פורצים את גבולות ההתניות החשיבתיות – מרקורי עושה מולות לאוראנוס נובמבר 2020

היום 17.11.20 מרקורי משוחח עם אוראנוס (מרקורי עושה מולות לאוראנוס) זה נשמע מוכר? כן משום שהיום זאת הפעם השלישית שנוצר שיחה בין מרקורי ואוראנוס, ולמה? משום מרקורי עשה רטרו ולכן בפעם הראשונה שעבר בצל טרום רטרו נוצרה שיחה ראשונה, לאחר מכן כשמרקורי עשה רטרו הוא שוחח עם אוראנוס ברבדים עמוקים יותר מתמיד וכעת שמרקורי נע בפעם השלישית על אותו מרחב, בצל פוסט רטרו.. זאת הפעם השלישית בה הצמד משוחח עם אפשרות להביא לידי ביטוי את הבנות שעברנו במהלך לולאת הרטרו..

השיח בין מרקורי ואוראנוס מדבר על שתי אנרגיות שונות שביחד מייצרות התנהלות חדשה. מרקורי מייצג את מערכת החשיבה והתקשורת שלנו , אוראנוס הוא הפאזה הגבוהה של מרקורי.. ברמה האנרגטית מרקורי מדבר על החיים היומיומיים בעוד אוראנוס מדבר על מה קורה שמצליחים לצאת מהיומיום ולפרוץ את תקרת הזכוכית.

לכן היום נוצרים הבזקים של תובנות יכולים להביא לבהירות חדשה, חשוב לציין שתובנות חדשות לא בהכרח נחוות ממקום חיובי, לעתים מקום מאיים כיוון שתובנות אלה מנערות תפיסה הגיונית רגילה של מה שאנו מכירים ויוצרות לחץ לשינוי גישה. שינוי גישה מוציא אותנו מהמרחב הבטוח ומקום זה יכול ללחוץ על לא מעט כפתורים ובכך לשלוף דפוסים רגילים.. זה מה שקורה בדרך כלל וכעת משום שעברנו שיח זה שלוש פעמים יש סיכוי מצוין לפיק את המקסימום מהשראה ומחשבה מחוץ לקופסה.. .

מה שמעניין שהאנרגיה שמגיעה עם היבט זה מכריחה לראות גם אם לא נוח וגם אם לא נעים ולנקוט פעולה.. השאלה מתי נזהה את התובנות החדשות, בהקשבה הראשונית של טרום מפגש עם החיים או במפגש עצמו או בחוויה של אחרי המפגש.. וכאן הטיפ 🙂 ההטענה האנרגטית מהירה מאוד ולוחצת חזק מאוד ולכן השלוף, מגיע במיידי… לכן זמן זה מאפשר לנשום לעומק הבטן, להיפתח להקשבה האינטואיטיבית הראשונית ולהסכים להכיל גם אם לוחצת על מקומות לא נוחים, להמשיך לנשום ושוב לנשום לתת לעצמינו לנוע דרך טבעת האש…חשוב, גם אם טבעת האש לפתה, גם העצבים הרקיעו שחקים.. עדין נשימה עמוקה יכולה להביא לרוגע ועדיף תמיד לתרגל ..רצוי ומומלץ בטבע ..ולזכור שגם אם האמת כואבת, הכאב הוא חלק מתהליך של הכלתה, עיבודה והסכמה לעשות עם זה משהו..

והכי חשוב .. היום ניתן לצור את המיקוד המדויק לפריצת גבולות של הדפוסים החשיבתיים שלנו ומכאן השמים הם לא הגבול, השמים הם רק ההתחלה.. והפעם לא נוכל לחזור לספר שלא הספקנו, לא ידענו, זה מגיע במפתיע ושאר ספורים של פחד וחוסר יכולת לצאת למקום לא ברור ולפגוש את הכאוס.. יש לנו זמן הכנה עם הבנות עומק ומה שנותר זה רק לעשות…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן