יום השוויון הסתווי – שמש נכנס למאזנים

מזל טוב לכל המאזנים:) היום 23.9.19 בשעה 10.50 זמן ישראל, שמש נכנס לזירה הטבעית שלכם ומעבר זה מהווה סיבה נפלאה לחגיגה ולזריעת כוונה. יום המעבר של השמש למזל מאזנים הוא יום השוויון שמסמל שער חניכה רב עוצמה. כל שער מייצג יחסים שונים עם חלקים שונים במערכת . נקודת זמן זאת פותחת ערוץ למיקוד ביחסים: החל מיחסים בין האדם לעצמו, יחסים זוגיים, יחסים של שותפויות, יחסים עם קרובים ורחוקים, עם אנשים וסיטואציות העונים לתדר של דומה מושך דומה ודומה מושך שונה.. ההבדל נעוץ במפה אישית וברבד ההתפתחות בו נמצא האדם בנקודת זמן זאת

כניסת שמש למזל מאזנים מדבר על חציית יום השוויון ומנקודה זאת האור הולך ומתכנס והיום הולך ומתקצר עד לנקודת שינוי העונה הבא שמתחולל במעבר מהסתיו לחורף (יום ההיפוך( מזל מאזנים מתחיל ביום השוויון.

יום זה הוא יום של מענה לתחילת השנה האסטרולוגית (נקודת האתחול) ולכן יום זה עוסק בשיקוף מלא ליום האתחול , כמו מענה למה שהתחלנו וזרענו.. יום זה מדבר על האיזון בין יום ללילה ובין החושך לאור ומסמל את הצורך באיזון בחיינו.
נקודת האתחול: מדברת על היום בו שמש נכנס לזירת הטלה וחצה את נקודת האפס של הגלגל. אותו יום של אתחול הוא שער אנרגטי המוביל למימד זמן חדש. שער זה הוא אחד מתוך ארבעה שערים אנרגטיים, ארבעת השערים יושבים על זמני שינוי עונות .

כל עונה מאפשרת להיכנס לשער חדש הפותח התנסות בזירה חדשה, ולחוות תהליך התפתחותי מיוחד לאותה עונה. במקביל כל עונה מספרת על יחסים שונים בין אור וחושך או יותר נכון בין אור והיעדרות האור כחלקים במסע התפתחות במעגלים קטנים וגדולים של חיינו.

השער הראשון שמייצג את האביב, מתחיל ביום הראשון של מזל טלה (יום השוויון) מספר לנו על התחלה, בקיעה, פריצה ולידה של חיים חדשים במטרה להתחיל מחזור חיים דרך התגלות האור

השער השני שמייצג את הקיץ מתחיל ביום הראשון של מזל סרטן (ביום הארוך ביותר) מספר לנו על פריחה והתחלת גיבוש הפירות של החיים החדשים במטרה לחוות את השיא ולהתחיל בתהליך של כווץ האור לאיזון מחודש

השער השלישי שמייצג את הסתיו מתחיל ביום הראשון של מזל מאזניים (יום השוויון) ומספר לנו על פירות בשלים ותוצאות של פריחת הקיץ במטרה לגבש את העיקר ולהגיע למרכוז מדויק ביותר (זרעים )

השער הרביעי שמייצג את החורף מתחיל ביום הראשון של מזל גדי (היום הקצר ביותר) מספר לנו על זריעה מחדש והעצמת שורשים כדי להתחיל מחדש בעונה הבאה במטרה לגלות את האור מתוך החושך

אנו כעת בפתחו של השער השלישי. המהות מתחילה ממאפייני המאזנים עליהם שוקלים כל משהו בעל ערך שיושבים על נקודת מיקוד חזקה שמחזיקה את הכפות וקובעת את מרכז האיזון.. אנרגיית מזל מאזנים מספרת לנו שאיזון נוצר מהדברות, הידברות היא מהות האנרגיה של מזל מאזנים הנובעת מהכרח לראות את שני צידי המטבע בכלל ובפרט במערכות יחסים ..

מזל מאזנים הוא מזל אוויר ומזלות האוויר מדברים על יחסים

מזל תאומים מדבר על המרחב הראשון בו אנו מתבטאים ולומדים את השפה ברמה של חוויה אישית

מזל מאזנים מדבר על המרחב בו אנו יוצאים החוצה להדברות עם מישהו שונה ובכך יוצרים יחסים

מזל דלי מדבר על מרחב בו אנו לומדים את השפה האמיתית והאותנטית כדי שנוכל לחזור לתאומים ולהעשיר את השפה ומשם כדי שנוכל להידבר באופן חדש ומאזן ומשם כדי שנוכל להגיע לרובד חדש של אמת ואותנטיות..

מזל מאזנים הוא יחסים בינינו לבין מישהו אחר ששונה מאיתנו (ציר טלה מאזנים, הטלה הוא אני ומאזנים הוא האחר) יחסים מתחילים בהסדרות ובמקום זה ההדברות יכולה להיות דיפלומטיה או מלחמה או סטטוס קוו או הפריה או…
כל אחד מאיתנו יוכל לאתגר עצמו כעת איך לעבור את זמן האיזון דרך הדברות ויצירת מצבי הפריה תוך התעלות והתפתחות ממצבי מלחמה. לא בכדי מזל מאזנים יושב על נישה של מלחמה ושלום, איפה המלחמה ואיפה השלום הפנימי ואיך מוקרן, מושלך ומופעל דרך העולמות החיצוניים

זמן נפלא לבדיקה מעמיקה..וכשמגיעים לעומק ומתחילים להבין שיש לעשות פעולות ותנועה כדי לצור איזון מחדש, זה הזמן לזהות את החסר והחסך ועבודת הצל שנובעת ממקום זה. .. ולמה פעולה ותנועה? משום שמדובר במזל פעיל (מאזנים הוא מזל קרדינלי ומהותו עשייה ופריצת גבולות)

ביום השוויון יש איזון בין אור לחושך או בין אור לצל, לכן חשוב לזהות את עבודת הצל של מאזנים , הצל יכול להיכנס למשוואה ולהוציא מאיזון וחוזר חלילה, זמן להבנות עומק של הקולות הפנמיים ויצירת דיאלוג, הדברות והפריה למטרה שמעבר לנקודת המוצא.

ברכות למעבר מבורך

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן