מזג האוויר האנרגטי לשבוע הרביעי של מאי 2019


23.5.19 מארס עושה תשעים לכירון
זווית זאת מדברת על מתח, המון מתח שנבנה מהקונפליקט בין רצון אישי לרשץ בטחון הרגילה והקבועה.. רצון אישי לצד רשץ בטחון היוצרת מרחב של שייכות הם אבני בסיס לחיים שלמים ובריאים, אם יש חסר /חסך של אחד מהם נרגיש חורים גדולים ברשץ הביטחון לצד פצעים גדולים ברצון הכן והאמתי שלנו לחיות.. שכשנוצר שיח בין הלוחם הפנימי לבין המרפא הפנימי , כשהמרפא נמצא בביתו של הלוחם (כירון בטלה) והלוחם נמצא בזירה השבטית (מארס בסרטן) שמבטלת במידה רבה את הרצון שלו.. זמן זה לוחץ על כפתורי הישרדות ופצעי בראשית מגיחים החוצה.. נוצרת הרגשה של תסכול , חוסר אונים, ריצוי, כעס וכאב (טלה) לצד חוסר שייכות, חוסר בטחון , הרגשה של לבד מול עולם קר ומנוכר (סרטן) שיח זה מאלץ אותנו להיכנס פנימה ולהיות כנים עם מה מרגיש הלוחם ומה רוצה המרפא:)

סוגיות אלה מכריחות להתעמת והתאמת עם מקור הפגיעה מבית, מה בשורשי עץ החיים שלנו פגום ופצוע ומדוע אנו נלחמים על כל פיסת של שלווה זאת לצד הקושי למצוא מה רוצים, מה המטרה, מה מגמה ומדוע הכל קורס וכל כך כואב..

ההבנה שקונפליקט יכול להתפתח לשיח לכשמדברים עם הלוחם ומגדירים את המטרות ליצירת רשץ בטחון בריאה ושלמה לצד ריפוי סוגיות בראשית של תחילת החיים, יש לנו קרש קפיצה יוצר דופן להחזרת האומץ ..

האפשרות לאמץ הבנה חדשה לצד ידיעה שאין סתירה כיון שמדבור בצרכים שונים.. אנו ממלאים את החלקים הריקים ואת ומרפאים את החלקים החשופים והפצועים ..

חשוב לציין שמרבית החורים ברשץות הללו הם תוצאה של התנסויות והבנות הנובעות מדפוסים, קארמה, היסטוריה ו… תפיסה זאת מאפשרת לנו להתקיים אך אליה וקץ בה כשאנו נדרשים למתוח את הגישה לפער בין דמויות אלה, נוצר לחץ לפריצת ושבירת הקירות החוסמים (טלה וסרטן הם מזלות פעילים ומכריכים לפעול כדי להגיע לעצמאות) מילת המפתח כאן היא עצמאות רגשית לצד עצמאות אישית :

כל פעולה נובעת מלחץ ויוצרת לחץ ממקום זה נוצרת מתיחה החושפת את המקום של הפצע הסכסוך הראשוני בין התינוק פנימי התלוי במקור הזנה וחום לבין הלוחם המכויל לפרוץ גבולות ליצר עצמאות .. סכסוך פנימי זה מהווה קרש קפיצה למציאת פתרון, ההבנה שאין בעיה אלא מצב שניתן לשינוי דרך הבנת החלקים שיוצרים את הקונפליקט ..

זמן נפלא לשחרר את התינוק מהתניות של הזנה וחום ולצאת למסע של אינדיבידואציה לגילוי הגיבור הפנימי לצד מסע של הלוחם שכלוא בתוך קירות של פחד ליציאה החוצה לגילוי האומץ והמנהיגות הפנימית.. זהו מסע של ריפוי והנתיב נוצר מתוך פתרון הסכסוך שצוין לעיל.. הנתיב נפרש לפנינו למסע חדש בו הרצון והרגש חוברים יחד לעצמאות ויצירת מציאות חדשה..

29.5.19 מרקורי עושה תשעים לנפטון
מרקורי שליט תאומים נמצא בבית, נפטון שליט דגים נמצא בבית .. וכשכל גרם שמימי נמצא בבית, זה אומר שכל דמות נמצאת במרחב בו יכולה להתבטא באופן המיטבי ולכן נוכל להפיק בחיינו את המיטב ממצב זה.. אך כשנוצרת זווית דינמית בין גרמי שמים אלה, או בין הדמויות הפנימיות המיוצגות על ידי אותם גרמי שמים, נוצר מתח בין שני צרכים שונים שלעתים יגרור אותנו לסחרור פנימי ולתחושה של חוסר אונים, כאילו המציאות גדולה עלינו אין לנו יכולת להיות בה..

כל מה בעצם יושב הקונפליקט? כדי להבין את מהותו של הקונפליקט כדאי להכיר את מי שלוקח בו חלק:) מרקורי מייצג את מספר הסיפורים שלנו שמעניק את הסיבות והתירוצים, הלוגיקה וההבנות למציאות או בקצרה: תפיסת מציאות . נפטון מייצג את החולם הפנימי שמאפשר לנו להתחבר לחלומות שלנו ומספר לנו איפה החלומות, לעתים גם איפה האשליות ואיך ניתן להביא את החלומות לידי ביטוי, כמובן שגם כאן יש סוגיות שנוגעות לתפיסת מציאות.. המציאות היא תוצאה של חלום.

כשנוצר שיח בין מספר הסיפורים לבין החולם הפנימי , החולם מעניק דלק למספר הסיפורים ויש לנו תדלוק רציני שיכול להוביל לכמה וכמה כיונים.. כיון של דלק שמצית או מציף או .. ולכן התסריטים יכולים להוביל לתחושה של הצפה, טביעה , מתח, חוסר אונים, עצבנות וכו.. כשמול העיניים נמצאות הא/שליות ומסתירות את החלומות

לכן אגב, הקלסיקה גורסת שיכול להיווצר בלבול כשנפטון מטעין את מרקורי, החלום מהווה דלק למי שטווה את הדרך המציאות היומיומית, האם או שמא מדובר בדלק של חלומות ליצירת מציאות נכונה יותר שתואמת חלומות? בגדול נפטון מאפשר למרקורי להמיס את חומות הרציונל ולהגיע למימדים חדשים שנמצאים מעבר למקום ולזמן, מה נמצא מעבר למקום וזמן? חלומות, ערכים, אהבה, שמחה, בריאה, אלוהות, אימון, אמונה…

כל אחד יכול להמשיך על פי הרשימה שלו שעוקפת את המקום זמן.. המוח המודע מתקשה לזהות את מה שלא ניתן למדוד במרחב של מקום וזמן , את מה שחסר צורה וגבולות וזה המקום אליו נפטון לוקח, אמנם על פניו יכולה להיווצר תחושה של בלבול וערפול, אך אם ננסה לבדוק ממקום רציונלי מה קורה נגלה שעירוב החומרים מדבר על המסה ויצירת תנועה מעבר לתבניות הרגילות והיומיומיות…לכן נוצרת נגישות למרחב אחר בו ניתן להשלים את החוויה של תפיסת המציאות: לראות אמת בצורה אחרת ומשוללת מדידות (מדידות תמיד יושבות על עקרון של מקום וזמן) זה זמן בו ניתן לחבר בין מוח שמאל למוח ימין, בין שכל לאינטואיציה, בין הגיון לוגי לבין החושים שמעבר.. ולזכור מה התועלת העליונה שלנו ולא רק מה נכון ומתאים לצרכים של רגע זה..

זמן נפלא להיזכר בחלומות ולהבין את משמעותם והיכולת שלהם לספק דלק לחיים לשינוי ויצירת של מציאות חדשה שתואמת את החלומות, במקביל זמן זה מאפשר לנו להתחבר לשפה חדשה שתואמת את הזמנים העכשוויים במיוחד שמרקורי זה עתה הגיע לשיא חדש שהחל במסע שנפתח בדגים .. וכך יש לנו את כל החלקים החסרים בפאזל של חלומות ומציאות.. המלצה: לחזור לתחילת המעגל של מרקורי ולהיזכר מה זרענו שם כי כעת אנו קוצרים:) ברכות לימים יפים

30.5.19 מרקורי עושה מולות ליופיטר
מרקורי שליט תאומים נמצא בבית, יופיטר שליט קשת נמצא בבית.. וכשכל גרם שמימי נמצא בבית, זה אומר שכל דמות נמצא במרחב בו יכולה להתבטא באופן המיטבי ולכן נוכל להפיק בחיינו את המיטב ממצב זה.. אך כשנוצרת זווית דינמית בין גרמי שמים אלה, או בין הדמויות הפנימיות המיוצגות על ידי אותם גרמי שמים, נוצר מתח בין שני צרכים שונים שלעתים יגרור אותנו לסחרחורת פנימית ולתחושה של חוסר אונים, כאילו המציאות גדולה עלינו אין לנו יכולת להיות בה

כל מה בעצם יושב הקונפליקט? כדי להבין את מהותו של הקונפליקט כדאי להכיר את מי שלוקח בו חלק:) מרקורי מייצג את מספר הסיפורים שלנו שמעניק את הסיבות והתירוצים, הלוגיקה וההבנות למציאות או בקצרה: תפיסת מציאות . יופיטר מייצג את הפילוסוף הפנימי שמאפשר לנו להתחבר לראות את העולם באופן רחב וגדול יותר, להאמין ולכן להיות אופטימיים או הברירה האחרת לראות את החוסר אופטימיות ולתת לפסימיסט להגיח ולנהל אותנו..

מרקורי ויופיטר הם שני קולות שמנהלים את תפיסת המציאות שלנו, המציאות היומית והמציאות שמעבר ליומיום, כשנוצר קונפליקט בניהם, נוצרת תחושת הבלבול ומתח שמובילים לכעס המתפרץ מכל משב רוח וגם הקטן ביותר. למעשה מקום זה מייצר שרפות שלא ניתן לנהל אותן, זמן זה לוחץ חזק מאוד על תבניות שיוצרת את השפה הפנימית שלנו בנינו לבין עצמינו ובנינו לבין העולם.. התבניות מתחילות לגדול מעבר לקופסאות בהן הן מאוחסנות, או במילים אחרות התת מודע מתחיל להפעיל גלים על גלים של מידע שאגור בפנים כדי שנוכל לבדוק אם המחסנים שלנו עדיין משרתים אותנו בצורה נכונה או שהגענו לנקודת הפג תוקף..

בחיים היומיומיים אנו עושים את מרבית הפעולות באופן אוטומטי, לא רק פעולות אלא גם מחשבות עובדות באוטומט ורק כשמגיע משהו שונה אנו מוצפים בכל מה שיודעים ומגלים את עקרון האוטומט.. זה מה שקורה כעת, ההצפה מכריחה לבדוק מחדש את התבניות הראשוניות שלנו.. במקום שאנו לא מספיק כנים עם עקרון האוטומט נחווה עצבנות יתר, מתח, לחץ, או חלומות/סיוטים או וכחנות יתר, שיפוטיות יתר ומאבקים על כלום..

המטרה, לאפשר לנו לגלות את מה שמתחבא שם בפנים ומנהל את עקרון האוטומט גם בנוגע לתקשורת וגם בנוגע לאמונות, זמן נפלא לרענון ולשינוים את הסיפורים שאנו מספרים לעצמינו לאמונות שאנו אוחזים ונאחזים.. לכן גם אם נחווה ונרגיש את הרעש הגדול שנובע מקונפליקט זה.. אלה רק קולות של אזעקה פנימית שמזהירה מפני מה שעלול להיות אם לא נשנה את התפיסה והגישה ונאוורר את האמונה והדרך בה אנו מתקשרים על עצינו ועם העולם.. זמן לפתוח רשימת אמונות מגבילות ואיך השינוי מייצר אמונות שפותחות דלתות למרחבים חדשים

זמנים נפלאים לחידוש האמונה והראיה הרחבה בטוב .. כן, אמונה בטוב, התבוננות בטבע ובחוקי הטבע יכולים לסייע לנו להבין את התהליכים שאנו חווים כעת ולראות מעבר לטוב ורע.. לראות מהות ומשמעות… משקפים חדשים והשקפה חדשה.

חשוב לציין ששלוש הפלנטות העוסקות בתפיסת מציאות יוצרות שיח דינמי כעת ולכן זמנים דוחקים/לוחצים/לא פשוטים מחד ומאידך זמן נפלא לעדכון תכנה..

ברכות לימים מוארים מלאי הבנות ודרכים להגשמת חלומות

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן