משולש המים – קיץ 2014

במילון משולש מוגדר כמצולע הבנוי על שלוש צלעות שנשענות על שלושה קודקודים.

במיפוי שמים אנו בודקים את היחסים בין גרמי השמים ולא אחת אנו נתקלים במבנים, המבנים מספרים לנו על יחסים מיוחדים המתרחשים בין יותר שתי גרמי שמיים ..מבנה זה מדובר על יחסים בין שלושה גרמי שמים. משולש זה הוא משולש שווה צלעות שלכל צלע יש משקל שווה ולכן למרות דחיסות של גרם שמימי אחד יותר מהאחר, עדין יש איזון בתוך המבנה ולכן ניתן לעבוד אתו ביחס לחלקים המרכיבים אותו לצורך התפתחות ..במקביל ניתן להיעזר בחוקי המתמטיקה ולמצוא את מרכז הכובד של המשולש ואיפה מתיישב במפה אישית ומכאן נקודת השינוי באותו תהליך התפתחות שמציע המשולש הנתון.

משולש זה ממוקם באלמנט המים. כל גרם שמימי מייצג חלק פנימי בתוכנו ומיקומו במים מאפשר להמיס את האנרגיה במים, לפוגג את הדחיסות, לאפשר תנועה וזרימה ויותר מכל תהליך ריפוי עמוק מאוד גם ברמה אישית וגם ברמה חברתית, קולקטיבית, דתית ויותר מכל ריפוי לעולם החלומות שלנו.. מזכיר לי את הסרט הסיפור שאינו נגמר, התחלת הסרט מראה לנו את פנטזיה, ממלכה קסומה ומופלאה אליה פולש משהו: הוא מכונה הכלום והוא נוגס בכל דבר קיים, מפוגג ומעלים את הממלכה הקסומה ומותיר אחריו חושך וריק מוחלט. הכלום נולד מאבדן התקווה, האמונה והחלומות… משום שאנשים וותרו …

אמונות, חלומות ותקוות יוצרות את עולם הפנטזיה והחלומות שלנו, עולם זה מספק לנו דלק מדהים לבריאה, עשיה, אומץ ויכולת לצור משהו חדש גדול יותר מהמציאות הרגילה. דלק זה מחבר אותנו להוויה שמעבר למקום והזמן: אלוהים, אור, גן עדן, אוטופיה כל אחד יקרא לזה בשם אחר..אבל האמונה, הפנטזיה והדמיון יכולים לעזור לנו לטוות חוטים בין אותו שם /מהות לבין המציאות היומיומית ולאפשר התרוממות הרוח , נשימה עמוקה, שלווה, איזון והזנה לחלקים שמעבר ליומיום..

משולש המים הוא כמו מעין ענק של היקום שמגיע כדי לספק אמונה, תקווה וחלום במטרה לאפשר רבד שמעבר להישרדות ומאבק, ליצור תהליכי ריפוי, איחוי, החלמה, שלווה, שקט ושלום פנימי. כל צלע של המשולש נוגעת בסט של אמונות, חלומות ותקוות של דמות פנימית מסוימת והמארג הנוצר מהיחסים בין שלוש הדמויות שיושבות בתוך שלוש זירות שונות., כל זירה מספרת על מקור הזנה של מים אחרים בחיים ומיותר להזכיר שמים נושאים את הזיכרונות של כל מה שנספג בהם.. מומלץ להציץ במחקרו וספרו של מסרו אמוטו היפני : מים זוכרים ומגיבים, משפיעים ומשנים. .. ואם נלך רחוק יותר לאלכימאים העתיקים, אין ספק שהרעיון של זיכרון המים כל כך מוכר. וזיכרון זה מצוי בכולנו, זיכרון של ילדות מוקדמת וזיכרון של גורש בבל, יציאת מצרים ועד גירוש מגן עדן: כולנו חולקים זיכרון קדום של כאב שמנגן על מתרי הרגש והנשמה.

משולש זה ילווה אותנו לאורך שבעה שבועות, זמן זה מאפשר לגעת בשכבות של המים העמוקים ביותר, ומכאן כדאי להיזכר באחד מאותיות הבסיס של האלף בית של השפה האסטרולוגי: אלמנטים. משולש זה יושב על אלמנט המים. אלמנט המים הוא יסוד בראשיתי ממנו בנוי כל אורגניזם וכל צורה על הפלנטה. המים הם מצב הנוזלי, אמורפי, לא מוגדר ומשתנה ביחסיות ובדחיסות (ארבע פאזות של דחיסות) , לכן המים מייצגים את הזרימה, ההתפוגגות וההמסה של החומרים הבסיסים וממקום זה נוצרת האפשרות להפרדה, ניקוי, זיכוך של מערכות פנימיות המצויות בתוכינו, ביחסים עם אחרים וביחסים עם היקום.. תהליך זה פועל על הדמויות הארכיטיפיות (שיחות בין כוכבים) ועל הזירות בהן הדמויות הללו מצויות כעת.

משולש המים מייצג יחסים בין סטורן העקרב, כירון בדגים ויופיטר בסרטן.

סטורן מייצג את הצנזור המפתח לחכם הזקן, כירון מייצג את הפצוע המפתח למרפא ויופיטר מייצג את פילוסוף המתפתח למאמין: למעשה כל דמות מחוללת שינוי בזירת מים מסוימת וכל זירת מים משפיעה על הדמות עצמה , לכן אנו מקבלים ריפוי לא רק של דמויות מסוימות בחיינו, אלא של זירות התנסות. זירות ההתנסות הן: סרטן, עקרב ודגים.

זירת הסרטן מייצגת את השבט ושורשי עץ החיים שלנו , לכן שינוי של זירה זאת יכול לרפא את ההזנה הרגשית הראשונית וכלה בהזנה של קארמה ביולוגית עתיקה. למעשה זהו מקור המים הראשונים של הרחם האימהית ולאחר מכן המשפחתית והזיכרונות שצבורים שם.
זירת העקרב מייצגת את האזור בו אנו אינטימיים, פגיעים וחשופים להפריה או כליה וכן שינוי של זירה זאת יכול לרפא את הזיכרון הרגשי הראשוני שנובעת מיחסים אינטימיים וכלה בהשפעת הגנטיקה הראשונית שלנו. למעשה זהו מקור המים הראשונים של רחם אחרת שמכילה אותנו שלא מבית ..מקום בו אנו מוכלים או מתכלים וכל הזיכרונות הצבורים שם
זירת הדגים מייצגת את העולם האוטופי של ההזנה הנשמתית והאלוהית בחיינו , לכן שינוי של זירה זאת יכול לרפא את ההזנה האלוהית הראשונית שנוגעת באוטופיה , גירוש מגן עדן , נטישה ואבדן החל ממקום הכי אישי של לידה לעולם זה וכלה באימון הנובע מהשפעות של הזיכרון האנושי הקולקטיבי.

ואיך זה עובד?
יופיטר הפילוסוף הפנימי נמצא בתוך הזירה הראשונית שנוגעת בשורשי עץ החיים שלנו ולכן מוצף בזיכרונות עתיקים מאד , החל מהזיכרונות הכי אישים וכלה בזיכרון השבט אליו נולדנו.. ועד לשבט האנושות כולה, למקום בו כולנו נושאים זיכרון משותף בו כולנו בסירה אחת וחווים את אותה חוויה. העיבוד שדמות זאת עושה מאפשרת לטהר את אותם המים, להכניס בהם תבלין את אמונה, גישה חדשה, פילוסופיה אופטימית שמטפחת ומאפשרת אמונה חדשה.. גם אם המחיר מדבר על לגזום חלק משורשים רקובים או רעלנים, זה חלק מתהליך הטיהור וריפוי הנדרש לאפשר לעץ חיינו לפרוח וליצר פירות בעלי משמעות לאותו שכבה של זיכרונות של התינוק הפנימי, השבט משפחתי והמעגל של המשפחה האנושית כולה. מסע זה מאפשר לשנות את מי בראשית תוך כדי שינוי דמות הפילוסוף לדמות המאמין שמזין עצמו במים מבורכים ומים אלה משפיעים באדוות ומעגלים על כל מה שנוגע בחיים האישים..

סטורן הצנזור הפנימי נמצא בתוך הזירה הראשונית שנוגעת למקום בו אנו מוכלים, החל מהרחם שהכילה אותנו לפני הלידה וכלה ברחם שאנו מחפשים שתכיל אותנו ועד היחסים שמקודשים בין גוף והנשמה כדי שתוצר הכלה תואמת וחיים שלמים ומלאים, כיוון שיש פער של בידול בין לבין נוצרים יחסים מייסרים ומכאיבים, רעלנים ומזיקים שלא מאפשרים חיים. ..העיבוד שדמות זאת עושה מאפשרת לטהר את אותם המים ולצור אלכימיה מופלאה, וספיגה של חכמה עתיקה שמזינה ויוצרת מעפרת זהב טהור שמאיר את האפילה שנוגעת למערכות יחסים והמקומות הרגשיים שנולדים בגין יחסים אלו. ..גם אם המחיר להציב חומות וגבולות, לנקות את השוחות ומרתפים העתיקים דרך מאבק ועבודה סיזיפית יומיומית , זה חלק מתהליך האלכימיה, ריפוי ולידה מחדש של המקומות שזוהמו על ידי טאבו, פחדים, שקרים ופיתוי של עולמות האפילה כדי לאפשר טרנספורמציה אמתית וכיון במדובר בזירת הערב, זה המקום בו החכמה העתיקה שיושבת בכל תא ותא מאפשרת התמרה של נחש לנשר ומבט על של מודעות אחרת. תוך כדי גם דמות הצנזור שפועל מתוך הלקאה ואשמה משתנה לדמות של חכם זקן ממנו ניתן לשמוע את קולה של אמא אדמה..

כירון הפצוע הפנימי נמצא בתוך הזירה הראשונית שנוגעת למקור הנשמה, למקום בו אנו חלק בלתי נפרד מהוויה, מהאלוהות, אור וגן העדן.. מקום זה נוגע בזיכרונות עתיקים של שלווה ושלום פנימי, הכלה מלאה ותחושה של נירוונה מושלמת כשדמות האווטאר מזינה בנקטר אלוהי:) ולצד הזיכרון הזה נוצרת ההפרדה והגירוש הגדול כשתחושת החטא מזינה כל נים ונים בנשמה.. מקום זה יוצר את הגלות והגולה, התחושה של הריחוק, ניכור, נטישה, חוסר אימון ואמונה וכאב שכל אחד נושא ברמה אישית בשל הניגודיות בין הטוהר של האלוהות לבין הצו של האדמה: “בעצב תלדי ובזיעת אפך תאכל לחם… ” העיבוד שדמות זאת עושה מאפשר לנוע מדמות הפצוע לדמות המרפא ובכך לטהר את המים של גן עדן, מי החיים עצמם וממקום זה ניתן לרפא את הפצעים העמוקים ביותר של כאב וסבל, נטישה וקרבנות לא רק ברמה אישית, אלא חברתית, דתית , פוליטית ו… מקום זה משנה את התודעה של גן עדן ומרפא את הלב והנשמה של כל אדם ואדם ושל החוטים המחברים בין כולנו ויוצרים גוף אחד בו ניתן לאלוהות להאיר ולהתחבר למרחבים שמעבר.. תוך כדי לא רק שדמות הפוצע מטהרת את מי החיים אלא גם דמות זאת מתפתחת ביכולות הריפוי ובכך מחברת במקום של הבידול , מנקה את האשמה של החטא הראשוני ויוצרת אימון מחדש בבריאה..

משולש זה פועם במהלך שבעה שבועות, ובמהלך זמן זה נתנסה בפגישה של שכבות שונות של הזיכרון האישי, האינטראקטיבי, החברתי והקולקטיבי במסע מרתק לעומקים שטרם חווינו, לא נקבל בלון חמצן, ללא מסכה ולא מצופים, זה כל אחד עם עצמו מוזמן לצלול ולשחרר, להאמין, לתת אימון ולהתחבר לאור שמעבר ..זמנים קסומים של ריפוי

כיוון שמשלוש המים מדבר על משולש הנפש, תהליכים אלה הם תהליכים עמוקים של הנפש, הרגשות הם הכלים של הנפש ובמקום זה התהליך הוא כמו צלילה לשבעת מדורים פנימים הנסתרים מהעין כדי להתחבר לשבעת הרקיעים ולעוף מעבר לתודעה האוסרת וכולאת.. חשוב לזכור שהמים מקבלים את הצורה בהם הם נעים והצורה היא התודעה ! הצורה יכולה לכלוא או לאפשר נתיב בטוח לזרימה והעשרה, השפעה וריפוי.. זמן נפלא לגילוי הבנה וריפוי מופלא של החלקים העמוקים ביותר וכנוצר השינוי אותן דמויות ארכיטיפיות שהופיעו בפאזה הנמוכה שלהן יכולות לגלול לפאזה הגבוהה ואנו מקבלים משולש של המאמין , החכם והמרפא שביחד טווים עולם חדש של חלומות, תקוות ודלק לחיים בריאים ומאושרים:)

המלצה להציץ במפה האישית ולבדוק איפה משולש המים מבעבע ומאפשר ריפוי של ממש … ברכות

מחשבה 1 על “משולש המים – קיץ 2014”

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן