שמש נכנס לדגים – מזל טוב לכל הדגים – פברואר 2023

כניסת השמש לזירת הדגים (היום 19.2.23 בשעה 00.35) מכניסה אותנו למזל האחרון בגלגל המזלות, לעולם של קסם מופלא שקיים בכל אחד ואחד מאתנו, זמן זה מבקש להעיר ולהאיר את זיכרונות גן עדן כדי שנזכור מי אנו באמת במהותנו ונוכל להיות מי שאנו ראויים להיות …

כמו סמל מזל דגים של שני דגים הפונים לכיוונים שונים , כך האנרגיה פורטת על הזיכרונות והדרך אליהם גורמת לנו לפגוש את מה שמרחיק אותנו משם.. לכן בחודש זה נוצר מפגש עם חווית הנטישה, הכאב והגעגוע ..
זמן בו ניתן לעבור דרך קירות ולהתחבר למה שנמצא מעבר למימדים הצפופים והצפוים של החיים הרגילים.. וממקום זה מתעוררים החלומות. החלומות הם חומר גלם אמיתי להפליא:) חומר שמזין באמונה ואימון והמהווים מקור לאנרגיה וללידה מחדש במרחבים ומימדים אחרים. אך הספקות והמפגש עם הקירות של הפחד וההרחקה מגן עדן גורמים לנו לאבד את הזיכרון והחלום ולחשוב שהכל אשליה..

לכן בזמן זה יש סיכוי מצוין שנוכל לפגוש את האשליה. לכן חשוב לציין שאם האשליה מגיעה או פחד , ספק, מתח וחשש לצד תחושה של געגוע וידיעה פנימית שיש שם משהו. זה הזמן לעצור ולנשום, למדוט, להתפלל ולאהוב כדי לאפשר חיבור מחדש למקור הראשוני של מרק בראשית ובריאה מחדש.. ברוכים הבאים למקווה של תקווה ואור..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן