מחזורי מרקורי – התכנה הקוסמית

התכנה הקוסמית לתפיסה וליצירת מציאות

כולנו מזהים את המושג “מרקורי ברטרו”, מושג זה הצליח לחלחל לשפה היומיומית. אנו יכולים לראות שאנשים שלא דוברים אסטרולוגית שוטפת משתמשים במושג זה ומביעים התעניינות במה שקורה בזמן בו מרקורי נמצא ברטרו. אנו מצפים למידע שנוגע למרקורי ברטרו ומחכים לתאריכים מדויקים כדי שלא ניפול לזמנים לא טובים. אז…לפני הכול, מרקורי ברטרו הוא מרקורי ברטרו, זה לא טוב או רע, אלא מציין פרק זמן בתוך מחזור מרקוריאני. מי הוא מרקורי? מה אומר הרטרו שלו? האם יש קשר בין רטרו אחד לבא אחריו? ואחרי שעברנו על כל המידע, ניתן לגלות משהו מרתק שעומד מעבר לחוקיות של היחסים בין רטרו לרטרו, מדובר במעגלים גדולים יותר.

נתחיל מפרטים אינפורמטיביים פשוטים: הזמן הסינודי של מרקורי (הזמן שנדרש למרקורי להקיף את השמש: שנה מרקוריאנית) כל 7 שנים מרקורי מקיף 22 פעמים את השמש, מזהים את המספר שמתחבא מאחורי החוקיות הזאת? פאי (22/7) ? מספר זה הוא אחד המספרים המוזרים ביותר שכן מצד אחד עונה לרציונל הבהיר ביותר, מצד שני מדבר על מחשבה מופשטת ומכיוון נוסף מייצג מספר אזוטרי או קוד פיזיקלי? מיותר לציין שמסלול של מרקורי נאמן למספר זה ולכן עולה מעבר לכל הקודים הללו ומשקף חוק מדהים של הבריאה.

מתוך עובדות אלה אנו מזהים את זמן חזרתו הסינודי המדויק של מרקורי: בגיל 7, 13, 26, 33, 46, 52, 59, 66..מה שאומר ששנים אלה אקוטיות במעגל המרקוריאני הטבעי של כל אדם. כיוון שמעגל של מרקורי מתחיל ברטרו, זה הזמן שהרטרו מתיישב על מרקורי במפת הלידה! כיוון שהרטרו מהווה את נקודת הסגירה, ופתיחה של שנת מרקורי סינודית. לכן אם את/ה באחת מהשנים שצוינו לעיל , זה זמן בו נפתח חריר בתכנת העל שלך. זה הזמן בו ניתן למצוא את הפאי האישי ברזולוציה המדויקת ביותר! עד רמה של ימים ושעות ומכאן מפתח על לשינוי החוקיות שמרקורי מפעיל.

הבנת שנה סינודית של מרקורי הכרחית כדי לראות את תהליך המיתה ותחייה מחדש. הבנת עומק של המעגל מאפשרת לחשוף את שינוי הפאזה ממרקורי מקדים לשמש למרקורי שעוקב אחרי השמש, ותוך כדי, הרטרו מהווה את המפתח בין מוות ללידה, בין סוף להתחלה.

נקודות אלה אקוטית למי שמחפש את הדרך, לכל אדם ששואף לעירות ומודעות, מרקורי הוא הפתח הראשון בדרך, שכן הוא אשר מלמד שאין מציאות אלא תפיסת מציאות והמציאות משתנה ביחס למה שניתן לראות, לתפוס ולהבין. המציאות רבת ממדים וכל חלק ממעגל גדול של מרקורי ניתן להיכנס לעומק התכנה האישית ולשנות. למשל, כשמרקורי עושה את הרטרו במים, זה הזמן להתכוונן למארג הקולקטיבי, בפאזה ראשונית להתחבר ברמה של אינטליגנציה רגשית, אינטואיטיבית ומעבר לכך פתיחת החושים לממדים שמעבר ליכולת המדידה הרציונאלית. כשמרקורי עושה את הרטרו ממים לאוויר. זה הזמן בתכנית הגדולה לצור איזון בין יחסים חברתיים המתבססים על יחסים ורעיונות לבין הפרקטיקה בשטח, מבחן התוצאה במבנים שמשרתים את החברה בסופו של דבר. כך ממשיכים לתוך התכנה הגדולה לזמן בו מרקורי עושה את הרטרו רק באוויר, זמן בו ניתן לשרת את החברה כדי לצור חוזים חדשים התואמים את רוח הזמן, וכשמרקורי לאחר מכן עושה את הרטרו מאוויר לאדמה, זה הזמן להתמודד עם האבק שנוצר בעקבות ערבוב של רעיונות חברתיים עם מבנים שלא מכילים את הרוח ולכן יוצרים סופות של אבק החונק ולא מאפשר, זה הזמן לאוורר ולנקות את הפינות של המבנים החברתיים ביחס למה שנדרש במציאות החברתית שלנו כבני אדם, השלב הבא הוא הרטרו של מרקורי באדמה שהולכת לאש ויוצרת לבה רותחת, לבה שמהווה חומר גלם מדהים ליציקות חדשות, אגב, זה מה שאנו חווים בשנה זאת… וכן הלאה, יש חוקיות מרתקת של מחזורים מדוקים להפליא כשלכל אחד יכול למצוא מה המרקורי שלו, איך הוא פועל ביחס למעגל מרקוריאני, מתי ואיך לשנות ומה…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן