הפתעות – התרגשות – ניצוצות חדשים – ונוס נצמדת לאוראנוס – יוני 2022

היום 11.6.22 ונוס נצמדת לאוראנוס, מה מספרת לנו צמידות זאת? כל צמידות מדברת על יחסים אינטנסיביים בין שתי אנרגיות וצמידות זאת מדברת אתנו על יחסים בין האנרגיה של ונוס והאנרגיה של אוראנוס.

כעת נבדוק מה כל אנרגיה מייצגת, ונוס מייצגת את עולם החושים דרכם אנו מעבדים את המציאות, חווים וחשים מה בטוח ומתאים לנו, בעוד אוראנוס מייצג את האנטי תזה למה שבטוח:) לא כרי דשא שלווים ושדות ירוקים, אלא משהו אחר, חוויה שמעבר למה שאנו מכירים , לכן המפגש בין ונוס ואוראנוס יוצרת מפגש בין שני חלקים פנימיים שמיצגים צרכים שונים

ונוס מדברת על המקום הבטוח מאז ומעולם, מקום שנוצר עוד טרום מחשבה, מוזן מקוד גנטי ותחושת הביטחון בעולם והשאיפה התמידית להיאחז במקום זה. לעומת זאת אוראנוס מדבר על הדבר האחר, אותו קול פנימי שמייצג את האינדיבידואליות, הצד האחר והמיוחד שבנו שמעניק בטחון לכל מה מחוץ למרחב הבטוח אותו מייצגת וונוס. לכן מפגש בין השנים לוחץ על צרכים שונים ומנוגדים ומעורר קונפליקטים פנימיים עמוקים מאד..

מסיבה זאת היום נחווה, נרגיש ונפגוש את הרעש המתעורר ששני קולות פנימיים מנוגדים באופיים נפגשים לשיח אינטנסיבי….

למעשה, מה שאנו מקבלים זה שילוב של חושים דרך פילטר אחר ושונה מהרגיל, מקום שיכול להוביל לצורך עז בריגושים מהירים, לכן ניתן להשתמש בזמן זה לנתק מה שלא עומד עוד במבחן המציאות. משמע, כל מה שלא גורם לחוש ולהרגיש את הניצוץ המיוחד שגורם לנו לחוש את החיים או למצוא דרך חדשה במקומות ישנים כדי להעיר את אותו ניצוץ.

חשוב לציין שאנרגיה זאת יכולה להוביל לצורך עז בריגושים מהירים.. לכן זמן זה יוצר אפשרות /לחץ לנתק מה שלא עומד עוד במבחן המציאות, משמע, כל מה שלא גורם לחוש ולהרגיש את הניצוץ המיוחד שגורם לנו לחוש את החיים או למצוא דרך חדשה במקומות ישנים כדי להעיר את אותו ניצוץ. זאת הסיבה שמיקום זה יכול לאפשר לנו להתנסות ביחסים חדשים (גם במערכות “ישנות”) להיפתח למקום חדש ומעורר, להיזכר בספונטניות ולחגוג את החיים.

למעשה, מפגש זה בין החלק האמתי והאותנטי שבתוכנו (אוראנוס) השואף לחוש וליהנות מהחיים (ונוס) מאפשר לנו להתחבר לקול האמתי ולהמציא את עצמנו מחדש תוך דגש על המקום האינדיבידואלי, מיוחד, מרגש וחופשי מהתניות וקיבעונות.

דרך אחרת להתבונן בהיבט זה : ונוס מייצגת את הצורך במרחב בטוח, המקום הסגור והמוכר של הרגלים שנעולים בתוך זיכרונות ישנים של חוויות חושיות ראשוניות ביותר הנשענות על זיכרון קדום יותר הנעול בתוך הגנום.. למקום זה אנו קוראים אמת וחיים בידיעה של הכול בסדר..

וכשנוצרת הצמידות בין ונוס ואוראנוס אותו זיכרון עמוק מתעורר, משהו מבפנים מוכן לזעוק די… אני רוצה עוד.. ומכאן נוצר לחץ לצור משהו חדש, להרחיב את גבולות המוכר, להתנסות בדברים חדשים ובמקביל נוצרות סיטואציות שמכריחות לפגוש את המציאות אחרת, להגיב למצבים לא מוכרים והיות אמיצים מספיק כדי לפרוץ את הסטאטוס קוו כדי לצור חיבור לחוויה חדשה…

וזווית נוספת להבנת השיח בין ונוס ואוראנוס, היכולת להעריך את עצמינו מחדש דרך ערכים חדשים ושונים שמחוץ לסטטוס קוו…זמן בו יכולה להיווצר התעוררת בשניות משם מקום וללא הכנה מראש, המטרה לגלות לנו את מה שנמצא מעבר לגבולות החוויות התחושות שבהם אנו נאחזים מתוך צורך בביטחון.. זמן לשחרר את העטיפות, קליפות ומעטה שאנו משתמשים כדי לחוש בטחון או יותר נכון נחמה, זה הזמן להחליף את הנחמה בהנאה, שמחה, התרגשות ויצירה חדשה..

 

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן