ירח מלא – אפריל 2021

היום 27.4.21 ירח מלא על ציר שור עקרב, זהו ירח עוצמתי וחזק במיוחד (super moon) ..) שיאו של התהליך בשעה 06.31 ומה קורה בזמן זה, לא ירח מול שמש כמו בכל ירח מלא, אלא מרקורי, ונוס ואוראנוס צמודים לשמש ומכניסים תבלינים נוספים לקדירה של ירח מלא זה..

ירח מלא תמיד נוגע בקצוות, ובעקרב לא רק שנוגע בקצוות אלא חוצה את הגבולות מעבר לקצוות על ציר עונג וכאב ,לכן התחושה וההרגשה הכל כך חזקה … הצפה ענקית שיכולה להוביל לכמה וכמה תסריטים : מהות התסריטים יושבת על ציר האור או ציר החושך, הנחש או הנשר (פחד ופיתוי מול מודעות ועוצמה) ירח זה מוביל לצלילת עומק עד גבול היכולת כדי להגיע ללב לבו של מה שמתעמקים, לסודות ולחידות החיים ולהביא אותם לידי ביטוי באופן מלא, ממש כמו לידה.. אחרי תהליך של אינקובציה עמוק וחזק ללדת ולצור חיים נפרדים לאותו נושא או סוגיה בה התעמקנו..

כיוון שכל כך קל להגיע לקצוות וכל כך קל להגיע לגבולות, זמן זה יכול לעזור להוציא לאור את מה שמתחבא בפנים ויוצר מניפולציות, התניות, מאבקים, לחצים, קשיים והתקיעויות.. וכיוון שהעקרב מספר לנו על העוצמות המרוכזות שמתחת לפני השטח, ניתן לזהות זאת דרך התפרצות הר געש, רעידת אדמה או שריפות ענק או שיטפונות.. כוח מרוכז שבא לידי ביטוי ויוצר הרס, מטרת ההרס ליצור תהליך חדש, לידה מחדש כמו עוף החול.. לחיים אמיתיים, נכונים בריאים יותר.

ובחיים, כל סוגיה שיושבת בתוך קפסולה וצוברת עוצמה יכולה להתפוצץ דרך לחץ חיצוני, ופיצוץ זה יוצר התחלה של תהליך ריפי כדי לאפשר מרחב נכון ובריא לגדילה וצמיחה של החלקים הרכים והרגישים יותר.. לכן הלחץ יכול לגדול בזמן זה הקפסולה הופכת להיות שבירה יותר והמתח גדל ..חשוב לזכור את המטרה של יצירת מרחב חדש ולכן רצוי ומומלץ לשחרר ולהסכים להיכנע לתהליכים אותם אנו חווים בזמן זה..

נקודה מעניינת נוספת בנוגע לירח מלא על ציר שור/עקרב במיוחד שציר זה מבטא את האנרגיה העוצמתית שנזרעה במולד: הירח מסמל את עולם הרגשות וירח בעקרב מסמל את העוצמות שבדרך כלל יושבות תחת “טאבו” לכן כשירח זה מקבל את כל האור של מולד על מעלות קריטיות, מתגלים לנו של דברים שלא ראינו, שמענו, הרחנו, נגענו וטעמנו.. לאו דווקא בסדר זה, אך בכל הרבדים של מערכת החושית, מקום זה מאפשר לפתוח את הדלתות לסודות בכל המישורים והרבדים, החל מסודות שאנו מסתירים מעצמינו וכלה בסודות אזוטריים עמוקים…בכל מקרה כל מה שמתגלה יכול להוות צידה למסע האבולוציוני שלנו בכל תחום , מישור ומימד..

חשוב לציין אופק המולד בסרטן מה שמעצים את הירח הכל כך חזק (בגלל מיקום ) ירח חזק במקום בו נחשב לנפול .. האנרגיה מתקשה לבוא לידי ביטוי באופן קל וקולח בכלל וכעת בפרט משום ששני שליטי מזל עקרב נמצאים כעת בתוך שינוי עמוק, מארס רק נכנס לסרטן ופלוטו נכנס לרטרו וכשיש תנועה כל כך חזקה של שליטים על ירח חזק התנודות האנרגטיות מתעצמות מעל ומעבר..נקודה נוספת מארס חזק מאד (בגלל מיקום) ופלוטו חזק מאד כיוון שצמוד לרום שמים ולכן הלחץ מתעצם כמו גלים חזקים מאד

במקביל ירח מלא זה מאופיין בחוסר באש, אמנם כירון נמצא בטלה, אך לא עומד תחת קריטריון של פלנטה ולכן החוסר באש מוריד את החיות וההשראה ויוצר ביסוס חזק יותר ברבדים האחרים…
מרבית גרמי השמים נמצאים כעת במזלות קבועים מה שמייצר אחיזה חזקה מאוד במה שמכירים וממקום זה נוצרות האובססיות, הלחץ, המתח, ההתניות , המניפולציות, הפחד והחרדה משינוי , מה שמהווה כעת מפתח מענין הוא נפטון . נפטון חזק מאד (יחיד במזלות המשנים ) נמצא בבית בדגים והשפעתו מפוגגת את ההיאחזות והתקבעות…

במקביל חשוב לציין שכל המקבץ בשור הופך את ונוס לחזקה מאד ועמה הסוגיות שנוגעות בקשת רחבה מאד החל מרעב וכלה בעומס וגודש הנובע מצורך זה.. במקביל כל המקבץ בשור צמוד לאופק ולכן הקולות הפנימים אותם מייצגים הפכים להיות חזקים מאד ובעלי משמעות (שמש, אוראנוס מרקורי ונוס)

מצב זה בו אנו מקבלים עומס של קולות פנימיים (שמש, ירח, מרקורי, ונוס, מארס, נפטון ופלוטו… ואם כן נתייחס לכירון, גם כירון המצטרף לחגיגה) קולות אלה לוחצים על שלל כפתורים אישים אנו יכולים למצוא עצמנו בלחץ ומתח גבוה מאד שמגיע לשיאו ב 06.31 בבקר..

טיפ: לנשום עמוק ולבדוק אם אותו גילוי חדש של זמן זה מעצים או גוזל אנרגיה. לסוגיות מעצימות ומפרות מומלץ לתת פוקוס ולסוגיות גוזלות ומחלישות מוטב לנפות החוצה ולמקום מחוץ לגבולות של המרחב האנרגטי שלנו…לכל מי שיש איוש כוכבי בשור, עקרב, אריה ודלי יחווה את הירח המלא הזה באופן חזק ביותר..

 

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן