צמידות יופיטר סטורן

היום 21.12.20 (יום ההיפוך החורפי ) בשעה 20.20 שעון ישראל מתרחש אירוע בעל משמעות גדולה מאד: מפגש יופיטר סטורן. שנה זאת 2020 הייתה שנה עוצמתית ומלאה באירועים אסטרולוגים שהתבטאו בשינוים יוצאי דופן שלמעשה יצרו לנו עולם חדש. ולכן לא נופתע שכעת כשהשנה מגיעה לסיומה היא עומדת לצור להשמיע קול גבוה במיוחד, הקול של המפגש בין יופיטר וסטורן

אמנם המפגש בין יופיטר וסטורן חל אחת לעשרים שנה, אך מפגש זה יוצא דופן ולא רק בגלל שחל ביום הקצר ביותר בשנה אלא משום שסוגר מחזור התפתחות ופותח מחזור חדש. ולמה? משום שכל מחזור גדול מופעי על מאתים שנה, כשהמחזור האחרון המפגש בין השנים היה באדמה וכעת המפגשים עוברים לאוויר… מה שאומר שבמהלך המאתיים שנים האחרונות היו לנו חומרים מעיינים ללמוד ברמה פרקטית ארצית שנמדדת דרך טווח של תבניות ודפוסים וכעת אנו נכנסים למאתיים שנים בהן השיעורים ימדדו ברמה מנטלית, תקשורתית, תרבותית ..תוך הבנות חדשות שנלמדו במהלך המאתיים שנים האחרונות

מה שמעניין שבפעם האחרונה שהצמד נפגש בשור בשנת 2000 נראה שיש בניהם מרחק לעומת הפעם שהמרחק כל כך קטן ששניהם יראו כמו כוכב אחד גדול ומקרין “כוכב על” קצת מזכיר את הכוכב ההוא הישן שמדברים עליו בכל פעם שמוזכרת לידתו של ישו😊

אמנם רבים מדברים על נקודת זמן זאת כדלת הכניסה לעידן דלי, אך לא כדאי להרחיק לכת עד כדי כך משום שעידן הוא חודש בשנה גלקטית ומסיבה זאת כל יום מדוד לשבעים שנה שלנו ולכן לא ניתן באמת לשים את האצבע במרחבי זמן זה כהנה זה הסימן וזה כאן.

כדי להבין מה קורה נביט לרגע ה קרה בשנה האחרונה בה סטורן ויופיטר נעו ביחד בגדי, הם הצטרפו לפלוטו שנמצא במרחב זה מאז 2008, סטורן הצטרף ב 2017 ויופיטר הצטרף ב 2019 ולמעשה השנה האחרונה מדברת על מפגש משולש שלא התרחש מאז 1623 שנה… וכאן נכנסים למרחבי זמן מעט שונים ועם אינטנסיביות חזקה מאד שכולנו חווינו ב 2020 שמתפרקת לתוך מזל דלי, עם הבטחה לשינוי לדרך אחרת שנכונה ומתאימה אחרי המשבר הגדול

השילוש בגדי שבר למעשה את השמרנות, ההיאחזות במערכות ומבנים, פרדיגמות ותפיסות כעד כה היינו בטוחים שמביאים לנו המון בטחון ותחושת שייכות ושמירה, כעת כשהכל מתפרק הכל יכול להתחיל למצוא צורות חדשות שעובדות נכון יותר בזמן זה, לדוגמה טכנולוגיה, גישות חדשות וחדשניות, אנרגיות מים, אוור ואש (הכל חוץ מאדמה) ערכים המבוססים על הומניטריות, אנושיות ואידאלים שנכונים לכל אדם ולכל חברה ללא הבדל בנקודת המקור או המוצא של כל אדם או חברה.

סטורן בדלי למעשה מביא עימו את התבניות החדשות ויופיטר בדלי יוצק לתוכן את הצדק, רוח חדשה, אופקי חדשים, התרחבות, אופטימיות, תודעה גלובלית, רוח האדם והטבע, ושוב סטורן מווסת את המהירות וההתפשטות של יופיטר במובן החיובי, מרסן את ההתלהבות ואופטימיות למעשים ותוצאות ברבדים הפרקטיים.

החיבור בין איכויות של יופיטר וסטורן מייצרות פעימות מתואמות של התדרים הכי בסיסים של הטבע, ובמזל דלי נוצר חיפוש טבעי לפתרונות חדשים לבעיות ישנות, כן יש גם היבט מהפכני שיכול להיתקל בהתנגדות של הסדר הישן. אך תהליך זה טבעי ונכון גם בהתפתחות אישית וגם בהתפתחות המאסה האנושית ..כמו שני כוחות שמושכים בכיוונים מנוגים, לדוגמה: המשבר ממשיך ומושך תוך בעיות וקשיים, סוגיות כלכליות וחברתיות, בריאותיות וקיומיות בעוד העתיד מושך לפתרון קל ופשוט, לאיכות חיים אחרת, לחיבורים חברתיים שיכולים ברגע הראשון להראות מוזרים… אך הם הפתרונות החדשים שמחוץ לקופסה והכרחיים להתמרת האנרגיה למרחב חדש

המפגש בדלי נותן לנו חזון חדש ואומץ לעמוד בערכים ועקרונות שמעבר לתפיסה הקטנה של בטחון (לכאורה) ותלות בחומרים מתכלים, זאת תזוזה של אנרגיה כבדה לאמירה חזקה של כולנו כאנושות שהגיע הזמן לשינוי עמוק יותר. במרה אישית יתכן שנתקל במפגש לא פשוט עם דמות המורד או שאנו נמצא עצמנו מורדים ועושים הכל כדי לצאת לדרך חדשה , נתקלים בתחושת ההקטנה והכיווץ שיכולה לגרום לתסכול גדול, אך זה הזמן לזכור שהמאסה היא זאת שיוצרת שינוים של ממש.. צמידות זאת של יופיטר סטורן במעלה הראשונה של דלי היא מסר קולקטיבי מחריש אוזניים.

מסר זה מקהיל אותנו בקבוצות עם מטרות דומות שצריכות לנוע כדי לחיות, לדוגמה נדידת הצפרים, התנועה, גלים אלקטרומגנטים, החלפת ראש החוץ, התנודה על הגלים שהמובילים עושים כדי לאפשר לשאר הלהקה להגיע ליעדה.

המסר חזק במיוחד משום שנוצר ביום הקצר ביותר בשנה, יום ההיפוך החורפי שמהותו האו שער חניכה רב עוצמה של שינוי אנרגיה, הימים מתחילים להתארך והאור מתחיל נצח וגם כאן יש מסר חזק מאד של באנו חושך לגרש .. במפגש על נקודת אפס היא תמיד נקודת אתחול של אנרגיה וכששני שותפים ששונים במהותם חוברים יחד למסע משותף, יש לנו סיכוי מעולה להתחלה של מסע חדשני שלא הכרנו עד כה עם דרך אחרת, סדר חדש ועולתם מיוחד וייחודי שמביא אוויר נקי..

במגמה החיובית של הדרך החדשה זה הזמן לזכור שיופיטר הוא הפילוסוף שמעניק לנו את עולם האמונות שלנו לכן המעבר בדלי יאפשר לשנות את עולם האמונות, לאוורר ולרווח כדי להגיע לאמונה מלאה בכל מה שכעת מרגיש כמו אבדן מוחלט של אמונה ותקווה. סטורן הוא דמות הצנזור שמתפתח למורה הפנימי המוביל לשבילים בעלי משמעות עם מסע לא פשוט כדי לעבוד מול הצל במסע לגילוי החכמה והמשמעות האמתית של החיים כדי לשנות קארמה ודפוסים עתיקים למרחבים חדשנים ומיוחדים.

זה הזמן.. והיום בשעה 20.20 מומלץ להתחבר ללב ולגלות את הקולות הללו מבקשים מאתנו לצאת למסע חדש ולגלות את מה שאפשרי לנו כבני אנוש ברמה הגבוהה והנעלה שבנו..

ברכות

 

מחשבה 1 על “צמידות יופיטר סטורן”

  1. מאד מעודד חיובי ואופטימי.ממשהבנתי בצורה ברורה את המהלכים
    והתמורות שאנו חווים בעת הזאת

    הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן