דלת ענקית נפתחת בעין הסערה – צמידות שמש יופיטר

היום 27.12.19 המפגש בין שמש ויופיטר,  בדרך כלל מעצים את התחושות החיוביות, האופטימיות והביטחון .שמש מייצג את מקור האור והחיים ויופיטר הוא הפלנטה היחידה במערכת שלנו שמקרינה החוצה ובתהליך של התפתחות להפוך להיות מרכז של מערכת עצמאית!. מסיבה זאת המפגש בין שמש ויופיטר מהווה מקור להמון אור ויצירת פוטנציאל למשהו גדול מהחיים.

בקלאסיקה נתנו מילה אחת שמגדירה היבט זה – מזל ! ומה זה אומר? המזל פותח את הדלת למרחבים שמעבר למה שנראה לנו הגיוני אך אליה וקוץ בה.. למי שיש סוגיות עם הדרך בה נפגשים עם החיים ברמה של תפיסה, אופטימיות או פסימיות:   אם נפגוש את הפסימיות נדע באופן ברור שיש מה לשפר כדי לאפשר מסע מרתק של הכרה ההצלחה של החיים שלנו (המיקום של שמש ויופיטר בגדי)

דרך אחרת לראות את המפגש בין שמש ויופיטר: שמש בגדי  פותח את הזירה אנו פוגשים את הקול של צנזור שדוחף אותנו לשיפור והצלחה ויופיטר מכניס את האנרגיה של האמונה ולכן נוצרת הזדמנות להיפתח למהות האמונה למה שנסתר מהעין אך מניע את הלב, זמן נפלא לבחון את קולו של הצנזור וסוגיות של כשלון /הצלחה בחיינו, מטרות ויעדים שאנו רוצים ומאמינים שניתן להגיע..

כיוון שיש לחץ כל כך חזק של הצנזור לא אחת אנו מסתירים, מדחיקים ומכחישים, זה הזמן לראות באור בהיר מאד.. חשוב לזכור שמדובר לא רק בקול אישי אלא בקול שעובד לאורך השושלת, גנטיקה וקבעונות… כיוון שיש לנו כל כך הרבה אור, יש לנו גם צל חזק מאוד במפגש זה, ולמה? יופיטר נחשב למיטב הגדול ולמקור אור ענק, אך כמו תמיד ליד כל אור יש צל וליד כל מיטיב יש את החוזה של המחיר..ולכן הצל יכול להגיע עם עיוות אמונה או שברון לב וממקום זה, כדאי מומלץ לבחון ביחס למפה ונקודת זמן זאת כיוון נקודה זאת שכן הצל של יופיטר יכול להעמיד מול שוקת שבורה ומקום עמוק של פחד וייאוש.. זה בדיוק הזמן למנף את הקושי למקום חדש שמחבר למרכז, להיות מי שאנחנו, ללא אשמה וללא השוואה תוך יצירת בהירות וחיבור להנחיה הגבוה, למי שרוצה לחוות מסע לגילוי האור מחדש

וממבט קצת אחר: מפגש בין שמש ויופיטר מייצר אנרגיה שגורמת לנו להרגיש ביטחון, אופטימיות, חזון ותחושה של רווחה. בזמן זה ההערכה העצמית והמודעות העצמית פתוחות למרחבי תודעה גדולים יותר ממה שאנחנו ולכן יש הרגשה שאנו ממש גדולים מהחיים.. אנרגטית , זמן זה מאפשר לנו להתחבר למשהו גדול מהחיים ולהיות חלק ממשהו גדול מהחיים.

מקום זה מיצר הבנה עמוקה מאד של הזדמנות לחוות את ההרגשה של כמה אנו ברי מזל וכמה ניתן לתרום לעולם ממקום זה, וכמו תמיד, כמה שיש יותר אור, כך יש יותר צל וממקום נוכל למצוא את עצמינו מתקשים לחוות את האופטימיות וגולשים בקלות למרחב של הפסימיות, הפסימיות מעוררת את החוויה של הקושי והסגירות שנוצרת עקב כך ולכן זמן זה יכול להחוות כקשה מאד, כלא מאפשר לנו למרות המאמץ הכל כך גדול שאנו עושים כדי להגיע למקום הטוב

דרך אחרת שהצל יכול להראות את עצמו היא דרך יוהרה ומגלומניה , הכל אפשרי בטחון מוגזם (שלא מהמקום הנכון) ולכן מוליד גם תוצאות שיוצרות מחסום כנגד כל הסיכויים.. ומכאן קצרה הדרך לאשמה, הלקאה ומריבה עם החיים. אם מצאנו עצמנו במקום זה , זה הזמן להערכה מחדש וחישוב מסלול מחדש.. זה הזמן להבנת המטרות האמיתיות שלנו, הערכת הכישרונות והיכולות , ניסיון ועבודה שלנו כדי להרוויח את אותו מקום של חיבור לתמונה הגדולה ולתחושה של גדולים מהחיים

נקודה חשובה : השיא של הצמידות נקרא קזימי . צמידות מדוייקת עם מרחב של 17 דקות לשיא של המקום בעין הסערה, או דלת למרחב שונה שתלווה לאורך השנה כולה.. ברמה הפרקטית מדובר ב- 17 שעות של דלת פתוחה לרווחה.. אגב דלת זאת נפתחת פעם בשנה וכל פעם במזל אחר!

ברכות ליוממוזל

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן