פלוטו בגדי – השפעות ברמה דורית

כל דור יחווה את המעבר באופן שונה וברמה פרטנית ביחס למעלות פלוטו במפה לידתית למול מעבר פלוטו וביחס לזוויות מדויקות, חווית פלוטו בסרטן למול מעבר פלוטו בגדי תהיה שונה מחוויית פלוטו באריה או בתולה ו… המטרה למעשה לקבל הפעלה של פלוטו מערוץ אחר כדי לאפשר להגיע להגשמה אמתית ללא מוסר מזויף, ללא עיקוף או מניפולציה, דרך תמרורים ברורים מאוד של ערכים ראשונים כשמה שלא נכון מתפרק לגורמים ראשונים כדי להישרף ולהיוולד מחדש כמו עוף החול.

פלוטו במעברו למזל חדש מציע לנו אפשרות, הזדמנות ובמיוחד בגדי, לחת חלק ולהשתתף בחיים עצמם ולא ממקום של הצלחה או כישלון אלא התנסות ראלית ביחס לרצון ונכונות להשקיע ביחס לפוטנציאל ולהסכים לקבל את המימוש בצורה הנכונה ביותר ביחס למיקום שלנו בתוך השרשרת הגדולה של החיים, ברמה אישית, דורית, ערכית, ללא הבדל בין דת, גזע ומין.

אנשי פלוטו בסרטן (1914-1938 ) יתמודדו מול תפקוד ברבדים הפיזיים הראשונים ביותר ומכאן הקרנה לכל תחום ומימד של החיים, במהלך השנים של פלוטו בגדי יאלצו להסתמך יותר ולהיתמך יותר על ידי הסביבה ועל מי שנמצא מולם, חשוב להתחבר למנטרה של לזכור ולא לשכוח (פלוטו בגדי) את תפקידם באבולוציה של האנושית: בוני הבסיס של העולם המודרני, כל מה שקורה כעת הוא פרי עבודתם והשקעתם , פרי התשוקה והרצון להיות מונעים מכוח אמונה לשינוי ולראות תוצאות, למעשה זאת מהות ומשמעות פלוטו בגדי עם הקרנה למיקום שממול (סרטן) כל קונספט הזקנה, שעון הזמן וחכמה יקבלו תפנית עם פלוטו בגדי אך אותו דור של פלוטו בסרטן יצטרך להזכיר לנו עד כמה.. הראשונים שיאפשרו לנו להבין זאת לעומק הם אנשי פלוטו בסרטן בני 69 הם מודעים לכבוד, והם מפתחות לשינוי (שימו לב לזווית 150 הולכת ל-180) בני דור זה בגילאי 70 ועד 82 יבחרו או יאלצו לבחור בין כיוון של יצירה אישית כמורים לדורות הבאים או מעצם הדרך בה חיים שמהווה מסלול מרתק לעוקבים אחריהם. אנשי דור זה בני 82 ומעלה הם מבינים הגדולים שכן אלה משקפים דרך מסלול חייהם וכעת דרך העמדה למול השינויים כמתווכים בין שמים וארץ מהווים מודל לעוצמה, תפילה ויכולת לחיות דרך כל שלבי סולם האבולוציה.
פלוטו תופס דור זה מול מבנים אישיים והצלחות (גדי למול סרטן) ובמקום זה מאפשר התעוררות , אמנם לא בהכרח קלה אך עם דגש על כך שאף פעם לא מאוחר לפגוש את האני האמתי משולל גבולות של חומר, אני אמתי המונחה על ידי חשיבה ורוח לשינוי ביחס למה הקארמה באמת מאפשרת, הבנת סיבה ומסובב (גדי) ואיך לגדול מנקודה שמסומנת על ידי גיל לכיוון של העצמה ולא ויתור וכניעה לפחד.

אנשי פלוטו באריה הם ה” Baby Boomers” הם נולדו בין 1938 ל- 1958 והם הפתרון הפלנטרי לאחרי המלחמות.. כוח חדש שמתחיל מחדש את העולם, מתוך רצון של הלב (אש האריה) הם נולדו לעשות!! הם נולדו לגלות את הזהות האישית האמתית, הם נולדו להסיר את המסכות של מה אחרים אומרים, להתחבר לאני האמתי, לקחת אחריות על היצירתיות, להתחבר לעוצמת הלב והנשמה כדי להביא חלומות למציאות ולצור עולם טוב יותר, מעבר זה מעמיד למול התוצאות העשייה של דור זה ברמת המאקרו וברמת המיקרו הפרטנית של כל אדם. אנשי דור זה שטרם הגיעו לגיל 57 (זווית של 150) מתייחסים בעיקר לכל הנוגע לעניינים בסיסים כמו בית, משפחה, קריירה ומטרות חיים גדולות מבוססות חזק בסוגיות אלה בעוד אלה שעברו את גיל 57 “משוחררים” מה”מטלות” הללו כדי להתחיל להעניק לחברה בגלל את הכוח והעוצמה שצברו עד כה.
מעבר לכך כיוון שפלוטו בגדי מאפשר לנקות, דור זה יכול להתפטר מ”מטען חורג” של אבנים מיותרות בתרמיל האישי, ממה סוחבים מילדות, ממה שלא זקוקים עוד ומכאן ניתן לראות את התחלת התהליך בניקיון ויצירה של מרחבים חדשים למחייה, טיפול בבעיות רגשיות שלא טופלו עד כה, זמן זה מאפשר לצור גשר בין רצוי למצוי ברמה של הגשמת חלומות, לאחר שנפטרים מעודף משקל ניתן להתחיל להכיל את החלון באמת ולאפשר הגשמה כדי לצור סיפוק ושמחה (בנית אגו מחומרים אחרים, אחרי ניפוץ מה לא נכון ולא תואם את הנתיב)

אנשי פלוטו בבתולה הם דור היאפים, הם נולדו בין 1958 ל- 1972 והם אנשים בעלי הון כתוצאה מיכולות וכישרונות, מכאן גם מעורבים בכל הנוגע לתעשייה ועבודה, הם מחויבים לסגנון של בריאות גם במיקרו וגם במאקרו ובמקביל כמובן אקולוגיה, נושאי דגל האקולוגיה.
כפי שאנשי פלוטו בסרטן בנו ברמה פיזית את החברה ואופן התנהלותה כך דור זה מטהר ומנקה ומתעל את המבנים החברתיים, יוצק מטרות גבוהות יותר כשמעבר פלוטו בגדי יאפשר לדור זה מוטיבציה חדשה והגדרות ברורות בין מה צריך לבין מה ניתן לעשות כדי לדחוף מפיקוס אישי לפיקוס חברתי לבניה של חברה טובה ובריאה יותר.
לאלה שעברו את גיל 39 יתחברו לתחושה שמשהו קורא להם לקבל ולהביא מהכוח אל הפועל תפקידים, מיזמים ומטרות המערבים אחריות הן ברמה אישית והן ברמה חברתית כדי לצור בית בריא יותר (בכל הרבדים) לאלה אשר טרם הגיעו לגיל 39 יוכלו לקבל את העוצמה לדבוק במטרות ורעיונות אישים דרך שימוש בכישרון כדי להגיע לתוצאות יצירתיות שתשרתנה בשלב מאוחר יותר מעבר למעגל האישי.
מעבר פלוטו בגדי מאפשר אבולוציה אישית בכל הנוגע למה נכון ומתאים ביחס לערכים אמתיים ולא נזילים כדי לשמר מקום וסטטוס קוו, שינוי בכל הנוגע לגבולות אישיים דרך ציר בתולה דגים עם התייחסות לאלמנט העבדות האישית למען מטרות גדולות מהאני, הקטנה ומזעור האני בתוך גופים גדולים ומכאן ערוץ להנאה ושמחה, בריאות נפש ויצירה של מרחב אקולוגי בריא ונכון משוחרר מהתניות של חומר למול רוח אלא אינטגרציה של חומר ורוח כדי להנחיל לדורות הבאים עולם בריא ונכון יותר שלא מותנה במשהו גדול שלא ניתן להתנגד אל..ציר בתולה דגים, נסיבות וסיבות, איזה סיפור האדם מספר לעצמו כדי להצדיק ולצדק את אופן ניהול האנרגיות שלו.

אנשי פלוטו במאזנים הם דור האיקס (X) הם נולדו בין 1972 ל- 1983 והחיפוש שלהם הוא הגדרה אישית וממנה לצאת למעגל גדול יותר, להגדיר ולהמשיך הלאה, מעבר פלוטו בגדי יאפשר להם להתבגר סוף סוף, או יותר נכון להגדיר: להיות גדולים..לא רק לתהות מה אעשה כשאהיה גדול ואדע מי אני, כיוון שיוכלו לצור מרחק מהילדות, פרספקטיבה אחרת וראייה שונה, דור האיקס נאבק עם המציאות הפנימית וערוב עם המציאות החיצונית, עם אינדיבידואליות וחיבור למסגרות חיצוניות, צורך בהגדרה חוזרת ונשנית ביחס למראות המשקפות של החיים לגבי מיקום בקבוצה, לכן מעבר זה ישים מיקוד על מיקום והגדרה מחודשת בכל הנוגע לתחושת הקיפוח והחוסר התאמה לקופסה, מפגש עם פלוטו בגדי יפתח מחדש את האופציות לאחר תקופה ארוכה של היסוסים, חוסר מיקוד, תחושה של זילות ונזילות, מכאן יכולת להתחייב לנתיב, להירתם למטרות גדולות למרות ועל האתגר שכן האתגר הוא שיאפשר להוריד את מה שלא זקוקים כדי להגשים עצמם ולתרום לחברה בגדול, דור זה בתהליך גילוי הכוח והעוצמה לשנות את העולם מתוך השינוי האישי ועמידה על הערכיות המתגלית כתולדה מהמאבק האישי, מכאן היכולת לרתום את האני למרות האינדיבידואליות לתרום לא רק ברמה אישית אלא שינוי עומק של ערכים חברתיים ותרבותיים.
למעשה דור זה חווה את “משבר” הזהות הבסיסי של פלוטו תשעים לפלוטו ומכאן נוצר שינוי עומק עד הרמה של הד.נ.א המאפשרת מימוש של האני דרך הקבוצה.

אנשי פלוטו בעקרב הם דור הווי (Y) אשר נולדו בין ( 1983 ועד 1995) בוחנים ורואים את כוח המחשבה והחשיבה, עוצמות לא רגילות שכן הם נולדו להתחלת מעגל פלוטוני, הם דור שיוצר שינוי עומק ומגמה חדשה באבולוציה האנושית, כל עולם החושים והתחושות שלהם נע על סקלה הרבה יותר עמוקה ואינטנסיבית ממה שהיה מוכר עד שפלוטו הגיע חזרה הביתה (כדאי לראות שזאת הפעם הראשונה שפלוטו בבית מאז שהתגלה ב- 1930) מעבר פלוטו מוקדם מאוד לדור זה ומעצים את הבחירה בין ציפה בעולמות פלוטוניים של כוח לבין העצמה דרך עולמות פלוטוניים של עוצמה וידע. המעבר יפעיל את האפשרות לבחור! שוב, זה כוח מול עוצמה, ציפה מול מוטיבציה, הישגים מדהימים מול בזבוז נורא, כשמי שלוקח את המעבר יכול להגיע להישגים לא רגילים, עומק לא רגיל, אחריות, מחויבות, התנהלות ומיקוד ליצירה והנחייה לפאזות שכרגע טרם ראו אור יום. (חשוב לציין, ברמה דמוגרפית דור זה הוגדר רחב יותר מאשר באמת.. אם ניקח את פלוטו כמחוג לשינוים דמוגרפים, אין ספק לגבי שנתונים של הדור הזה)
דור זה יחווה לפי הסדר את זווית השישים של פלוטו לפלוטו לידתי ומכאן אפשרות להתעוררות ולידה מחדש גם ברמה של אינדיבידואלים וגם בהשפעות על החברה, תרבות ו..
זווית זאת היא המשך מגמה של פלוטו שלושים וארבעים וחמש לפלוטו לידתי ואם הייתה בניה של ערכיות, אמונה, דרך, מטרות על, חיבור לידע גבוה ולימוד עצמי דרך תובנות על..כשהמטרה היא איזון בין איכות וכמות (תשוקות לא מנותבות יכולות לבלבל בין לאיכות דרך כמות) מכאן הדרך לשישים פתוחה.

ילדי פלוטו בקשת הם ילדים שנולדו בין 1995 ועד 2008 והם ראש החץ לתרבות חדשה, דרך ונתיב שונה ממה שהעולם הכיר קודם לכן, הם ילדים מיוחדים שהידע לא זר להם, חכמים, נאורים, מיוחדים, אינדיבידואלים, יכולת לימוד שונה ואחרת עם כישרונות שלא הכרנו עד כה.. שנגע לאפשר לדור זה להיות לנו לראש חץ לקשת האמתית של הברית הראשונית.

במקביל לכל מה שצוין לעיל יש לראות שפלוטו מפעיל ועל ידי כך יוצר אפשרות לבחירה בחירה היא מילת המפתח אם לאפשר לתהליך להיות ולגדול ולצור את השינוי המתבקש ביחס למקום וזמן כדי להביא פוטנציאל לידי ביטוי או לחדול, אלא שבמילון הקוסמי אין את המושג לחדול…כי אין לחדול אלא להתנגד ולצור אלמנט של קושי שלא מאפשר זרימה , גם אם אין הסכמה מלאה, הבנה יכולה לצור חיבור למטרה ומכאן לאפשר לתהליכים להתחולל, הבנת התקיעות ומה היא משרתת, מצד שני הבנת המטרה ואיך היא יכולה לצור רווח בכל הרבדים של החיים, אלה הסוגיות הבסיסיות שיכולות לאפשר התחלה של הסכמה לתהליך, שאם לא, התהליך פועל ברבדים הנסתרים מהם נוצר כאב של שינוי, כאב של שינוי יוצר מוות של משהו ומכאן גם אבל וצער, תחושות אלה מולידות מאבק ומלחמה עקרה שכן התהליך מתחולל בין אם אנו מודעים ותורמים ורתומים לו או בין אם אנו ישנים שינה עמוקה.. ואיפה זה בא לידי ביטוי בחיים: לדוגמה: התבגרות, בין אם נאבקים או מתחברים לשינוי, המערכות הפנימיות מתחילות לצור זרימה חדשה והגוף והנפש מגיבים, אנו רואים זאת דרך שינוי חיצוני של התבגרות אך השינויים עובדים בכל הרבדים כדי לאפשר למבנים פוטנציאלים לבוא לידי ביטוי במלוא גודל התבנית החדשה.. כך שאם דוחים, מכחישים , נלחמים או נאבקים ..זה לא עוצר את התהליך אלא הופך אותו ליותר כואב, וכאן החשיבות להבין את המשמעות התהליכים שאנו חווים ומה הם מאפשרים, אנו לכודים בתפיסה שזאת באה כעת למבחן המציאות בתבנית ארצית וברורה כמבחן התוצאה ברקע, זהו המעבר מקשת לגדי, ומה עוד מסמל המעבר? שינוי ממזל משתנה למזל פעיל וממזל של אש למזל של אדמה ומה זה אומר?
מזלות משתנים הם מזלות שנוגעים לתפיסת מציאות שלנו, ראיה, פרספקטיבה, הבנה, תקשורת, למזלות פעילים שיוצרים מספיק לחץ כדי להביא פעולה ועשייה. ומעבר ממזל אש למזל אדמה: המגמה להביא ניצוץ ורווח ההשראה כדי ליישם ברבדים מובנים במימד הפיזי והארצי. תיעול האינטואיציה של האש ההכרחי להפעלה ובניה כדי לספק בטחון או במילים הכי פשוטות להביא מהכוח אל הפועל: עשייה /תוצאה.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן