היום חוזר המאבק בין חושך לאור – שמש עושה תשעים לפלוטו

היום 14.4.20 שמש משוחח עם פלוטו. מה שיח זה מספר לנו? שמש מייצג את המרכז ופלוטו את השוליים, שמש מיצג את העולמות של האור ופלוטו מייצג את עולמות החושך, שמש מייצג את הנראה ופלוטו את הבלתי נראה.. שמש מייצג את האור וההקרנה החוצה, את מהות האני ותחושת המטרה של מי אני בעולם, בעוד פלוטו מייצג את העולמות התחתונים והאפלים, והכוחות שפועלים בעולמות אלה. לכן אנו מדברים על שני קולות ששונים מאוד בהווייתם וכשנוצר בניהם קונפליקט (זווית של תשעים) נוצרת חוויה של קושי.

הקושי נוצר בגלל התנגשות בין התחושה של הרצון והמטרה האישית המתבססות על זהות עצמית, לבין כוחות שחזקים מאיתנו ומשתלטים עלינו, לדוגמה: פחדים. ומה קורה במצב זה? אנו ממגנטים לחיינו אנשים בעלי עוצמה וכוח כדי שנוכל להתמודד עם סוגיות השליטה ולהתמיר את הפחד וההתכווצות למקום של פריצה וגדילה. בגדול הסוגיה שעולה על הפרק היא כוח ועוצמה, האם הכוח והעוצמה מגיעים מעולמות של פחד ושיתוק או מעולמות של אור והבנה? החכמה כאן לא להיסחף עם הפחד מהחושך, אלא להיות בתוך החושך לרגע וכשנוצרת הסתגלות לחושך ניתן לראות באור אחר את אותה חרדה ומנקודה זאת היא הופכת לפחד ומתוך השקט מגלים את החכמה איך לעבוד עם הפחד לפריצת גבולות ויצירת מרחב הוויה חדש ללא עימות ומאבק.

טיפ: הצל נראה כאן כאויב שמוביל למאבק עם עולמות שמתחת לפני האדמה.. מדובר במדריך פנימי שמחבר בין עולמות מוארים (שמש) לעולמות חשוכים (פלוטו) תהליך פסיכולוגי עמוק מאוד שמאפשר גילוי, העצמה ופריצת תקיעויות ישנות שלכאורה הוו חומות הגנה..

ברכות לחגשמח

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן