פלוטו בגדי – מעבר פלוטו מקשת לגדי

אחרי סקירה ראשונית ומידית, כמה מילים על הפלנטות החיצוניות שפלוטו מהווה את האחרונה שבהן, שלושת הפלנטות החיצוניות מייצגות את הנתיב לשינוי ולחיבור לרבדים הגבוהים של כל האדם ושל כולנו כמאסה אנושית, אוראנוס הוא הראשון לפלנטות החיצוניות, 84 שנים מקיף את השמש , נפטון הוא השני ומעגלו זורם על 164 שנים ופלוטו הוא אחרון הפלנטות החיצוניות ומקיף את השמש במשך 246 שנים, ברבדים העמוקים והרוחניים שלושת פלנטת אלה משפיעות על דור/ות ומהוות מפתחות להבנת ההיסטוריה האנושית מחד והבנת האני מאידך.

מעבר פלוטו לגדי מתחיל למעשה במעבר בקשת…ומה היה פשר מעבר זה? מעבר פלוטו בקשת: מאפשר את פתיחת קונספט האמונה, אופקים חדשים ויכולת לצאת מעניינים של שליטה ומניפולציה אישית (עקרב ) למעוף וראיה גבוהה יותר הנשענת על חוקי הקוסמוס (קשת), החריש הראשוני של פלוטו מתחיל בחשיפה של כל מה שמסתתר מתחת לפני השטח, החוצה.. שם חווינו את הצד החשוך של האמונה, דרכי אמונה שמתבטאות בקשי עורף, פנטיות ומלחמות איזה אלוהים טוב יותר ונכון יותר לבני האנוש, מעבר פלוטו לגדי יאפשר לצור פורמט נכון לאמונה אמתית ובלתי מותנית הנכונה ומתאימה לכל אדם.

המבחן האחרון ליצירה של גשר נכון יתהווה ברטרו של פלוטו בין יוני לנובמבר, לכשפלוטו יכנס לגיהוץ אחרון בקשת. מעבר פלוטו בגדי יחשוף לשורה החתונה: תוצאות! מבחן התוצאה ביחס למקום וזמן הם התבנית המדויקת ממנה לא ניתן להכחיש מה קורה. כשפלוטו עבר בקשת הוא פתח אפשרות לטכנולוגיה מתקדמת (מיפוי הגנום) מדיה (תקשורת החל ממכשור, חמרה, תכנה וכלה המידיות של העברת מידע וידע) רפואה , מדע ועוד..אלא שבו זמנית חשף את הצד השלילי: פנטיות דתית, הקצנה בכל נושא בעיקר בנושאים שנוגעים לאמונה (ולמעשה כל תפיסה וגישה של אדם או עם או מדינה או..נוגעת בראש וראשונה באמונה) מכאן חוסר רצון לראות את חוסר המחשבה, או חוסר היכולת לראות שוני על בסיס מין/דת/גזע/חברה/פוליטיקה..בגדי שינוי יקבל ממד של פורמט ביחס למה למדנו בקשת, בתחומים חברתיים, מטרות עסקים, נישואין , מוסר, ידע מדהים מצפה להתגלות , ידע מרוכז, מתמטי שנוגע לסודות המבנים הכי ראשונים של הקוסמוס, למעשה מקום זה מתחיל לחבר אותנו לצורך במהפכה חברתית שמונעת מחיפוש אחרי מוטיבציה למטרה אמתית , דרך עקרונות ערכיים כמו אחריות, מחויבות, גדילה עקב בצד אגודל עם התמדה, התחייבות ומחויבות ומכאן מפתח להצלחה…

בכל מקרה מעברו של פלוטו לגדי מאפשר לנו לחזור לרגע אחורה בזמן לפעם האחרונה בה בילה בגדי: 1762 ועד 1778 המהפכה בארה’ב נולדה מאבדן השליטה של האמא הגדולה או בשם האב הגדול (בריטניה) מהפכה כדי לבנות מערך מדיני חדש ונכון יותר, מה שלא משרת את הצורך הפוליטי (גדי) נופל ונהרס כדי לצור פלטפורמה חדשה , כך גם עכשיו, 16 שנים לשינוים גלובליים בכל הנוגע שלטון וצורת שלטון, מה שלא משרת את המאסה האנושית, משתנה, דוגמה קלסית לכך בארה’ב מי רץ לנשיאות, מה יכולות להיות האפשרויות: הנשיא השחור הראשון? אישה? קבוצות היו במעמד נמוך ..גדי מייצג את העולם הפטריארכלי בו מעמד הגבר הנבחר, המושלם, האל השולט הוא הסוגיה: לפתע “מיעוטים” שלא עמדו בקריטריונים יכולים להיות שם, לפחות ברמת הזדמנות: זה חלק מהשינוי.. למעשה נקודה זאת היא כמו סנונית ראשונה שמבשרת את בוא שינוי , כולנו ראויים ביחס ליכולות ולא ביחס לקליפה חיצונית.

מעבר פלוטו לגדי מאפשר מבדק הגופים הגדולים, בין אם פוליטיים, מדיניים, כלכליים, משפחתיים וכו..כל מה שגדול מאדם ולכאורה מעניק לו זכות קיום ומקטין אותו, כל החברות הענקיות שבלעו אנשים ..גם הן זקוקות לשינוי , לכן המעבר של פלוטו לגדי מציע הרבה יותר מקום לאמביציה אישית ויוזמה אישית, לא עוד הענק הבולע אלא הקטן, המומחה והחכם יכול לעמוד מול הענק הבולע וכמו הקרב בין דויד לגוליית.. רצון, כוונון נכון ואמתי, עוצמה שלא מותנה באגו והתניות של מוסר ישן, רצון זה יכול לעמוד למול ולהתגבר על ולהפוך למנהיג תחתו.

ואם מדברים על גופים גדולים, בנקים, אם מנוהלים על בסיס של גזל ועושק, משהו ייחרב, ערך המטבע הנזיל אתו בקושי גומרים את החודש יפנה מקום למשהו יותר סולידי, הכוח יעבוד למתכות ולאבנים.. בקצור כלכלה אחרת, חברה אחרת, מנהיגות אחרת, מדינות ומדיניות אחרת., מה שלא משרת, ימות ויאפשר לעוף החול לחדש עצמו..

מעשה זה כמו להיכנס לטירה ענקית מהמרתף ועד עליית הגג למסע בין חדרים חשוכים, מה שלא משתמשים יקבל משנה תוקף שוב, בקטע האקונומי.. להשמיש ולהשתמש אוצרות ישנים, מקומות ישנים, מקורות עוצמה שאינם תולים בנזילות של העולם הישן, כל מה שסגדנו ונאחזנו ולא משרת עוד, ייפול ויפנה מקום למשהו חדש.

פלוטו שליט העולמות התחתונים, שליט עולם השאול והאופל מגיע למחוזות חדשים: לטריטוריית עז הים (גדי) ומשם יתחיל להשפיע במהלך ה- 16 שנים הקרובות, פלוטו מסמל מסתורין, חושך ומחשכים, עוצמות וכוחות שיכולות לחוקי הטבע, פלוטו התגלה ב- 1930 ושמו כמו הווייתו, ישות שלא מקובלת, מוכחשת, סודית, נעלמה, מסמל מוות, הרס וכוחות שלא ניתן לעמוד למולם, אלא רק להיכנע להם, בטבע כוחות אלה הם רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, מלחמות, מחלות של כליה כמו ענן שחור שעובר ונוטל עמו חיים בהמונים (דוגמה: המגפה השחורה)במקביל כמובן בתור האל של העולמות התחתונים שומר על כל האוצרות הטמונים בבטן האדמה, כמו: מתכות ואבנים יקרות, פלוטו הוא השופט של העולמות התחתונים ושם אור השמש שממקד ומתמקד על איכויות מסוימות לא מצוי, הכללים אחרים החוקים שונים והאיכות הנדרשות לעמוד בקריטריונים שונים לחלוטין: אמת היא המצרך הראשוני שיכול לעמוד גם בחשכה המוחלטת.

פלוטו שליט העולמות התחתונים שבעת מדורי גיהינום, הכאב הגדול ביותר, הקושי הגדול ביותר, המקומות שאין לנו כלים להתמודד עם שכן החוקים שונים ממה שמוכר לנו, הטאבו לא עובד שם, המוסר זר שם, הכללים התרבותיים של אלוהות לא מככבים שם, אלא רק אמת צרופה ופשוטה , אמת גרעינית ממנה הכול מתחיל.

פלוטו הוא שליט האמת והעושר של כל מה שנסתר מהעין החיצונית, עולמות של סודות, אוצרות, קודים וחוקים עתיקים של הבריאה, מכאן גם כוחו ועוצמתו של פלוטו שכן כוחו לא מוכר בעולם הנראה לעין, כוחו לא צפוי ולא ברור, ממש כמו התפרצות הר געש, אנו יכולים למפות, אנו יכולים למדוד אך לעולם לא נוכל לשלוט בכוח של ההתפרצות, ממש כמו לידה, נוכל למדוד ולנסות להבין כמעט את כל הגורמים, אך לא המהות החיים והמוות האמתיים, לאורך כל המשפטים למעשה עובר חוט השני כוח ועוצמה בלתי נראים ובלתי ניתנים לשליטה..כאן נכנס למשבצת גם כוחו של התת מודע, גם כוחה של התשוקה לחיים , גם מין, לידה ומוות, גם העוצמה של המרחב המקודש הבלתי נראה של הנשמה.
כמו שסרקנו קודם, תחת השפעת פלוטו הייתה המפולת הכלכלית הגדולה בסוף שנות העשרים של המאה הקודמת, תחת השפעתו של פלוטו עלה הרייך השלישי, תחת השפעתו התרחשה השואה , במקביל הפצצה האטומית, פשיזם, המלחמה הקרב בין המדינות הענק ובין מדינות קטנות (מודיעין וסודות ושיחות שמעבר למה שיודעים ורואים) יהלומי דם (עבדות ושליטה בחיים וערכים של אבן גדולים מערכיות החיים עצמם) צונאמי או הוריקן, אלה הפנים של עולם הצללים אך במקביל לצל יש מקום לאור גדול של התחלת הבריאה, הארה היא פלוטונית, עוצמה של חיים חדשים ולכן חשוב להבין במה אנו משקרים ומה לא משרת עוד וזקוק לשינוי, בדיוק כמו תינוק שמגיע לבשלות נולד ובכך משנה את פאזת הקיום, כך אדם בוגר שמלא את תפקידו בעולם והגיע זמנו לשנות פאזה, או למות, בדיוק כמו תהליך של התפרצות הר געש, או רעידת אדמה, שינוי פאזה כדי לאפשר למשהו חדש להיות , תהליך זה תואם את שינוי תודעת הזחל לגולם ומכאן לתודעת הפרפר (עוד מעט..)

ממקום זה פלוטו קבל שם רע, שם של מזיק והרוס, משנה ומחבל, ממית ומחריב, מפחיד ושולט..
נכון פלוטו משנה הוא חושף את האמת באופן שלא ניתן להכחיש את המובן מאליו.. וכן זה מפחיד למי שיש סודות או שקרים או מסכות או הדחקות או _________ (נא למלא את החסר) תהליך זה לעניות דעתי מופלא ונהדר שכן מאפשר אמת, אמת צרופה ומוחלטת (גם ברמה אישית) וכל תחליף/זיוף לאמת: מתגלה, נחשף לאור ולמודעות ומאפשר ריפוי.. לא לשכוח שפלוטו אחראי על כל המערכת האנדוקרינולוגית ומכאן העוצמה והשינוי שיכול לחולל בנו כל כך אמתי, מרפא ומאפשר את חווית החישה, תחושה והרגשה במקביל מלחמה פנימית נגד מה לא מאפשר ומכאן הצורך במגנוט כדי לחוות דרך המזוג עם האחר (ציר שור/עקרב או בית 2/8) . פלוטו מייצג את עקרון הלידה, אם נתמקד בצד הכואב ולא בהבטחה של החיים החדשים והעשרה שנולדת עימם, נצחיות ועוצמה, נפגוש רק כאב ודליפה אנרגטית עצומה, אמנם כואב אבל עם הבטחה מרגשת ומדהימה, זה מוות של דבר אחד המאפשר חיים לדבר אחר, זה מלחמה פנימית עם שדים ומפלצות ואפשרות לפתח את המודעות והתודעה לרבדים שעדין בגדר חלום והזיהוי בעיני המתבונן ואם דברנו לא מכבר על הלוחם הפנימי (מארס הוא השליט העתיק של עקרב) הרי שפלוטו הוא הפאזה הגבוהה שלו ומקום בו פועל הוא הלוחם בבגרותו בחכמתו, לא בפחד אלא באהבה שאיננה מותנת: זה לא מפחיד אלא אתגר מרגש ומסעיר

פלוטו משנה, פלוטו הוא כמו הר געש שפעל יותר מדי זמן תחיית לחץ מסיבי ולכן חייב להשתחרר, בכול בעוצמה ועם הרבה נזק ברמה מידית אך לא ברמה של עתיד, פלוטו יכול לפרק ולפצח את כל המזבחות של הפרות הקדושות עליהן אנו חיים (גדי) כל המטרות והצלחות (גדי) כל התבניות, פוליטיקה, כלכלה מדינות, ממשלים, ו… בקצור מהפכה מרתקת ..שוב חזרי למה קרה לכשנכנס לגדי בפעם האחרונה..

כניסת פלוטו לגדי מתחילה תהליך עוצמתי של ניקוי (פלוטו הוא כמו שואב אבק ענק…במיוחד בגלל התנועה של הבליעה) כל מה שלא מתאים או יושב על קרנות המזבח נשאב ונטחן לאבק דק כדי להוות חומר בריאה למשהו חדש : נכון למקום, לזמן ותהליך הנשמתי של האדם או ברמה קולקטיבית שלנו כחברה אנושית.. כיוון שזה עובד על כולנו כחברה וכיוון שמקום זה יביא המון שינוים בין היתר : כלכליים.. כמה הולכים שבי אחרי הקליפה ומשהו מלאכותי שמחליף את אמת … סוגיה של תפיסת מציאות הנשענת על מקום זה גם היא מגיעה לשולחן של בית דין של מעלה.. כמו האלוהים הפנימי שלנו שופט אותנו כעת תחת מיקרוסקופ ענק של חיבור לאמת, כנות, הצלחה, אמונה ולא רק ממקום של מה החברה רואה כהצלחה אלא מהי הצלחה באמת.. השינויים הם ביחס למודעות ונכונות ללכת אחרי האמת ולא אחרי הפחד..

פלוטו ממית כל מה שאין בו צורך להתפתחות לך, למעשה כל יום אנו חווים את התהליך של להמית ולהחיות, החל מתאים בגוף וכלה במחשבות, רגשות, רעיונות ועוד.. מקום זה מאשר לצור מפגש אמתי עם השדים ולהבין מה הם, להבין עד כמה מקום אנו נותנים לפחדים ומפלצות של התניה בחיינו, עד כמה אנו שבויים של התפיסה שלנו.. תהליך פלוטו מהיום ועד המפגש עם מארס יהיה גשר לשחרור פחד, חבור ללוחם הפנימי, עוצמה ומנהיגות..אם עושים נכון נפגשים עמו באמצע הדרך, אם לא נכון סביר להניח שיגיע איזה זאב ממעבה היער לאיים ולגרום לתחושה של אבדן.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן