אהבה ללא תנאי וללא התניה – ונוס נצמדת לנפטון בדגים

ונוס מייצגת מה הם הצרכים שלנו כדי לחוש בטחון ואהבה, ואין ספק שכל יצור חי זקוק לפני הכלל בטחון ואהבה.. בכל מזל ונוס מתפקדת באופן שונה ומייצגת גוונים של אותם צרכים. בדגים ונוס מייצגת את הצרכים שלנו למשהו גדול מאיתנו, הכמיהה לאהבה אוטופית, הבה שמוזנת מעולם רוחני עשיר ובעל משמעות ולכן מיקום זה נחשב לנעלה.

ונוס בדגים מעודדת את החלקים הרוחנים הגבוהים שבנו לצד אידאלים ורומנטיקה ולכן העוצמה שלה בדגים חזקה מאד ואנו יכולים להתמסר בקלות למשהו שגדול מאיתנו. נפטון הוא שליט מזל דגים ונמצא בבית כדי להעיר אותנו למרחבים שמעבר למציאות היומיומית

נפטון הוא הפאזה הגבוהה של ונוס ולכן מהווה דלק בשבילה, וכנוצרת צמידות זאת ניתן לתדלק בדלק אחרJ דלק אלוהי, נקי וטהור.. דלק זה יוצר מארג אנרגטי מעודן מאוד ולכן מהדהד על חלקים מעודנים בתוכנו בזמן זה, מאפשר לפתוח ערוץ ליישום אידאלים בכל תחום בחיים, החל ממקומות פרקטים ביותר וכלה במקומות של רגש ורוח.

מיקום ונוס בדגים יוצר חיבור לאלטרואיזם גבוה מאוד ונפטון שליט דגים בדגים פותח דלת לאותו אלטרואיזם ולכן זמן זה מאפשר התנסויות שמעבר למוכר והידוע , זמן זה מאפשר להתחבר למקומות הגבוהים ביותר, להקריב ממקום של חלום וחמלה, לתת ולהזין את עצמנו לא רק כיחידות נפרדות אלא מתוך הבנה של כולנו כמארג אנושי..

נקודה חשובה שאפשר לזהות בזמן זה, הצל, בדיוק במקום בו קיים האור במיטבו, שם גם קיים הצל במלואו: ניצול, גסות וסחיטה, גניבה ואלימות יכולים לקחת חלק כסמנים למה עובד בצורה לא נכונה, מומלץ לבדוק בעזרת הצל את הערכים והאידאלים ברמה הפרקטית… נקודה מעניינת נוספת רומנטיקה, אהבה וזמן למגנט תאומי נשמה:)

וכשנוצר חיבור זה, נרגיש את הצורך באהבה ללא תנאים והתניות, בגעגוע גדול משהו שמעבר שיכול לשאת אותנו ולהוביל אותנו בבטחה לחוף מבטחים בתוך הג’ונגל של החיים.. במקביל גם הצל פעיל וממקום זה אם נרגיש מוצפים עם רחמיים עצמיים או תחושה של ריקנות עמוקה או אכזבה כי הבטיחו לנו משהו אחר.. זה הזמן להיכנס לעומק ולבדוק את רשימת המכולת שלנו מהיקום .. מנצחים עם מה שיש:)

יומקסים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן