יעוץ אישי וזוגי

מפה אסטרולוגית מעניקה כלי רב עוצמה בעזרתו ניתן לאבחן, לנתח, לייעץ ולאפשר חיבור מלא למימוש הפוטנציאל אישי בכל תחום של החיים.

כשהמציאות דינמית ואינטנסיבית היא גורמת ללחץ חזק על כמה וכמה כפתורים פנימיים שמיצרים תחושה של חוסר אונים, מתח, תסכול, דכדוך  ו..
תחושות אלה יכולות להרדים אותנו ולצור מנגנוני הדחקה, הכחשה וסיפור גיבוי מדוע ולמה או שהן יכולות לשמש אותנו כנורות אזהרה וקריאת התעוררות ליצירת מציאות אחרת: מציאות שתואמת חלומות ותקוות.
זה הזמן בו אנו בוחרים אם מצב זה מנהל אותנו או שאנו מנהלים את חיינו בצורה מודעת ביחס ישיר למתנות, הכישרונות, והיכולות שלנו ולזכות הטבעית שלנו להיות מאושרים

המפה האסטרולוגית מאפשרת לנו לגשת למקור הבעיות והקשיים ולזהות מדוע ולמה נמצאים בחיינו, איך ניתן להגיע לאותו מחסן בו נמצאים אין סוף דברים שמנהלים אותנו ועוצרים אותנו מלהגיע למי שאנו באמת, יעוץ אסטרולוגי מעניק לנו את ההבנה מה נמצא באותו מחסן ומדוע נמצא שם ואיך ניתן לנקות, לשחרר, לרפא ולהוביל את חיינו ליצירת פעולות חדשות כדי להגיע לתוצאות שונות

עמוק בתוך תוכנו אנו יודעים שמגיע לנו חיים מלאי סיפוק, שמחה, בטחון ואושר בעזרת יעוץ אסטרולוגי אנו יכולים למנף את המפגש עם המציאות להגשמה ומימוש עצמי בכל המישורים של החיים.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן