משנים את גורמי השכר ועונש ויוצרים בטחון אמיתי – ונוס עושה תשעים לסטורן – נובמבר 2020

היום 18.11.20 ונוס עושה תשעים לסטורן, כל זווית בין שני גרמי שמים ויותר מייצגת שיח פנימי שלנו עם עצמנו , עם אחרים ועם העולם וכשאנו נכנסים לעומק ומגלים מה כל גרם שמימי מיצג ומה מהות השיחה שלו כך אנו יכולים לגלות חלקים נסתרים בתוכנו במקביל למה מופעל על ציר הזמן כחלק ממסע התפתחות

נתחיל במי הם ונוס וסטורן? ונוס מייצגת את המערכות המאפשרות לנו לזהות את הצרכים הראשונים שיוצרים לנו מרחב בטוח, הדפוסים מוחתמים בשלבים מוקדמים מאד של חיינו מתוך המגע ראשוני ביותר .. לעומת סטורן המייצג את הקוד החברתי, מה מאפשר לנו לחוש שייכות חברתית דרך הכרה, להכרה דרך החברה, לתיוג ומיתוג של החברה, להצלחה בעיניים של החברה: לכן זווית זאת נוגעת בפער בין הצרכים האישים לבין השפעה חברתית, מצד אחד ההשפעה האישית היא המדויקת ביותר ונוגעת בצרכים הכי ראשונים שמאפשרים סיפוק, שמחה ואושר ומצד שני ההשפעות של החברה עצומות שכן הן מוזנות מהיסטוריה ארוכה בשנים, הן מוחתמות משושלות משפחתיות ושיוכים שמתבססים על מקור מדיני, לאומי או כל תבנית שאנו רשומים תחת עינו של האח הגדול..

ונוס מייצגת את אותו חלק פנימי שמחפש בטחון במרחב אישי שלא מותנה בדבר מלבד מה שיענה לאותו צורך ראשוני של בטחון בעוד סטורן מדבר על היסטוריה של שושלות ושיוכים שמתבססים על מקורות. סטורן מייצג את התבנית הפטריארכלית , לכן מפעיל אותנו בסוגיות של טוב ורע, שכר ועונש, גן עדן וגיהינום, ושוב, תחושות אלה מוחתמות בשלבים ראשונים ביותר של החיים.

סטורן מייצג את הקריטריונים החברתיים שאנו אמורים לעמוד בהם כדי לחוש את תחושת השייכות החברתית, גאווה וכבוד להיות חלק מחברה מסוימת וכל מקום בו אנו חשים את הקוטביות של שייכות וחוסר שייכות, הכרה וחוסר הכרה.. מקום זה גורם לנו להפסיק להקשיב לחושים הראשונים ולגוף ולהתחיל להאזין לשכל שדורש ולוחץ בנוגע למה צריך לעשות כדי להיות ראויים לשיוך ולהכרה של החברה בה אנו חיים. .. כשאנו פוגשים את המקום זה, לא אחת נפול עמוק לתוך התניות ראשוניות שנוגעות בביטחון ושייכות ולכן אם יום זה נחווה כיום לא קל שנוגע בעצבים חשופים, זה הזמן להבין מה מתחת לפני השטח בנוי על דפוסים של שכר ועונש, לא ראויים ולא מגיע לנו שפע ושמחה..

שנוגעים במקומות אלה נוצר חלון של הזדמנויות לשנות מהעומק, מהדפוסים הראשונים ביותר במיוחד כעת, משום שוונוס וסטורן נמצאים במזלות קרדינלים, מדובר בזמן מיוחד בו ניתן לשנות גישה ביחס לשני הקולות שונוס וסטורן מייצגים… מכאן מגיעה המלצה חמה לחקור לעומק איך זה מפעיל את המפה האישית כדי למנף את הערך העצמי, את המפגש עם העולם בכלל ומערכות יחסים בפרט..

ואם נלך לעולמם של האגדות זה הסיפור של היפה והחיה.. מה אמיתי ומה אשליה של פחד והתניה חברתית ובסופו של יום נגלה כמה אנו יכולים להתמיר אנרגיה כשנגיע לפגוש את הפחד ונלך מעבר לקליפות ולחומות שהוא מייצר.. ונגע בלב וכשאנו נוגעים בלב באמת נקיה ופשוטה, זה המקום בו אנו מתחילים להקרין את מי שאנו באמת ואז מתחיל להיווצר קסם של ביטחון אמיתי ושל מגנוט נכון ומדויק לא רק ביננו לבין עצמנו אלא ביננו לבין אחרים ביננו לבין העולם.

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן