מותר לדרוך על הקווים? ונוס עושה תשעים לאוראנוס – יולי 2021

היום 9.7.21 ונוס עושה תשעים לאוראנוס, כל זווית מייצגת שיח בין שנים או יותר גרמי שמים… כשנוצר שיח דינמי זה אומר שיש התנגשות בין שני קולות פנימיים והתוצאה יכולה להיות זליגה של אנרגיה, או מתח או עצבנות ובמקרה שלנו חוסר שליטה ותחושה שדבר לא ברור ואין טיפה של בטחון

מה מספר לנו השיח בין ונוס ואורנוס? לפני הכל צורך בביטחון.. איך? ונוס מייצגת את הצורך בביטחון אישי , חומרי זוגי תרבותי והליכה בקווים.. בעוד אוראנוס מייצג את הצורך בביטחון הנובע מהחופש להיות מה ומי שאני רוצה😊 ונוס עוסקת בשימור מה שיש והשקעה כדי להגדיל את המשאבים בעוד אוראנוס משקיע בשינויים ובהתחדשות ולכן כששניהם מדברים, הם מדברים על ביטחון … אך על סוגים שונים של ביטחון

דרך אחרת לראות זאת: ונוס מייצגת את המרחב הבטוח שמשרת אותנו באופן קבוע, אותו מרחב בטוח נבנה על בסיס דפוסים חוזרים ונשנים שנובעים מהרגלים . אוראנוס מייצג את הצורך לחופש מכל המוכר והידוע כדי לייצר חיבור לאני האמתי האותנטי . לכן שיח זה יכול להיות טעון בהמון מתח, חוסר יציבות, אימפולסיביות ולחץ על נקודות “תורפה” .

וכמו תמיד כל אתגר או כל קושי ומתח מיועדים להתבוננות פנימה כדי לזהות שהאתגר והמטרה של אנרגיה זאת להוציא אותנו מהמרחב הקבוע והידוע למשהו חדש, רענן יותר, מרחב בו נוכל לחוות חוויות שטרם התנסינו בהן, שנוכל לצור קשר עם משאבים שטרם הכרנו ויותר מכל לאפשר שינוי כדי למנף את הקשיים מהמחסן להתעלות..

זמן לאוורור ולפתיחה חדשה של חפיסת הקלפים הישנה, לכן לדוגמה אם הבעייתיות שלנו נוגעת לכספים (ונוס מייצגת בין היתר את היחסים שלנו עם כספים ) זמן זה נוכל לצאת מבעיה הקבועה ומתמשכת ..דרך מפגש עם הכאב שהיא מייצגת….

למעשה הקונפליקט בין ונוס לאוראנוס מאפשר להוציא החוצה את כל מה שדחקנו, סגרנו ולא אפשרנו לפגוש בגלל הכאב ששייך למקום זה.. זה לא רק כאב אישי, אלא כאב אנושי (התנהלות כלכלית לוקה של בזבוז למול רעב, הון למול חולי ו..) לכן זמן זה מאפשר לנו לגעת במה שהזנחנו ולתת פתרון חדש דרך פתיחות וחשיפה של אותו כאב למקום של חוזה חדש הניזון מאינטואיציה אחרת..

ואם כל הזמן חששנו והלכנו בדיוק בין הקווים, הגיע הזמן לדרוך על הקווים לשנות את החוקים כדי לייצר משהו אמתי שנכון לזמן זה ובסופו של יום ישרת לא רק כל אחד ואחד מאתנו אלא כולנו כקובצה שחולקת את חייה במרחב זה..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן