יום השוויון הסתווי – כניסת השמש למזל מאזנים

היום 23.9.22 בשעה 04.04 שמש נכנס למאזנים – יום השוויון הסתווי – מזל טוב לכל בני מזל מאזנים:))

יום השוויון הסתווי מגיע עם כניסת השמש למזל מאזנים, זמן זה מציע לנו  הזדמנות נפלאה לתקן את האיזון בחיינו. לכן כל מה שאנו מזהים כעת במראות חיינו הוא שלב שגורם לנו להבין שהאתגרים הם חלק זמני מחיינו, האתגרים הם הכוח שלוחץ כדי להניע לצאת מאזור הנוחות להיכנס במידה רבה לחוסר איזון כדי לגלות את האיזון האמתי בחיינו

למעשה תחילת השנה האסטרולוגית תואמת את השנה העתיקה שמתחילה באביב, עונת האביב מייצגת את הרבע הראשון של השנה/הגלגל ורבע זה מספר לנו איך אנו מתחילים ואיך אנו שורדים מתוך מקום של אי ידיעה, עונת הקיץ מייצגת את הרבע השני של השנה/הגלגל ורבע זה מספר לנו על מסע הגילוי מאיפה באנו ואיזה מסע עלינו לעבור כדי לגלות מי אנו וכשאנו מגיעים לרבע השלישי אותו מייצג הסתוו , רבע זה מספר לנו איך אנו יוצרים מערכות יחסים עם אחרים..

איך אנו יוצרים מערכות יחסים.. רבע זה מתחיל עם מאזנים, איפה אנו עומדים על המאזנים ומה יושב על כפות המאזנים בדך בה אנו פוגשים את העולם, ערכים שלנו מול מה? הבנות שלנו מול מה? ציפיות שלנו מול מה? ו….

דרך אחרת להבין זאת היא העמידה שלנו מול מראות, כל אדם או כל סיטואציה מהווים מראה בשבילנו דרכה אנו יכולים לגלות מי אנו.. אמנם כמו כל מראה נראה שיקוף אך שיקוף זה הוא מענה למה אנו ממגנטים מהעולם ומה אנו יוצרים כדי להגיע לאיזון ולהפריה במטרה לצמוח ולשגשג

הרבע השלישי הוא רבע בו אנו יוצאים מעצמנו החוצה ומכניסים מישהו אחר פנימה ולכן נוצר סוג של ערבוב וחוסר איזון ולכן אנו זקוקים לאיזון, אנו יוצאים מעצמנו כדי ללמוד איך לצור אינטראקציות, יחסים, שותפויות ולכן רבע זה יכול לספר לנו על חשיפה וגילוי.. (המשך כמובן דרך המפגש עם אנרגית העקרב והקשת.)

ולכן כניסת שמש למזל מאזנים שם פוקוס על סוגיות הללו ועל המקומות בהם אנו יוצאים/נכנסים וזקוקים לאיזון ומסיבה זאת יום זה יכול להיות יום נפלא לצור כוונה, מה אנו רוצים לזמן לחיינו ללמוד ולמצוא איזון גדול/עמוק/רחב/גבוה יותר ממה שאנו נמצאים כעת..

השנה יום השוויון חל ב 23.9.22 בשעה 04.04 שעון ישראל.. וכניסת שמש למאזנים כשוונוס שליטת המזל בבתולה ומרקורי שליט המזל עדין במאזנים.. יש אירוע מיוחד של חילופי שליטים שמצד אחד יוצרים לופ אנרגטי ומצד שני מאפשרים לצור משהו שמעבר למה שאנו מכירים משום שמעיר את היצירתית, חשיבה, הבנה, ועשייה..  (מספר שעות לאחר כניסת השמש למאזנים – 09.49 נוצר מפגש עם מרקורי שמסמל שנה מרקוריאנית חדשה על המעלה הראשונה של המזל.. אירוע יצא דופן, יש מאמר מיוחד ומספר שעות לאחר מכן  20.58 מרקורי נכנס לבתולה )

יום עמוס מאד מבחינה אנרגטית..

דרך אחרת להבנת כניסת השמש למאזנים בדרך אחרת, כניסת שמש למזל מאזנים מדבר על חציית יום השוויון ומנקודה זאת האור הולך ומתכנס והיום הולך ומתקצר עד לנקודת שינוי העונה הבא שמתחולל במעבר מהסתיו לחורף (יום ההיפוך) מזל מאזנים מתחיל ביום השוויון.

יום זה הוא יום של מענה לתחילת השנה האסטרולוגית (נקודת האתחול) ולכן יום זה עוסק בשיקוף מלא ליום האתחול , כמו מענה למה שהתחלנו וזרענו.. יום זה מדבר על האיזון בין יום ללילה ובין החושך לאור ומסמל את הצורך באיזון בחיינו

נקודת האתחול: מדברת על היום בו שמש נכנס לזירת הטלה וחצה את נקודת האפס של הגלגל. אותו יום של אתחול הוא שער אנרגטי המוביל למימד זמן חדש. שער זה הוא אחד מתוך ארבעה שערים אנרגטיים, ארבעת השערים יושבים על זמני שינוי עונות .

כל עונה מאפשרת להיכנס לשער חדש הפותח התנסות בזירה חדשה, ולחוות תהליך התפתחותי מיוחד לאותה עונה. במקביל כל עונה מספרת על יחסים שונים בין אור וחושך או יותר נכון בין אור והיעדרות האור כחלקים במסע התפתחות במעגלים קטנים וגדולים של חיינו.

השער הראשון שמייצג את האביב, מתחיל ביום הראשון של מזל טלה (יום השוויון) מספר לנו על התחלה, בקיעה, פריצה ולידה של חיים חדשים במטרה להתחיל מחזור חיים דרך התגלות האור

השער השני שמייצג את הקיץ מתחיל ביום הראשון של מזל סרטן (ביום הארוך ביותר) מספר לנו על פריחה והתחלת גיבוש הפירות של החיים החדשים במטרה לחוות את השיא ולהתחיל בתהליך של כווץ האור לאיזון מחודש

השער השלישי שמייצג את הסתיו מתחיל ביום הראשון של מזל מאזניים (יום השוויון) ומספר לנו על פירות בשלים ותוצאות של פריחת הקיץ במטרה לגבש את העיקר ולהגיע למרכוז מדויק ביותר (זרעים )

השער הרביעי שמייצג את החורף מתחיל ביום הראשון של מזל גדי (היום הקצר ביותר) מספר לנו על זריעה מחדש והעצמת שורשים כדי להתחיל מחדש בעונה הבאה במטרה לגלות את האור מתוך החושך

אנו כעת בפתחו של השער השלישי. המהות מתחילה ממאפייני המאזנים עליהם שוקלים כל משהו בעל ערך שיושבים על נקודת מיקוד חזקה שמחזיקה את הכפות וקובעת את מרכז האיזון.. אנרגיית מזל מאזנים מספרת לנו שאיזון נוצר מהידברות, הידברות היא מהות האנרגיה של מזל מאזנים הנובעת מהכרח לראות את שני צידי המטבע בכלל ובפרט במערכות יחסים .

למידע נוסף על מזל מאזנים .. נא ללחוץ כאן .

ברכות

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן