נדנדה של ענקית של אני או אנחנו ונוס עושה מולות למארס – נובמבר 2020

היום 9.11.20 ונוס עושה מולות למארס, מה קורה ששיח זה מתרחש בשמים.. השפעות אנרגטיות עלינו יושבי הכדור, ואיך זה בא לידי ביטוי?

היבט/שיח זה בין ונוס ומארס מייצג שני קולות מנוגדים (מנוגדים משלימים) הקול הפנימי שונוס מייצגת כאן הוא הקול של הדיפלומטית הפנימית השואף למצוא פתרון שנכון לכולם תוך ויתור למען שלום ושלווה, למול מארס המייצג את הצד האסרטיבי האישי ששואף לפעול למען המטרה האישית מתוך אמונה בצדקת הדרך

התוצאה מאבק פנימי בין צורך לרצון, בין החלק הנקבי לחלק הזכרי, בין הריצוי והרצון . מאבק זה יכול לצור בעיות ביחסים, סוגיות של כספים, ויכוחים על שליטה, קושי בלקיחת עמדה או עודף אסרטיביות עד מקום של אגרסיביות, התחפרות או השלכה חזקה ואם נמצאים בהדהוד חזק עם החלק הנקבי (ונוס) תהיה נטייה טבעית להגיע למשא ומתן אך תחושה של לחץ ותנאים מקדים שדוחקים לפינה בעוד אם נמצאים בהדהוד חזק יותר עם החלק הזכרי (מארס) תהיה נטייה טבעית לפעולה ממוקדת שנתקלת בקושי ומכאן הכרח להחזיר את האקדח לנרתיק בדיוק ברגע שמרגיש הכי נכון לתקוף בכל הכוח… כך או כך יש ויתור על נטייה טבעית, המטרה למצוא את שביל הזהב דרך גיוס היכולת הדיפלומטית כדי להגיע למטרה שנכונה להיזון שני החלקים ושני הצדדים המעורבים…

מה שחשוב לראות בדיאלוג זה שמארס נמצא כעת בבית בטלה רגע לפני סיום הרטרו ולכן העוצמה שלו כעת חזקה מתמיד ונוס נמצאת במאזנים בבית הטבעי לה וכשמארס רגע לפני שמגיח בחזרה למרחב הגלוי (אחרי הרטרו) הוא בוטה יותר ומכריח את הדיפלומטית הפנימית לעשות משא ומתן בתנאים לא “הוגנים” זה הזמן לשאול מה באמת אנו רוצים ומה באמת אנו צריכים בכל הרבדים כדי להגיע לשיח פורה ועוצמתי שנותן מענה מלא..

במקביל משום שוונוס נמצאת במקום הטבעי, במאזנים בפאזה הזכרית/מנטאלית שלה, היא יודעת לשקול ולחשב את מה נמצא על הפרק כדי להגיע למצב בו כולם זוכים.. כך שאם תמיד נספר של שיח של מולות כמצב של קונפליקט או צרכים מנוגדים, כעת אנו יכולים לזהות מאחורי הקלעים נמצא מצב של מנוגד/משלים וניתן לצור סוג של איזון והיזון מחדש..

חשוב לזהות שאותה נדנדה יכולה להיות מקום של מריטה חזקה מאד של מערכת העצבים משום שיחסים על ציר של אוויר ואש לפני הכל מגיעים דרך השכל ומערכת העצבים עד שמחלחלים לתוך הרגש והנפש ולכן מערכת העצבים חשופה מאד, פתיל קצר מאד, בקלות ניתן להפוך דבר קטן למשהו עצום, להטיח, לזרוק, להלחם על כלום או להחליט על נצחון ולא משנה מה המחיר

זה המקום בו אנו נזכרים בכוח העל שהיה לנו ואיך וויתרנו או סורסנו דרך מערכות יחסים ואיך אנו לא רואים ואולי יותר מכל מצב זה זורק אותנו לתמות נפשי עם פלישתים.. המוכנות להרוס הכל ואת עצמנו תוך כדי בשם המלחמה והנקמה וצורך העז לנצח בכל מחיר! לשים לב בבקשה..

מה הפוטנציאל ? זמנים אלה מאפשרים לנו לבדוק לעומק מה מסתתר מאחורי הקלעים של מה שאנו חושפים לעולם, מאחורי המסכה: האם אנחנו באמת כל ך נחמדים וכל כך נוח ונעים לנו לעמוד מול המראה – מערכות יחסים או שמא אנו כל כך מדחיקים ועמוסים בכעסים פנמים שאין להם ערוץ אלא רק לפגוע בעצמנו ולפתע משהו יוצא כמו התפרצות ענקית ללא שליטה.. כשהמטרה מכלתחילה היתה להחזיר בחזרה ולהגיע לסוג של איזון נכון..

אז אם מצאנו עצמנו במקום של נדנדה מציתה עצבים החשופים , זיכרונות כאובים ומודחקים, זה המקום בו זיכרונות עתיקים לוקחים חלק במשחק החיים וגורמים לנו להעלות באוב את מה ששייך ומה שלא שייך וכל מה שנמצא בארכיון הפנימי מקבל ערוץ לפריקה.. לשים לב לא לפרוק ולפרק כי מה שדורש שנים של עבודה יכול להיהרס ברגע אם לא נעצור וננשום ..אולי ננסה לדקלם בקול רם אבן שזרק טיפש אחד , גם אלך חכמים לא יכולים להוציא.. אפקט ההרס מייצר אירוע מתגלגל מהיר מאד ודינמי מאד כשלא משאיר אפשרות לחזור לאחור..

לנשום.. להזכר למה אהבנו/התאהבנו וגם אם יש תחושה של מחיר לזהות מה התמורה ומה ההפריה וההעצמה ..כי בסופו של יום שני הקולות הללו הם שני קולות פנימים שמראים עצמם דרך מערכות יחסים חיצונית..

ברכות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן