עוד צעד קטן לפתרון גדול – מרקורי חוזר לעקרב – נובמבר 2020

מרקורי סיים את הרטרו ב 3.11.20 והיום מרקורי חוזר בחזרה לעקרב : זאת הפעם השלישית שמרקורי עובר על דלת הכניסה למזל עקרב, דלת כניסה זאת מביאה אותנו למרחב אנרגטי בו מרקורי מפעיל את החוקר הפנימי לחשוף את הסודות של החיים, החל מסודות של רגשות ותחושות , סודות הנפש, סודות של אחרים ו.. לכן זמן זה מאפשר להיפגש עם חלקים שנמצאים מאחורי הפרגוד, מתחת לשטיח, בכספות ומערות נסתרות … בקצור זמן להיפגש עם כל מה מסתתר כולל הצל והמפלצות, הפיתויים ומקורות הרעל והארס בחיים.

לכן כעת שאנו עוברים בפעם השלישית על אותו מקום יש לנו אפשרות לראות אחרת בעקבות הרטרו של מרקורי וללמוד לעדכן את הספור שלנו ביחס למציאות המשתנה.. עדכון הסיפור מאפשר ריפוי של המקומות הללו , גם אם נראים לעיתים כבוטים, קשים ומפחידים, זה הזמן להתחבר לאומץ לגלות את הדרכים שונות וחדשות, זמן נפלא לפתוח את הכעס, רעל וכאב ולהשתמש בכוחות שנראים כאפלים בחכמה, בקבלה והכלה כדי להגיע לדיאלוגים אמיתיים, כנים ומרפאים בכל תחום ומכל מימד בחיים

כיוון שמרקורי נכנס לזירת העקרב כבר ב 27.9.20 נוצרת הזדמנות לבלות/להיות בזירה זאת זמן רב יותר, לשכבות עמוקות יותר כדי לאפשר תהליך ריפוי עמוק יותר והתוצאות יקרינו עצמן לחיינו בכלל, היום יש לנו אפשרות לצור צעד קטן נוסף ברמת פעולה על מה שגילנו במהלך הרטרו של מרקורי..

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן