שיחה מעניינת בין זוג האוהבים השמימיים – ונוס עושה תשעים למארס

היום 4.9.20 מתקיימת שיחה מעניינת בין ונוס ומארס זוג האוהבים השמימיים . כל אחד מייצג קול פנימי, דחף, צורך ותדר.. הקול הפנימי שוונוס מייצגת כאן הוא הקול של הנסיכה הפנימית השואפת למצוא שייכות ואהבה ללא תנאים, למול מארס המייצג את הצד האסרטיבי האישי ששואף לפעול למען המטרה האישית, רצון חזק ועז..

התוצאה בשטח היא המאבק פנימי בין צורך לרצון, בין החלק הנקבי לחלק הזכרי, בין הריצוי והרצון . מאבק זה יכול לצור בעיות ביחסים, סוגיות של כספים, ויכוחים על שליטה, קושי בלקיחת עמדה או עודף אסרטיביות עד מקום של אגרסיביות, התחפרות או השלכה חזקה ואם נמצאים בהדהוד חזק עם החלק הנקבי (ונוס) תהיה נטייה טבעית להתחפר בזיכרונות עבר ולחזור למקום ילדי: משהו דוחף למקום של השתבללות וציפית יתר ותנאים אלה דוחקים לפינה ולהצפות רגשיות. בעוד אם נמצאים בהדהוד חזק יותר עם החלק הזכרי (מארס) תהיה נטייה טבעית לפעולה ממוקדת שנתקלת בקושי ומכאן הכרח להחזיר את האקדח לנרתיק בדיוק ברגע שמרגיש הכי נכון לתקוף בכל הכוח…

כך או כך יש ויתור על נטייה טבעית, המטרה למצוא את שביל הזהב דרך גיוס היכולת הרגשית העמוקה של ההזדהות כדי להגיע למטרה שנכונה להזנת שני החלקים ושני הצדדים המעורבים.

אם נאניש את צמד, הרי שונוס היא נסיכה הפנימית ומארס הלוחם פנימי, כעת ונוס בסרטן מספרת על הנסיכה שמעוניינת לשבת בבית במקום הבטוח כדי שתהיה לה חוויה של שייכות ושלווה בעוד מארס שנמצא בטלה מחפש את המטרות הבאות לרוץ עליהן .. הנסיכה מחפשת את הבית והלוחם מחפש את כל מה שמחוץ לבית, הנסיכה מחפשת את השורשים כדי לצמוח פנימה בעוד הלוחם מחפש את הדרך לפרוץ את גבולות הבית כדי לצור עצמאות ולהזיז את השייכות ..

מסיבה זאת נוצר שיח דינמי בין השנים שכל אחד מושך לפי הצורך שלו ומשום שצרכים אלה מתנגשים יש מצב בו נשקע בצד אחד בלבד, או לחלוטין בסימביוזה עם הנסיכה או בחיבור חזק ללוחם … זמן זה למעשה מאפשר לנו לגעת בצרכים מנוגדים לכאורה, ולמה? משום ששני צרכים אלה הם עמודי הבסיס של אישיות בריאה ואיתנה וכולנו זקוקים לבית מצד ומאידך למטרות כדי להגיע להצלחה..

לכן זמן זה מעניק את התובנות לתמיכת שני החלקים זה בזה ..לכם אם נמצא עצמינו במאבק, הטיפ: לעצור ולזהות שמדובר בשני קולות ששניהם הכרחים למסע ההתפתחות שלנו, לעצור, לנשום ולזהות את המענה שבסופו של יום לא סותר אלא משלים.

ברכות ליומלאהבה

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן