אפשר לחלום – מרקורי נצמד לנפטון מרץ 2021

היום 29.3.21 מרקורי נצמד לנפטון, מפגש זה הוא מפגש מעורר השראה:) הדמיון מגיע למקומות חדשים, העולם נראה באור חדש ומיוחד, תובנות יורדות כמו גשם , האינטואיציה חזקה מתמיד..

למעשה כל מה שמתחולל כעת מהווה בסיס לחוויות מעשירות את רבדי הרוח והנפש. לכן זמן זה מאפשר גישה לערוצים שמעבר ליומיום, דרך נשימה, מדיטציה, תפילה, ריקוד, שירה, ציור או חיבור חזק לטבע.. כל אחד על פי מה שעובד עם התדר שלו..

זה הזמן של מוח ימין:) טיפ חשוב, זמן זה הוא הזמן שהכי רחוק הרציונליות ולכן אנשים רציונליזם או ציניים או ספקנים או לא מחוברים לרבדים הללו יכולים לחוש עצבנות או תחושת קונספירציה, אשליה ורמייה. אז אם תחושות אלה עלו יש לנו סימן נפלא לזהות שאנחנו לא בזון הנכון ובעזרת טכניקות פשוטות ניתן להתחבר לצינור השפע שכל כך זמין כרגע..

דרך אחרת להבנת שיח זה, מרקורי מייצג את מספר הסיפורים שלנו ותפיסת העולם הנובעת ממקום זה, נפטון מייצג את דמות החולם שלנו ותפיסת העולם הנובעת ממקום זה ולכן המפגש בין מרקורי ונפטון מעניק דלק עצום לאותו מספר סיפורים טבעי שלנו ממקום זה נפתחת האינטליגנציה האינטואיטיבית למרחבים חדשים

שיח זה מתאר את התרחבות תפיסת המציאות שלנו דרך חיבור למימד שמעבר למקום והזמן, דרך חיבורים למה שמעבר וממקום זה הכל אפשרי.. ולכן ההמלצה להתנסות בכל מה שמעבר למה שניתן למדוד ולשקול תחת מקום וזמן..

יום של חלומות וחיבור לחזון שמעבר…

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן