שמש עושה תשעים לנפטון – מבחן החלומות והתקוות מול המציאות היומיומית

היום 11.6.20 שמש משוחח עם נפטון ושיח זה מראה לנו את הפער או את החיבור בין חלומות והתקוות למציאות היומיומית .. למעשה שיח זה בין שמש ונפטון מדבר על שינוי יחסים:) או יותר נכון על נקודת מפנה בדיאלוג בניהם.

שמש מייצג את דמות הגיבור הפנימי ונפטון מייצג את דמות החולם ולכן שיח זה מספר לנו על חלומו ומסעו של הגיבור הפנימי בעולם. שיח זה החל לפני כשלושה חודשים כאשר נפגשו השנים למפגש עמוק בו הגיבור יכול היה להיזכר בחזון ובחלום של חייו, כעת הגיבור מגיע לנקודת שינוי, נקודת התפכחות והתפקחות שמכריחה לצור החלטות ריאליות מול המציאות.

נקודה מעניינת , מקום המפגש בין השניים מגיע מאידיאלים ולכן נוצרת רוח חזקה של אופטימיות.. ולפעמים האידיאלים האופטימיות קצת גדולים במפגש עם המציאות ולכן דווקא בזמן בו יש המון פוטנציאל יכולה להיווצר אכזבה ותחושה של פסימיות..

נפטון נמצא בבית בדגים ואין ספק שמיקום זה מעניק עוד אידיאלים ועוד כמיהה למשהו גדול יותר שיראה לנו את הדרך, משהו שיאפשר להתמסר ולזרום עד אין סוף.. למעשה, אין בכלל שאלות וספקות שזורמים עם כוחות גדולים מאתנו, אך שוב, אם המינון גבוה מידי עולה הכאב של האכזבה וקצרה הדרך להרדמה כדי לא לחוות את כל הפער בין הרצוי למצוי

כשנוצר לנו שיח בין שתי אנרגיות מסוג זה, יש סיכוי טוב מאד שהמינונים יהיו גבוהים למידי והחוויה של המפגש עם המציאות תוביל לאכזבה מסוג זה או אחר, אך דווקא האכזבה אך דווקא האכזבה מעניקה את המתנה של ההבנה, החכמה והחיבור למציאות ..

כיוון שדיאלוג זה בנוי על המזלות המשתנים ועל גירוי יתר של מערכת המוחית.. לכן מקום זה יכול לקחת למתח, לחץ וחוסר איזון אך בו זמנית יש פוטנציאל נפלא ליצירתיות שתאשר לחזון להיות דלק בעל משמעות למסעו של הגיבור הפנימי…במקביל מדובר בתקופה שיכולה לחזור ולעורר געגוע להנחיה, למפגש עם הקול שמניע מעבר למימד של מקום וזמן. כיון שנפטון מעורב תלוי באיזה פאזה של המסע הוא נמצא ומה רובד המודעות של האדם כך יחווה את הדיאלוג ..לכן זמן זה מאפשר להביט ממקום אחר, להקשיב ממקום שונה ולהגיע למפגש עם הקולות הפנימיים העמוקים ביותר וממקום זה לצור חוזה חדש שמשרת את ההנחיה הגבוה לצד הפרקטיקה היומיומית של החיים

חשוב לציין שדווקא כעת שאנו נמצאים בזמן מיוחד שבין הליקויים והמינונים של הכול עולים למקומות גבוהים מאד, גם האכזבה יכולה להמריא אך גם הדמיון יכול להגיע למקומות מהם ניתן לגלות ודלות שפע של יצירתיות ואם נשכיל למנן את האנרגיה באופן מדויק, נוכל לרתום את האמונות והמחשבות להתפתחות בכל המימדים והמישורים של החיים.

ברכות לחלום של יום:)

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן