מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של יוני 2020

11.6.20 שמש עושה תשעים לנפטון
זווית זאת בין שמש ונפטון מדברת על שינוי יחסים:) נקודת מפנה בדיאלוג בניהם. שמש מייצג את דמות הגיבור הפנימי ונפטון מייצג את החזון המזין את דרכו ומסעו של הגיבור הפנימי בעולם. לפני שלושה חודשים נפגשו השניים למפגש עמוק בו הגיבור יכול היה להיזכר בחזון ובחלום של חייו, כעת הגיבור מגיע לנקודת שינוי, נקודת התפכחות והתפקחות שמכריחה לצור החלטות ריאליות מול המציאות.

כיוון שדיאלוג זה בנוי על המזלות המשתנים ועל גירוי יתר של מערכת המוחית.. לכן מקום זה יכול לקחת למתח, לחץ וחוסר איזון אך בו זמנית יש פוטנציאל נפלא ליצירתיות שתאשר לחזון להיות דלק בעל משמעות למסעו של הגיבור הפנימי…במקביל מדובר בתקופה שיכולה לחזור ולעורר געגוע להנחיה, למפגש עם הקול שמניע מעבר לממד של מקום וזמן. כיוון שנפטון מעורב תלוי באיזה פאזה של המסע הוא נמצא ומה רובד המודעות של האדם כך יחווה את הדיאלוג ..

זמן זה מאפשר להביט ממקום אחר, להקשיב ממקום שונה ולהגיע למפגש עם הקולות הפנימיים העמוקים ביותר וממקום זה לצור חוזה חדש שמשרת את ההנחיה הגבוה לצד הפרקטיקה היומיומית של החיים

13.6.20 מארס נצמד לנפטון
צמידות זאת מייצגת מפגש בין שתי דמויות מאד משמעותיות בחיינו.. דמות הלוחם ודמות החולם: דמויות אלה מייצגות את הקולות הראשונים ביותר והעמוקים ביותר ואת היחסים עוצמתים ביותר של גוף ונפש.. מארס מייצג את דמות הלוחם הפנימי, נפטון מייצג את דמות החולם הפנימי. במסע חיינו אנו זקוקים לקולו של החולם ולקולו של הלוחם.. החולם מעניק לנו את החזון והמשמעות לחיים והלוחם ממקד ופעול כדי להביא את אותו חזון לידי ביטוי…

לכן המפגש בין שני קולות מאפשר להניע את עצמנו בחיים להגשמת החלום גדול (נפטון) דרך מיקוד חזק, כוח ניעה ופעולה (מארס) אך אליה וקוץ בה, כיוון שמדובר בשני קולות שונים מאד יש מצב בו הלוחם נכנס לעמדת קפיאה או בריחה נוכח החזון הגדול ונוכח זירת המפגש בין השנים (דגים) לכן זמן זה יכול להביא את ייאוש, פחד, בריחה, קפיאה ושינה העמוקה נוכח החוסר אונים מול החזון הגדול ומול החיים הגדולים עוד יותר..

זה הזמן לעצור ולנשום, להתמקד, לראות בברור את החלום, להסכים לגלות את הקונפליקט בין חלקי החלום, להסכים להתחבר לחלקים הרגישים, מעודנים ושבירים שבפנים מתוך הבנה שהעוצמה יושבת דווקא במקומות אלה.. זמן נפלא למדיטציה, תפילה, מוסיקה, אמנות וכל מה שנמצא מחוץ לשולים של ההישרדות היומיומית.. זמן נפלא להטענה ויציאה למסע של הגשמה.. למי שרוצה לחקור צמידות זאת ביחס למפה האישית, אני זמינה לקריאה אישית של שעה.. דברו איתי:)

שבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן