבה לביזיון לאישה שכן רק חיות יולדות יותר מילד אחד, לכן גורלם היה ברור. גורלם של תאומים לא שפר גם בשבט הוטנטוט אם נולדו תאומים בנים: כרתו להן את אחד האשכים כדי שלא יולידו תאומים, מעבר לכך התקבלו בשמחה..גורל הבנות לא היה טוב יותר, כיוון שהמיתו את הפחות יפה ובאם נולד צמד תאומים ממין שונה, הבת הוצאה להורג: שפע של התנהלויות מוזרות ויוצאות דופן למשהו שנראה חריג וכמו כל דבר חריג, פחד ואלימות הם הכלים להתמודדות.

במקורות סיפור התאומים מרתק לא פחות: בבראשית אנו פוגשים שני זוגות תאומים: זוג ראשון: יעקב ועשיו בניה של רבקה והזוג השני : פרץ וזרח בניה של תמר. הסיפור הראשון, בראשית, פרק כה: “…וימלאו ימיה, ללדת; והנה תומים, בבטנה. וייצא הראשון אדמוני, כולו כאדרת שיער; ויקראו שמו, עשיו. ואחרי-כן יצא אחיו, וידו אוחזת בעקב עשיו, ויקרא שמו, יעקוב..” והסיפור השני בבראשית לח: “..ויהי, בעת לדתה; והנה תאומים, בבטנה. ויהי בלדתה, וייתן-יד; ותיקח המיילדת, ותקשור על-ידו שני לאמור, זה, יצא ראשונה. ויהי כמשיב ידו, והנה יצא אחיו, ותאמר, מה-פרצת עליך פרץ; ויקרא שמו, פרץ. ואחר יצא אחיו, אשר על-ידו השני; ויקרא שמו, זרח” . מה ההבדל בין זוגות התאומים: הזוג הראשון נולד אחרי שנים של עקרות ותהליך ארוך שחוו יצחק ורבקה כזוג הנושא את הקוד הגנטי של הברית וההבטחה בעוד הזוג השני נולד מתוך עיוות דין, מעשה מרמה וכאב גדול של תמר. ומדוע זוג זה היה תומים וזוג זה היה תאומים? הראשון מציג את הדואליות המנוגדת, יש התייחסות מלאה לשונות בניהם (למשל: תאור מראה) אחד תמים והשני רשע בעוד הזוג השני מייצג את הדואליות המלאה של אותו מקור, שניהם מסמלים את הטוב על שתי פניו, תאומים זהים (לכן גם נקשר חוט הבכורה האדום על ידו של הראשון) סמליות התאומים השונים מספרת על האחד המשכפל את הטוב לשנים ובורא מציאות זהה בעוד הזוג האחר מייצגת את הפן השני של תאומים, שונים , מנוגדים שאחד מציג את הטוב והשני את הרע

אסטרולוגית: איך מנתחים מפות של תאומים?
לאט ובזהירות, עם המון תשומת לב לדומה ולשונה. לפני ניתוח המפות חשוב לשמוע אינפורמציה לגבי התאומים, בדיוק כמו שנקשיב לכל האינפורמציה שקשורה לאדם כדי לזהות את פאזה ורובד ההתפתחות שלו ומכאן איך לנתח ואיך ללוות את האדם במשעולי מפתו וחייו, כך עם תאומים או תאומים , נחפש לשמוע את האינפורמציה דרך שאלות ממוקדות כדי לאפשר מסע למימוש מלא של הפוטנציאלים.
וכאן מגיעים לנקודה חשובה לא פחות, מתי מנתחים? האם אנו מחפשים את ההבדלים במפות של תינוקות שרק נולדו או בשנים הראשונות של חייהם? או אנו עובדים עם מפות של אנשים בוגרים ויש לנו רקע להתפתחות המפות? הגישה שונה ואחרת. אם אנו מנתחים מפות של בוגרים, יש לנו תוצאות לבחירות של סט התסריטים שבמפות, יש לנו היסטוריה ואפשרות לזהות את הנתיבים השונים ומתי ואיך התפתחו.

שמדובר בילדים צעירים, נבדוק לפני הכול אם מדובר בתאומים זהים? או בתאומי אחווה, ואם תאומי אחווה האם מדובר באותו מין או מינים שונים. למעשה ברמה הרציונאלית ברור מאוד מה ההבדלים. פרטים אלה יכוונו אותנו למידע חשוב המצוי במפות. כמו כל אדם שנולד ומחפש את המפגש עם המציאות כדי להזין את עצמו ולהבין מי הוא, החל מהישרדות ראשונית של מגע ואוכל ולאחר מכן דרך מגנוט וזימון סיטואציות כדי לאפשר התפתחות לזיהוי מי אני ומה אני. כך נזהה את ההבדלים הראשונים בין תאומים זהים שילכו לחלקים שונים של אותה מפה ולעיתים לחלקים קיצונים , למשל אם יש לנו ציר של פלוטו ירח, אחד ילך לפלוטו ואחד לירח. בתאומים זהים תהיה קיצוניות הרבה יותר גדולה מאשר בתאומי אחווה ובתאומי אחווה הקיצוניות תהיה גדולה יותר כשהתאומים בני אותו מין.

כשאנו נגשים למפה אנו נגשים למארג מרתק של אנרגיות שניתן לנתח ולהפיק מסקנות, אנו מתחילים מגדול ולאט לאט יורדים לרזולוציה מדויקת יותר עד שמגיעים לגרעין המרכזי של המפה. מה זאת אומרת? נתחיל בחלוקה גסה של המפה: כיפת השמים הגלויה והנסתרת. חלוקה לכיוונים, מזרח, מערב, צפון ודרום ומכאן די ברור שנגיע לאלמנטים, מה היחסים בין האלמנטים, לאחר מכן נלך לחלוקה מדויקת יותר של 12, בתוך ה- 12 נתחיל מהיחסים הבסיסים של שמש , ירח ואופק ושליט המפה, נמשיך לדיספוזיטור האחרון ונגלה את מי מוביל את המפה, ככל שנעמיק כך נכנס לפרטים יותר מדויקים על ידי חיתוך המפה לחלקים קטנים יותר.

כשאנו משווים בין מפות נחפש איפה הבדלים הברורים מאליהם, למשל האופק. האופק מראה לנו את אופן המפגש עם החיים, אנו חותכים את מזל האופק לחלוקות משנה בדיוק כמו שחתכנו את המפה לחלקים כדי לנתח אותה, כך נמשיך עם האופק ונחתוך, החיתוך הראשוני יהיה לשלישונים, לכל שלישון יש מאפיינים משלו, שליט משלו ומפגש שונה עם החיים ולכן לעיתים נוכל למצוא את המפתח לשוני כבר ברמת חיתוך זאת, ומה קורה שאין הבדלים? כמו עם המפה שחתכנו לחלקים קטנים יותר, כך עם האופק , נחתוך לחלקים קטנים יותר. נחלק את האופק ל- 12 ונקבל 12 דוואדים, לכל דוואד יש מאפיינים משלו ומכאן נוכל לזהות את דלת הכניסה לכל מפה.

ושוב מה קורה אם עדין לא מצאנו? נמשיך לחתוך עד שנגיע לנקודה בה נוצר שוני, כאן אנו חותכים ל- 30 , 30 מעלות של המזל, נחתוך מעלות ומחפשים את המעלה המדויקת. אם התאומים נולדו בהפרש קטן מאד, נגלה לעיתים שגם מעלה האופק זהה, מה עושים? בדיוק כמו קודם, הולכים לחלוקה נוספת, לרזולוציה מדויקת יותר, נקח את הדקות של המעלות, זאת אומרת אם יש לנו תאומים שנולדו בהפרש קטן כל כך שלא ניתן לזהות הבדל במעלות, עדין נזהה הבדל בשניות. נתבונן במעלה של האופק ונזהה לצידה את השניות, השניות מתחלקות ל- 60 כך שכל שנייה מייצגת חלק במארג עדין מאוד של אנרגיות.. זאת החלוקה הקטנה ביותר ממנה מתחילים להיווצר השינוים בין התאומים, לכן חשוב למפות באופן מדויק את השניות ודרכן נקבל את השליט המדויק של המפה.

במאמר מוסגר: שמות, בניתוח פשוט אולי לא נזכיר את השמות במיוחד שיש כל כך הרבה אינפורמציה במפה, אך שם הוא מארג אנרגיות שמולבש על מארג של המפה ולכן מהדהד אחרת ומפעיל אחרת את המפה וכאן נקבל את ההבדל השני בין המפות…חשוב לציין לא מדובר בניתוח נומרולוגי, אלא עלפי המקורות: אותיות אמ”ש – פלנטות טרנספרוסנליות, אותיות פשוטות – מזלות ואותיות השבוע- מאורות ופלנטות…כל האמור על ניתוח מפה רגיל כדי להבין את הנקודות המפועלות מעבר..

המשך יבוא…

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן