2012 – דמות הגיבור

2012 שנה מיוחדת שלוקחת אותנו לתקופה חדשה, לכן שנה זאת מחייבת רוח חדשה, אנרגיה אחרת וגיוס של משאבים שונה…עיקר הלחץ נוגע לחיבור למקום הפנימי העמוק ביותר, לאותו מעיין שופע של הנשמה כדי לצור חיבור בין הנשמה לבין הוויה של חיינו, לחלום, לפעול, להצליח ולהגשים את עצמינו ולא רק ברמה אישית אלא כחלקים מפאזל רב ממדי של האנושות בתהליך המדהים של האבולוציה ..

שנה זאת יכולה לצור לא מעט משברים, למעשה במאמרים רבים העליתי את סוגיות המשבר כבר מ- 2007 כשפלוטו עבר על המרכז הגלקטי ויצר סדק את בביצה הקוסמית.. התחלה של לידה: הייתה זאת אבן דרך מדהימה שהחל מסע פנימה, מסע אחר שדורש מודעות לראות את החיים דרך תשוקה להגשמה, דרך החיפוש אחרי היעוד וההגשמה, למעשה יש כאן משהו מאוד דומה לאגדה… מצד אחד רבים מאיתנו מחפשים את הנבואה העתידית של מה יהיה כדי להרגיע את הפחד מהלא נודע בתנאים לא מוכרים וללא רשץ בטחון ומצד שני כמו כל אגדה זה הזמן להתחבר לדמות הגיבור הפנימי כדי לצאת לאותו מסע של מודעות, גילוי עצמי, אותנטיות, תשוקה ויצירת מציאות חדשה שמשפיעה לא רק בחייו של הגיבור אלא בחברה בה חי ובמאזן המעודן של הסביבה הקרובה והרחוקה ..

כולנו מכירים את דמות הגיבור, בילדות מוקדמת הוקסמנו מאגדות ילדים, לאחר מכן הזדהינו עם גיבורי על, דמויות מההיסטוריה וכל אחד על פי הכישרונות האישיים שלו חש מה מעורר אותו אם גיבור שלו היה ניוטון, אפלטון, אלכסנדר מוקדון, נפוליון, איינשטיין, אמא תרזה, ישו, גנדי, מרטין לותר קינג או… אלא רק שמות שמעוררים את מקום הגיבור הפנימי, אך הרעיון של גיבור לא מדבר על אותה דמות, אמנם מעורר את ההזדהות אך לוחץ על כפתור של דמות שחיה מציאות פנימית ומקרינה אותה החוצה, יוצרת מציאות וחיה בצורה מלאה את החזון שלה.. השמות של דמויות הללו מגיעים כדי לאפשר לנו לאמץ מבחוץ איכויות ואנרגיות של מה שכל כך זקוק להתעוררות מבפנים.: הגיבור הפנימי.

חיפוש דמות של גיבור יוצרת פרדוקס לא פשוט, מצד אחד יש מודל, אך בו זמנית המודל הוא אשליה שכן הוא דמות . דוגמה טובה למודל ראשוני של הגיבור מתחיל ביחסים עם דמות האב, האב הוא הדמות שיצרה אותנו, האב הוא הכוח המניע את חיינו, הוא גדול וחזק וכל יכול.. אך הוא “דמות” שבאה מבחוץ , הוא לא אנחנו, יש בנו חלק ממנו ..אך הוא לא אנחנו ואנו לא הוא.. המפה מעניקה לנו את הצופן להבנת דמות זאת, מה מסמלת דמות זאת, מאיזה איכויות עשויה, כמה הכרה , עוצמה ואהבה קבלנו ממנה ומה המטרה של אותן איכויות, עוצמות ואהבה.. לכן דמות זאת נוגעת בנו במקומות מאוד רגשיים, יוצרת לנו בעיות רגשיות, אימות חזק מאוד והשלכות למקום של אמת וכנות אישית.

המפה האישית מהווה מדריך לעבודה עם דמות הגיבור לגילוי עצמי, לזיהוי האמת של ההוויה שלנו, פוטנציאל ויכולות יצירה ובריאה, מימוש והגשמה. מה השליחות של הגיבור הפנימי וכמה משמעות יש לשליחות של אותו גיבור ואיך ההשלכות של היחסים עם אותה דמות פועלות בחיינו. הגיבור הפנימי מהווה מפתח וערוץ להבנת האשליה לצד האמת, הסוגיות החיצוניות המהוות מעטה של הגנה למול האמת והליבה הפנימית שמחברת אותנו למארג גדול יותר ומאפשרת לנו להיות חלק מהבריאה..
המפה מהווה ספר הוראות איך לעבוד עם דמות הגיבור שהחלק הראשוני מתמקד ברובד הראשוני של דמות הגיבור: דמות האב… בנקודת זמן זאת 2012 שהיא אבן דרך חשובה במיוחד ובעיתות אלה כל גיבור שמצטרף למארג הקוסמי יכול להוות את המשקל הסגולי ההכרחי… מומלץ להתבונן בגיבור האישי דרך המפה האישית

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן