קריאת התעוררות – שמש עושה תשעים לאוראנוס – ינואר 2022

היום 30.1.22 שמש עושה תשעים לאוראנוס, שיח זה בין שתי אנרגיות יכול לצור זעזוע לא פשוט בכל המקומות שאנו רגילים ולכן מהווה קריאת השכמה ! זמן לפתוח את העיניים מתוך השינה בה אנו נמצאים בגלל הרגלים הנובעים מצורך בביטחון

כדי להבין מה באמת קורה כדאי לזהות את הזווית שנוצרת כאן, זווית של תשעים.. כשנוצרת זווית של תשעים אנו יכולים לזהות שני כוחות המייצגים שני קולות/שני צרכים פנימיים המבקשים מענה, ובמקרה זה: שמש ואוראנוס ומרחבי הפעולה שלהם אנרגית הדלי ואנרגית השור.

נתחיל במה מייצגים שמש ואוראנוס: שמש בין היתר מדבר על המקום של ההכרה, הצורך שלנו בהכרה, ההכרה בונה זהות ומרכז פנימי חזק שיכול להאיר בעולם, אוראנוס לעומת זאת מיצג את החלק שלא רוצה את ההכרה, מורד ומתנגד ולכן השיח בין שמש ואוראנוס מדבר על קונפליקט בין שני חלקים בסיסים מאד באישיותי, בין שני צרכים ראשונים מאד שנוגעים למהות הפנימית שלנו, האם אנו מכירים בעצמנו בגלל ההכרה שאנו מקבלים בעולם או שמא אנו מכירים בעצמינו בגלל היכולת להיות אותנטיים ואחרים ..

הניגודיות מדברת על הצורך ללכת בתלם כדי להיות מול הצורך למרוד כדי להיות, כיוון ששני גרמי השמים הם שליטים של מזלות קבועים ונמצאים כעת במזלות קבועים (שמש במקום הרחוק ביותר מהבית ואוראנוס במקום מרוחק ולא נוח ) נוצר מקדם חיכוך חזק שנוגע לביטחון, בדרך כלל אנו הולכים במסלול שמספק בטחון, מסלול שמבוסס על שלבים מוקדמים של חיינו ועל התנסויות שקבעו סטאטוס קוו.. כעת המורד הפנימי מטלטל את המסלול ואת כל מה שהיינו בטוחים בו ..לכן זמן זה הוא כמו קריאת התעוררות, מרעיד את המסלול הרגיל .. המטרה לשחרר אותנו מהדרך הרגילה והבטוחה לכאורה, המסלול הפך להיות כל כך צפוי עד שתקע אותנו במרחב סגור מאד

כיוון שכל גרם שמימי מייצג ארכיטיפ פנימי , כאן אנו פוגשים את המורד (אוראנוס) ואת הגיבור (שמש) הגיבור הפנימי יוצר למסעות לגילוי מי אני ומה אני, זהו מסע של אינדיבידואציה שזקוק למשוב חזק של העולם בעוד המורד עושה בדיוק את ההיפך, המורד מטיל ספק בכל המסלולים שמונעים מהצורך בהכרה של העולם..

לכן המורד הפנימי מביא עצמו לקדמת הבמה כדי להעיר תובנות חדשות, כדי לשבור הרגלים, כדי לשחרר הגבלות ומגבלות כשהמטרה האמיתית מאחורי הכול לאפשר צמיחה מחדש.. כעת אנו מגלים את שני הקולות הללו ומזהים שבכל אחד ואחד מאתנו קיים הצורך ללכת במרכז ובו זמנית לצאת מהקווים ולמצוא את השביל האישי … כעת שני קולות אלה מככבים בחיינו ומעירים בנו את הצורך למצוא פתרון מדויק ולפתור את מה שמצטייר כקונפליקט לשיח עמוק ומפרה..

חשוב לציין ששני קולות אלה המייצגים שני צרכים מנוגדים, הם מנוגדים לכאורה משום שכל אחד ואחד זקוק גם להכרה וגם לביטוי הצד המיוחד והאחר שבו, היום שני הצדדים מבקשים מענה ואם נשכיל להיעזר במודעות הנובעת מהתנסויות החיים (שמש בדלי) לצד הרעיונות המיוחדים של המורד (אוראנוס בשור) שמגיע דרך התנסויות אישיות למרחבים שא אחד עוד לא היה שם..

שיח זה עובד לכל אחד ברמה אישית ביחס למיקום שלו על המפה האישית וברמה של השפעה גלובלית שיח זה מדבר על צורך שלנו כמאסה אנושית למצוא את שביל הזהב הבנוי על אותנטיות ואמת.. זה המקום בו מגלים את הזהב בשביל ומחוץ לשביל.. זה הזמן בו נוצרת אנרגיה אחרת, שונה, מזעזעת ומעוררת בכל העוצמה.. קריאת התעוררות לזמנים חדשים

2 מחשבות על “קריאת התעוררות – שמש עושה תשעים לאוראנוס – ינואר 2022”

  1. תודה רבה מלי יקרה
    על ניתוח עמוק , רחב ובהיר
    כמו תמיד.
    תבורכי
    אילנה

    הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן