חידוד התודעה ומיקוד המטרה – מרקורי נצמד לסטורן בגדי

היום 12.1.2020 מרקורי נצמד לסטורן. כל פלנטה מיצג תדר אנרגיה/תדר מסוים והחיבור בין התדרים/אנרגיות יוצר תבניות חדשות שמטרתן להביא להתפתחות וצמיחה

כדי להבין מה מהות ההתפתחות והצמיחה נבדוק מי הפלנטות המשתתפות בשיח ואיזה תדרים/אנרגיות מיצגים . מרקורי מיג את הארנגיה/תבנית של מספר הסיפורים וסטורן מיצג את האנרגיה/התבנית של הצנזור

ובהרחבה, מרקורי מייצג את החשיבה, תקשורת, והיכולת לחבר בין חלקים שונים בשיח הפנימי/חיצוני שלנו.. איך שיח זה בא לידי ביטוי בגזרת הגדי ? מרקורי מחפש את הביטוי המלא למסע הגשמת המטרות וביטוי כישרונות ויכולות תחת עינו של הצנזור.

סטורן שליט מזל גדי מייצג את הצנזור המוביל למפגש עם המורה הפנימי כדי לאפשר גילוי של חכמה וכלים ליישומה במציאות חיינו..  לכן זמן זה מאפשר זה להעיף מבט רציני במציאות החיים ולהגיע להבנה האם מציאות זאת נבנתה מבחירה מודעת או מנסיבות חיים.

מסיבה זאת, השיח בין מרקורי וסטורן יכול ללחוץ על כפתורי ביקורת פנימית, אשמה מלווה בהלקאה כשהמטרה להתבונן ולראות מה מוביל ולמה במטרה לקחת את המסקנות ולהפיק בחירה חדשה שנשענת על תוצאות.

מומלץ בזמן זה לבדוק את יסודות המציאות במבט חד ובהיר, האם המציאות היא פרי תפיסה וגישה או תולדה של נסיבות וגורל? זה לפתח תכניות פרקטיות וחכמות שנשענות על תוצאות אמיתיות ולא על סיפורים או תירוצים ויותר מכל פחדים שמקבעים את השכל והתודעה למקום בו נכנס לאוטומט. כיוון שמקום זה כולא את תפיסת המציאות בתוך תבניות שמונעות מפחד ומתח, זה הזמן לשחרר ולהותיר מאחור את מה שלא רלוונטי ולא מקדם את המטרות..

ברוכים הבאים לסיפור החדש של החיים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן