יאללה בלגן – אוראנוס נכנס לרטרו בשור


היום 12.8.19 אוראנוס נכנס לרטרו בשור. כדי להבין מה זה אומר נראה מה אוראנוס מייצג, מה מזל שור מייצג ואיך הביקור של אוראנוס מתבטא בשור בכלל וברטרו בפרט..

אוראנוס מייצג את האנרגיה האחרת, את השונה וייחודי לכן אוראנוס יכול להצטייר כמורד, או כשובר מוסכמות. הוא זה שנמצא מחוץ לשולים ומייצר כאוס ואיום על כל מה שקיים .. התנועה של אוראנוס מהירה מאד ופתאומית, ללא התראה וללא אזהרה.. ממש כמו האל המיתולוגי שמייצג את האנרגיה הזאת: אוראנוס אל הרעמים והברקים..

לכן שאוראנוס מגיע לבקר באזור מסוים הוא מייצר כאוס ושינוי גדול מאד בסטטוס קוו שאפיין את אותו אזור בו הוא מתארח. ברגעים הראשונים שזה קורה, אנו חווים תחושה של איום במיוחד בזירה של השור.. אך המטרה לא לאיים עלינו ולפרק לנו את הביטחון, אלא להוציא אותנו מתוך המקום המוכר והידוע למרחב חדש שיאפשר גדילה אינדיבידואלית אמתית שלא נשענת קודים חברתיים והתניות עתיקות.

אגב, לא אחת האנרגיה של אוראנוס נחוות ברמת החוויה והתחושה הנה מגיעה האפוקליפסה, הכל מתמוטט ואין בטחון ואין במה להחזיק.. מפחיד.. במיוחד בזירה של השור ולמה?

מזל שור מגלם את החכמה הטבעית של האדמה. מקצב איטי שלא ממהר לשום מקום. תמיד הכל נע במעגלים קבועים שמאפשרים לכל עונה וכל מחזור חיים להתפתח בזמן שלו ובמקום שלו ולכן למעשה אנרגיית השור מדברת על החיבור לכאן ולעכשיו.. במקצב שלוו ונינוח ..

מזל שור מספר לנו על מערכת החושית שלנו, על טעמים וצבעים, על הנאות ושמחות ועל החוויה שמביאה אותנו לחוש נוחות ובטחון. הצורך בנוחות ובטחון דוחף אותנו למקצב קבוע, לחיבור למקומות של יציבות והנאה.. ולכן כשאנו מגיעים לנוחות ובטחון אין לנו שום סיבה להזיז משהו ולשנות, טוב לנו במרחב הבטוח שיצרנו, אנו מעגנים אותו ומגדרים אותו ונאמנים לו ..זאת האנרגיה ששומרת אותנו מהכאוס והבלגן של החיים, אך כשאוראנוס שמהותו שונה לחלוטין מאנרגיית השור, נכנס למרחב שלנו, מתחילה להיווצר רעידת אדמה, כאוס, בלגן ותחושת חוסר אונים, חוסר בטחון וחוסר נוחות..

מסיבה זאת כניסת אוראנוס לשור ייצרה חוסר שקט בכל מה שאנו בטוחים, גם בתמונה הקטנה של החיים הפרטיים שלנו  וגם בתמונה הגדולה של כולנו כאנושות. משהו לא עובד יותר והטבע מודיע לנו בשלל אירועים והתרחשויות מחד ומאידך קודים חברתיים ששרתו אותנו עד כה וספקו לנו בטחון קורסים זה אחר זה..

כשאוראנוס נע בפעם הראשונה בזירה זאת הוא רק הרעיד בקטנה, ואנחנו כמו תמיד שיש איום טומנים את הראש בחול, מדחיקים ומתעלמים. אם נתייחס לתופעה בדרך אחרת, הרי שדמות הנסיכה מייצגת את אנרגיית השור וכשאוראנוס נכנס לזירה היא מיד נרדמת וקופאת.. באגדות אוראנוס הוא החייזר שמגיע ומבהיל את הנסיכה עד אימה ועלפון.. אבל, משהו באוראנוס פועל גם כמו נשיקת הנסיך , מפתיעה ומעוררת לחיים וזה קורה כשאוראנוס הולך לאחור

רק שאוראנוס נכנס לרטרו, מתחיל תהליך התעוררות והבנה של מה קורה באמת ולמה.. רק אז נוצרת הזדמנות להתבוננות כנה בכל המקומות שנשענים בסיס נוחות, קודים חברתיים והרגלים מוכרים. המטרה לגלות את הכלא הפנימי בו אנו נעולים. זה הזמן לעבד את הסוגיות שמצריכות את אותה רוח נקייה לבדוק פנימה כדי להיטען מחדש בתובנות שנרכשו במהלך ההילוך הישיר של אוראנוס בשור.

זהו הרטרו הראשון המלא שאוראנוס עושה בזירת השור : רטרו קודם שהחל ב 15.5.18 נגמר בטלה והיווה גשר בין לבין.. כעת כל האנרגיה מתרכזת בתוך התחום של השור.
זמן זה חשוב ובעל משמעות שכן עתיד להשפיע עד 2026 ..ולצור כאוס שיהפוך לסדר חדש שתאום את מהות האנושות והפוטנציאל האנושי.

ברמה אישית, מעבר אוראנוס מגדיר את הזירה בה יש לאוורר את הישן ולהוציא לאור את החדש… זה הזמן להתחבר לרוח האמתית שיושבת מאחורי חומות שנערמו במהלך שנים ..למעשה מעבר אוראנוס הוא כמו קריאת התעוררות ולכן יש סיכוי לכאוס, מצבים לא מוכרים ויותר מכל שיבושים של מה שמוכר וידוע לנו.

כיוון שאוראנוס הולך לאחור אזור שכבר גורה עומד להיות מגורה שוב ולאפשר מגע מחדש עם אותה רוח אמתית שיכולה לצור נסים בחיינו.. ברמה חברתית זה הקטליזטור הגדול להתפתחות ממקום של תקיעות למקום של ביטחון (זירת שור)  ההתעמקות פנימה מיועדת לאפשר אבולוציה חדשה לרוח האנושית ולאפשרות לצור עולם נכון וטוב יותר.. תזכורת : מזל שור מדבר על כל מה שבעל ערך בחיינו וכניסת אוראנוס לזירה מעירה את אותם ערכים למקום אמתי ואותנטי, החל מכישרונות וכלה בעניינים של אהבה (ונוס שליטה) ועד כספים ומצב כלכלי /סוציולוגי בעולם בכלל..

כשנוצרים לחצים על משהו בעל ערך וסוגיות של בטחון ונוחות, מתחיל להיווצר מצב של חוסר שקט שיכול להוביל לכוחניות, מאבק ושליטה ..כדאי לשים לב מתי שאלה מתעוררים שכן הם סימנים לשינוי ויצירת קרקע חדשה ופורייה יותר לטוב

כניסת אוראנוס לשור החלה תהליך של שינוי גדול מאד (מקבל חיזוק ותמיכה מסטורן ופלוטו בגדי) כדי להיות חלק מאותו שינוי גדול, הרטרו מאפשר לנו להעמיק.. להבין ולגלות באמת ללא מסכות ומוסריות מזויפת, ללא פוליטיקלי קורקט.. פשוט וישיר..

זמן העצירה והתחלת הרטרו לוחץ חזק מאוד ויוצר ומערבולת ענקית של אנרגיה שמתנקזת לאזור מסוים אמתי וממשי שקיים ופועם בחיינו, לכן כדאי לזהות איפה אוראנוס יוצר את הלחץ ואיך להשתמש בלחץ זה למנף ולפרוץ את תקרת הזכוכית ולהמריא למקום חדש…לכל מי שרוצה למצוא ולמצות את מסגרת זמן זה כדי להמריא מעבר לתקרת הזכוכית.. אני זמינה לקריאה טלפונית עמוקה להבנות אוראניות בתהליך ההתפתחות שלנו

נקודה חשובה לציון : אוראנוס נכנס לרטרו היום 12.8.19 במעלה 6.36 בשור ועד 11.1.20 במעלה 2.38 בשור. לכן לכל מי שיש איוש כוכבי במעלות אלה בשור, עקרב, אריה ודלי יושפע מהרטרו הזה ויוכל למנף את מסע החיים למקום חדש ומרתק.. אגב, גם למי שיש אוראנוס חזק במפת הלידה, מעבר זה בעל משמעות עוצמתית במיוחד.

לכל חוקרי הרטרו:) נקודות מפתח בתהליך הרטרו:
אוראנוס נכנס לצל טרום רטרו ב 24.4.19
אוראנוס נכנס לרטרו ב 12.8.19
אוראנוס מסיים את הרטרו ב 11.1.20
אוראנוס מסיים את הצל פוסט רטרו ב 26.4.20
כמו תמיד שנה שלמה על זירה צרה מאד.. שימו לב שאוראנוס ברטרו מגיע עד למעלה ממנה החל את הרטרו בשנה שעברה.. כך למעשה אנו מגלים שכל מעלה “מכוסה” שלוש פעמים..

מוכנים …יאללה בלגן:) הבלגן הוא הערוץ לאמת חדשה ואחרת

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן