מארס בסרטן

כניסת מארס לזירת הסרטן מדברת על כניסה לזירה מורכבת שמכריחה אותו לבדוק איך הכול מרגיש.. בניגוד לזמן בו בילה מארס בתאומים ופעל דרך הגיון והבנות, מחשבות ותקשורת שבאה מהראש. בזירה זאת מספיק לנו ההבנות המנטליות, לא מספיק לנו ההבנות המחשבתיות והכלים לספר את מהות המטרות שלנו, אנו זקוקים להרגשה והטענה של מקורות עמוקים …זה האזור בו אנו נחשפים להטענה הרגשית של למה ומדוע אנו רוצים מה שאנו רוצים..

מארס מייצג את דמות הלוחם והסרטן מדבר על השורשים הרגשיים הראשונים שלנו ולכן בזירה זאת נוצר מצב של מלחמה רגשית לא רגילה בין הצורך העז להיות שייכם לבין הצורך לבלוט בעצמאות וביכולות האישיות המיוחדות אך ורק לאדם עצמו.. לכן מקום זה לוחץ על כפתורי הישרדות שנוגעים למאבק לשייכות ועצמאות מחד ואידך מה שמעניין שזירת הסרטן מספרת לנו על הקשרים הראשונים עם אימא, אותו מקום בו אימא יכולה לעמוד על הרגלים האחוריות ולהלחם למען הגור שלה:) אז.. כן מקום זה מחזיר אותנו לזירה בה היינו זקוקים לאימא חזקה ונלחמת למעננו כדי לקבל מודל למה זאת מלחמה ואיזה קרבות בוחרים כדי להגיע לתוצאות בעלות משמעות.. שוב, מקום זה לוחץ על קומפלקס ראשוני של צורך ונזקקות למשהו או מישהו גדול מאיתנו שיעזור לנו , יזין יטפל בנו אך בו זמנית גם המאבק נגד אותו משיה או משהו שלמעשה יכול לסרס את היכולות אם לא יאפשר שחרור..

לכן זמן זה נוגע במקורות עץ החיים שלנו, מקורות עתיקים ביותר מהם למדנו או יותר נכון אימצנו וחיקינו.. כדי לשרוד, להלחם וללמוד להנהיג את עצמנו בעולם .. וכאן הסיבוך ..מה באמת רכשנו שם בזמנים עתיקים? מה היה רצון שלנו או רצון של השבט אליו נולדנו? האם זה רצון אישי או רצון של אימא שדוחפת להצלחה? האם סורסנו או נאלצנו להיכנע לכוחות גדולים מאיתנו? האם למדנו לרצות במקום לרצות (ריצוי למול רצון) ? האם למדנו להדחיק ולהקפיא את הרצונות האישיים שלנו למען השבט והמשפחה? כך או כך, זמן זה מגיע כדי לחשוף ולהציף רגשות עתיקים שכעת אנו לא לגמרי במודעות, המטרה, מודעות, הבנה, הסכמה לזהות ולאמץ (כן..כן.. מלשון אומץ) מטרה בהירה וברורה שתטעין אותנו בתחושה של שקט ושלווה , תחושת שייכות למשהו גדול יותר והרגשה של שלווה מעצם הידיעה העמוקה שאנו בדרך למטרה בעלת משמעות שתאפשר הצלחה והגשמה.

חשוב, זירת הסרטן הנשלטת על ידי הירח האחראי על גאות ושפל, זמן בו מצבי הרוח יכולים לנוע כמו הגלים בין גאות לשפל, בין הרגשה של שקט לסערה גדולה, בין צונמי פרטי לאפתיה.. הכול רסיסים של משהו גדול יותר שמספר לנו מה אנו רוצים..

לכל מי שרוצה לגעת במקום זה.. אשמח לעזור באבחון, ניתוח וכלים לפריצה ופריחה ..
אפשר בטלפון או במפגש אחד על אחד..מה שמתאים ומתי שמתאים..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן