קונפליקט בין אמונה ורצון מעוותים את תפיסת המציאות – מרקורי עושה תשעים לכירון – דצמבר 2021

היום 18.12.21 מרקורי מנהל שיח עמוק עם כירון, אסטרולוגית: מרקורי עושה תשעים לכירון, למעשה, מדובר בשני שליטי מזל בתולה הנמצאים בשיח דינמי שמעורר לא מעט סוגיות שנוגעות בתפיסת מציאות.

תפיסת מציאות היא תפיסה ומציאות היא מציאות והפער שיש לנו בין התפיסה לבין המציאות יכול להיות הקיר שאנו מעמידים מול המציאות, במערכות יחסים ובכל מפגש עם העולם ולכן היום חשוב מאד לזהות מה אמיתי ומה נתפס כתוצאה מכאב ישן שקיבע את התודעה במקום שמונע..

שיח זה מתייחס לתפיסת מציאות וליכולת להתמקד ולנוע בתוך העולם או לחלופין החוסר יכולת להתמקד ולנוע בעולם. ולמה? הרעש והדיסוננס יוצרים קושי להגיע למיקוד מנטלי מצד אחד ומצד שני מיקוד כל כך חזק שיוצר חיץ למול העולם.

כך או כך, יש תחושה של מתח ומאבק פנימי מתוך קושי לראות “בשביל מה” קושי באיזון בין השכל לרגש, בין מידע ואופן עיבודו לתמונה הגדולה של החיים וממקום זה לא קל להיות במקום מאוזן ואובייקטיבי.
זה בדיוק השיעור, זה הזמן לזוז הצידה, לשחרר ולהתמקד במה באמת רוצים כדי לשנות את המציאות היומיומית ביחס לחזון האמתי של הנשמה.. וממקום זה נוצרת בהירות למיקוד נפשי וזיהוי הדרך, לא עוד דרך ללא מוצא, או ציניות או כעס אלא ערוץ נכון ובירא לריפוי לקבל הבנות עמוקות ונכונות יותר, אגב, מקום זה עם עבודה נכונה יכול להוליד תקווה חדשה וחיבור אמיתי לחלום .. אז למרות ועל אף הפרדוקס של תפיסת המציאות זה המקום בו ניתן להגיע לנקודת מפנה ולהפוך מורכבות לפשטות

מאבק בין אמונה לרצון יוצר עיוות של המפגש עם המציאות מצד אחד ומצד שני יש פוטנציאל נפלא להגדרה מחודשת של עולם האמונות במקביל רצונות ואיך לחבר בין אמונה לרצון כדי לצאת לדרך חדשה שתתן תוצאות בעלות משמעות בחיינו

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן