מתי הבטת לאחרונה בנקודות האפילות שמחוץ למרחב המראות? – מארס עושה תשעים לנפטון

היום, 28.1.20 מארס עושה תשעים לנפטון, שיח זה בין מארס ונפטון נבנה במהלך הימים האחרונים ומגיע היום לשיא, היום אנו פוגשים את המטרות שלנו מול החלמות.. ואיך זה מגיע? אם בדרך כלל אנו נעים על נתיב ישיר מבלי לשאול שאלות, היום הנקודות האפילות מגיעות בכל העוצמה.. היום לא צריך להזיז את הראש כדי לגלות את הנקודות האפלות, הן חשופות ובעוצמה רבה.

מה זאת אומרת, אותן נקודות שלא ניתן לראות במבט ישיר או במראות:) צריך לסובב את הראש.. אז בחיים אנו הולכים ישר או מקסימום מדי מפעם נביט במראות ..היום אין צורך הכל נהיר להפליא, מה גורם לנו לא לראות ולמה נקודות אלה של התנגשות בין המטרה לחלום כל כך משמעותית..

כשאנו חולמים על משהו אנו מכווננים את המטרות שלנו כדי להגיע לאותו חלום, ומה קורה שאנו רצים למטרה ומזהים לפתע שמתרחקים מהחלום.. זה מה שקורה היום. מקום זה יוצר תסכול גדול מאד, אכזבה והרגשה של חוסר אונים או דרך מעניינית לתאר את התחושה היא פול גז בניוטרל

ערוץ נוסף שנתקל בו, כן זה קשור לנקודות האפילות : המניעים הנסתרים שנעלמו מעננו אצל אנשים אחרים תום מערכות יחסים.. משהו באמונה שם נשבר ומייצר חוויה של חוסר אונים ואי ידיעה מה עושים במצב זה.

ערוץ נוסף לנקודות האפילות , מיקומן עמוק עמוק בתוך כוח ההתנגדות הפנימי שלנו .. החוסר מוכנות להגיע לחלום וממקום זה מגיחות המפלצות שהאכלנו אותם לאורך מעגל היחסים בין נפטון ומארס.

דרך אחרת לזהות את השיח בין מארס בקשת לנפטון בדגים מעלה לשולחן את האמונה במטרות החיים למול החלומות הגדולים שלנו, מקום זה מייצר מתח חזק מאד במיוחד אם אין הלימה מלאה בין החלומות למציאות וממקום זה נוצרת עצבנות, חוסר שקט ותחושה של חוסר חיבור.

דווקא הפער מעניק את המתנה של התבוננות ברווחים .. מה באמת מניע אותנו? האם אותה חוקיות קוסמית גבוהה ורוחניות או שמה מניעים אוטומטים המבוססים על הרגלים יומיומיים. שאלות אלה נוגעות במהות ומשמעות הקיום שלנו ולכן בזמן זה נקודות התורפה זועקות את הצעקה האילמת מאחורי הקלעים ולוחצות על שפע של כפתורים.. איפה אנו באמת מונעים ממקום של אמונה או ממקום של פחד? מה החזון ומה האשליה ואיך לומדים לזהות את ההבדל בין אשליה לחזון? ואיך משנים תפיסת פחד לפעולה ויצירה של מציאות תואמת חלומות

מומלץ לבדוק היכן מתרחש שיח זה כיוון שהעבודה האישית על מהותו מקורותיו יכולים לסייע לנו לעלות ממקום לא פשוט ולהניע מחדש את החבורים בין דמות החולם והלוחם.. איך החולם מעביר את האנרגיה ללוחם כדי להגיע לחצות את הקווים למרחב הוויה חדש

ברכות לראייה בהירה

דילוג לתוכן