הלוחם מול הפילוסוף – מארס מול יופיטר

הפוטנציאל : הלוחם בוחר את החלום, חמלה, מלח ולחם והפילוסוף מעניק את הדלק של האמונה למסע ההגשמה

השנה מתחילה עם היבט ייחודי שילווה את השנה כולה: מארס מול יופיטר. הלוחם מול הפילוסוף, הדיאלוג בין השניים חושף את מה הקרבות שאנו בוחרים ולמה.. כשהמטרה למקד רצונות ולגבות בסט של אמונות שתהוונה דלק למסע , הצלחה וביטוי עצמי בריא ונכון. לשם כך רצוי ומומלץ להבין את דמות הלוחם ואת דמות הפילוסוף ומה הדיאלוג בניהם במטרה לקחת את המושכות לידיים ולהניע את כרכרת החיים למטרה הנכונה במינימום מאמץ ומקסימום אפקט.

דמות הלוחם מיוצגת על ידי מארס ודמות הפילוסוף מיוצגת על ידי יופיטר. נתחיל עם הלוחם שכן דמות זאת היא הדמות הראשונה שמנחה כל מפגש עם החיים, החל מהלידה עצמה וכלה במפגש עם מטרה, יעוד וחזון החיים בכלל. בכל אחד ואחד מאיתנו נמצאת דמות הלוחם, דמות זאת פורצת לנו גבולות, מאיצה, יוזמת, דוחפת, יוצרת אמביציה, מרגשת ומאפשרת לצור פעולות במטרה להגיע לביטחון ושלווה. דמות הפילוסוף היא דמות שנולדת מאוחר יותר ומושפעת ממסע החיים שלנו. למעשה עולם האמונות שבתחילת החיים מועתק מסביבה קרובה, בית והשפעות של ההתנסויות הראשוניות.. עולם זה משתנה ביחס ישיר למה חווינו בחיינו ואיך הניסיון האישי בנה לנו סט של אמונות. סט האמונות מנוהל על ידי הפילוסוף הפנימי. סט האמונות מהווה מחסן של דלק לפריצת גבולות, הגשמת חלומות ופוטנציאלים.

הלוחם ממוקם כעת בזירת הדלי שואף להגיע לביטחון ועוצמה דרך ביטוי החלק האמתי, אותנטי וייחודי שבנו…הפילוסוף ממקום כעת בזירת האריה שואף להיחשף ולצור, לפתוח את הלב ולהיכנס למשחק החיים. מיקומים אלה יכולים לגרום לקונפליקט אם הלוחם נכנס למגננה הנובעת מהישרדות או חוסר חיבור לייחודיות האישית, או אם הפילוסוף מונע ממקום של כיווץ האמונה ובהשתבבלות נוכח אמונות חוסמות ..המסע תחת השיח בין הלוחם לפילוסוף מדבר על חיבור לאומץ להיות מיוחד ומלא אמונה, לעבור דרך קירות הפחד והספק.
אם מונעים מפחד וחוסר אמונה בקלות ניתן לדרוך את נשקנו ולצאת לקרבות אין סופים תוך הטפה בצדקת הדרך, אם מוכנים לצאת למסע של שיח בין שתי הדמויות הללו : הפילוסוף יכול להטעין את הלוחם בדלק למסע מופלא מעבר למוכר והידוע….

חשוב לזהות שציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס דעתנות או אמונות חוסמות ולכן זמן זה מאפשר לזהות ולשנות, לשדרג ולצור פעולות חדשות ומכאן גם תוצאות חדשות. זמן נפלא להסכים להיות אמיצים כדי לשנות את הפחד לדחף וצור סט אמונות שתדלקנה את יכולת העשייה, העשייה תוביל לתוצאות מעצימות..

כל מזל חווה זאת באופן שונה, מומלץ לקרוא את מזל השמש ומקביל את מזל האופק כדי לקבל תמונה מלאה על ציר זה

טלה
דמות הלוחם מובילה את הטלה למפגש אמיץ עם הקול האותנטי במטרה לגלות את הכישרונות המיוחדים והייחודיים שבעזרתם ניתן להיות חלק ממעגל גדול יותר ולפעול למען רעיון חדשני. ממול דמות הפילוסוף מובילה את הטלה למפגש עם האמונה בעוצמת היצירתיות לצד היכולת לקחת חלק פעיל בחיים. ציר זה שאמור לחבר בין יצירתיות אינדיבידואלית ואותנטיות, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של ליאות ועייפות או תשוקה ויצירתיות . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לרענן את האמונה, להחזיר את הלב לתמונה ולהסכים להיות מי אנו ראויים להיות

שור
דמות הלוחם מובילה את השור למפגש אמיץ עם ההכרח למקד מחדש מטרות אותנטיות, יעדים חדשים ומיוחדים שבעזרתם ניתן להגיע להצלחות בעלת משמעות לחברה ולקהילה. ממול דמות הפילוסוף מובילה את השור למפגש עם האמונה הנגזרת משורשים רגשיים לא רגילים לצד היכולת לטפח את המטרות ממקום שלוו ובריא. ציר זה שאמור לחבר בין שורשי עץ החיים לאמיריו ופירותיו, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של ליאות ועייפות או תשוקה ויצירתיות . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לחזק את האמונה, להחזיר את הרגש לתמונה ולהסכים לפרוץ את תקרת הזכוכית.

תאומים
דמות הלוחם מובילה את התאומים למפגש אמיץ עם רעיונות בעלי מעוף חדש , פורצי דרך ומובילי אמירה שבעזרתם ניתן להגיע להצלחות בעלת משמעות לחברה ולקהילה. ממול דמות הפילוסוף מובילה את התאומים למפגש עם האמונה הנגזרת משורשים רגשיים לא רגילים לצד היכולת לטפח את המטרות ממקום שלוו ובריא. ציר זה שאמור לחבר בין הקול האישי האינדיבידואלי לבין אמונה בעולם וחוקותיו, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של ליאות ועייפות או תשוקה ויצירתיות . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לחזק את האמונה, להחזיר את הקול האמתי לתמונה ולהסכים להאמין הרבה מעבר למה שנדמה שאפשר.

סרטן
דמות הלוחם מובילה את הסרטן למפגש אמיץ עם עוצמות פנימיות יוצאות דופן במטרה להביא תשוקה מחודשת למערכות יחסים בכלל ויחסים אינטימיים בפרט. ממול דמות הפילוסוף מובילה את הסרטן למפגש עם האמונה הנגזרת מהבנת משאבים וכישרונות אישים לצד היכולת לטפח את המרחב הבטוח למקום קסום ומופלא. ציר זה שאמור לחבר בין הכישרון האינדיבידואלי לבין אמונה ביכולת להתמיר ותעל את האנרגיה למקום חדש. לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של ליאות ועייפות או תשוקה ויצירתיות . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לחזק את האמונה בכישרון הייחודי ולהסכים צור אינטראקציות מפרות ומעצימות כדי לפרוץ את גבולות הפחד והכאב.

אריה
דמות הלוחם מובילה את האריה למפגש אמיץ עם מערכות יחסים בכלל ויחסים אישים בפרט כדי להביא לידי ביטוי את האכפתיות והאהבה הייחודיות האותנטית , בעזרת ביטוי זה ניתן להגיע להדברות חדשה ופריצת דרך ביחסים. ממול דמות הפילוסוף מובילה את האריה למפגש עם האמונה בכוח הרצון לצד היכולת לקחת פעולה ממוקדת לפריצת גבולות ומחסומים אישים. ציר זה שאמור לחבר בין יצירתיות אינדיבידואלית ואותנטיות, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של ריצוי ופשרה או הדברות ואהבה. זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לרענן את האמונה במהות האני והדימוי האישי ולהסכים לבנות יחסים להם אנו ראויים באמת

בתולה
דמות הלוחם מובילה את הבתולה למפגש אמיץ עם יכולת התפקוד בעולם כדי להסכים לצאת מתפיסת המוגבלות והפגימות כדי לפרוץ דרך לביטוי חדש ממנו ניתן לבנות הרגלים בריאים ומטפחים. ממול דמות הפילוסוף מובילה את הבתולה למפגש עם האמונה והאימון בחלום וחזון הנובעים מאידאלים וערכים. ציר זה שאמור לחבר בין היכולת לתפקד לבין החזון המעניק את הסיבה לתפקוד, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של ליאות ועייפות או תשוקה ויצירתיות . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לפרוץ את המחשבות המגבילות והמבקרות ולהסכים להאמין , לתת אימון ולהתמסר לחזון ולתחושת השליחות.

מאזניים
דמות הלוחם מובילה את המאזניים למפגש עם היכולת לקחת סיכונים ולהיות יצירתיים בזירת הלב כדי להתחבר ליצירתיות חדשה ואותנטית שתאפשר לקול הייחודי לבוא לידי ביטוי . ממול דמות הפילוסוף מובילה את המאזניים למפגש עם אמת אינדיבידואלית שלא מותנית בתבניות “רגילות” ולכן מדברת על לקיחת סיכון בלהיות אחר. ציר זה שאמור לחבר בין היכולת לפתוח את הלב במרחב בטוח לבין האמונה באפשרות לעשות הכול אחרת, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של סגירות ופחד או תשוקה ויצירתיות . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לפרוץ את המגבלות של ההתניות ליצירתיות של הלב ולהסכים לקחת סיכוים להאמין שאפשר לעשות הכול אחרת כדי לאפשר אהבה, שמחה, אותנטיות ואמת להיות חלק מהחיים.

עקרב
דמות הלוחם מובילה את העקרב למפגש אמיץ עם יכולת לפרוץ את מגבלות הבית ומקורות ההזנה הפרטים ביותר במטרה להיזכר בתעצומות נפש אישיות שיכולות לצור תשתית רגשית מטפחת ומפתחת. ממול דמות הפילוסוף מובילה את העקרב למפגש עם האמונה בהצלחה ופריצת גבולות הקיים. ציר זה שאמור לחבר בין היכולת להזין ולטפח את עצמינו לבין אפשרות לפרוץ ולהצליח בעולם הגדול, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של בדידות ותסכול או שלווה ויצירתיות . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לפרוץ את המגבלות התבניות הראשוניות של החיים ולהסכים להאמין שניתן לפרוץ את תקרת הזכוכית, להצליח ולחיות מתוך שמחה.

קשת
דמות הלוחם מובילה את הקשת למפגש עם היכולת לפרוץ את גבולות החשיבה הרגילה ולהתחבר למקוריות האישית ולקול האמתי. ממול דמות הפילוסוף מובילה את הקשת למפגש עם האמונה שהמציאות גדולה מהחיים וניתן להאמין בחלומות ואהבה. ציר זה שאמור לחבר בין הקול האישי האינדיבידואלי לבין האמונה בחיים הגדולים מאיתנו ומטיבים עמנו, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של מתח ותסכול או יצירתיות מלאת שמחה . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לחזק את הקול האמתי ולהסכים להאמין שהעולם שופע בטוב.

גדי
דמות הלוחם מובילה את הגדי למפגש אמיץ עם היכולת לפרוץ את גבולות הביטחון המוכר והידוע ולהתחבר למשאבים וכישרונות מיוחדים ומקוריים כדי לפתוח ערוץ חדש לעשייה יצירתית בעלת משמעות חדשה. ממול דמות הפילוסוף מובילה את הגדי למפגש עם האמונה ביכולת לשחרר ולשנות את הביטחון המוכר והאחיזה בו . ציר זה שאמור לחבר בין הכישרון האישי לבין אמונה ביכולת להשתנות למשהו טוב ונכון יותר. לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של פחד ותקיעות או יצירתיות ופריון הדדי . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לחזק את האמונה בכישרון הייחודי ולהסכים צור אינטראקציות מפרות ומעצימות כדי לפרוץ את גבולות הפחד והכאב והתחיל לחיות מתוך עונג ושמחה.

דלי
דמות הלוחם מובילה את הדלי למפגש אמיץ עם היכולת להיות! להיות אחרים ושונים ומיוחדים ובכך לפרוץ את הפחד מהחיים עצמם ומהחזון והשליחות האישית. ממול דמות הפילוסוף מובילה את הדלי למפגש עם האמונה באינטראקציה עם העולם בכל ומערכות יחסים בפרט. ציר זה אמור לחבר בין אינדיבידואלית ואותנטיות אישית לבין המפגש עם העולם ללא מסכה ופשרה, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של ריצוי ופשרה או הדברות ואהבה. זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה להמציא מחדש את הפרסונה האישית ולהסכים להאמין שניתן לבנות יחסים להם אנו ראויים באמת

דגים
דמות הלוחם מובילה את הדגים למפגש עם אימון בתמונה הגדולה של החיים, אידאלים וחזון והסכמה להתחבר לאינטואיציה וראיה שמעבר למציאות היומיומית . ממול דמות הפילוסוף מובילה את הדגים למפגש עם האמונה ביכולת לתפקד במבחן המקום והזמן. ציר זה מחבר בין אימון בחזון וחיבורו למציאות היומיומית, לכן ציר זה יכול להיות ציר של אבדן אנרגיה או ציר של הטענה בעזרת דלק לפעולה: מה שעושה את ההבדל בין לבין הוא העירות ומודעות לדפוסים הישרדותיים הנבנים על בסיס אמונות חוסמות שמגיעות מעבר רחוק . זמן זה מאפשר לזהות זאת דרך התחושה של התכווצות וביקורת או שמחה, סיפוק והתעלות . זאת משום שיחסים בין הלוחם לפילוסוף מהווים מבנה המאפשר העצמה או אבדן אנרגיה.. המשימה לפרוץ את הפחד המתמסרות לחזון ולהסכים להאמין שניתן לשפר ולרפא את החלקים המגבילים והכואבים כדי להיות בשלמות במסע של הגשמת החזון והחלום

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן