מזג האוויר האנרגטי לשבוע השלישי של אוגוסט 2019

9.8.19 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
מרקורי מתמקם היום במרחק הגדול ביותר מהשמש (בתוך לולאת הרטרו) מרקורי הוא הפלנטה הקרובה ביותר לשמש ולכן בראיה מהכדור תמיד יהיה בקרבה גדולה מאד לשמש, והמרחק הגדול ביותר בין השמש למרקורי בראיה מהכדור יהיה עד 28 מעלות.

כשמרקורי נכנס או יוצא מלולאת הרטרו הוא מצוי במרחק הגדול ביותר מהשמש , היום אנו נמצאים במקום בו מרקורי נמצא במזרח במרחק הגדול ביותר מהשמש בתוך לולאת הרטרו.

מצב זה בו מרקורי מגיע לשיאו כמרקורי מקדים שמש ..זה הזמן בו נוצרת בהירות גובהה יותר אחרי הרטרו, הבנות, מחשבות וקבלת החלטות קלה יותר, כאילו הערפל מתפזר וניתן להתמקד למחשבה מדויקת יותר שתביא פעולות מדויקות יותר שתתנה תוצאות טובות יותר

כיון שמרקורי מגיע למיקום זה בסרטן, החוויה הרגשית שקודם הציפה והביאה לסחרור, כעת מביאה להבנה רגשית גבוהה יותר, ידיעה מאיפה באים ולאן אנו הולכים. בניגוד למיקום של מרקורי בצל טרום רטרו בו הצד הפחות נוח נגע בפחד ובהיאחזות והקושי לחשוב כשפחד והיאחזות מחזיקים בנו.. כעת הצל פוסט רטרו אנו חווים את ההפיך , הראש רץ מהר מדי מבלי שעבדנו את המחשבות עד הסוף.. במילים אחרות, קפוצים למים מבלי שמוודאים אם יש מים.. טיפ, לספור..

11.8.19 יופיטר מסיים את הרטרו
יופיטר מסמל את עולם הדעות והאמונות שלנו ולכן כל תנועה של יופיטר נוצרת הזדמנות לבדיקה מעמיקה של הדעות והאמונות שלנו למישורים וממדים חדשים. נקודת הזמן בה יופיטר יוצא מרטרו , היא נקודת העצירה ושינוי מגמה, ולכן מצב זה יוצר לחץ אנרגטי חזק מאוד ומעלה על פני השטח את הספקות לצד האמונות: לפתע לא ברור אם באמת או אשליה, אם נכון או רק ספורים שספרנו לעצמנו.. הכול בסדר:) אלה סמנים המראים את אופן העיכול והעיבוד של עולם האמונות שלנו, הדרך בה אנו יכולים להביא את אותן הבנות ליישום ולעיגון במציאות. יופיטר מסיים כעת ארבעה חודשים של תנועה לאחור, התכנסות פנימה למחקר עומק של עולם האמונות שלנו .

יש משהו מרתק בעולם האמונות שלנו, עולם זה ניזון מדעות, הנחות והתנסויות אישיות המהווים תשתית עליה נבנה עולם זה ולכן יש צורך לבדוק את אותו עולם כדי לוודא שאנו מחוברים:) לא רק הנחה ודעה אישית אלא סנכרון לחוקיות של הבריאה. ארבעת החודשים של הרטרו של יופיטר מאפשרים לנו להיכנס לעומק ולבדוק את האמונות, אם יש נטייה לאופטימיות יתר והגזמה באופן קריאת תמונת החיים, זה הזמן בו נוכל לפגוש את המקום ממנו נולדו גישות אלה , כמו כן, אם יש נטייה לפסימיות יתר והתכווצות, זמן הרטרו יאפשר לנו להגיע למקום ממנו נולדו גישות אלה ..כך או כך מדובר באמונה היוצרת את המפגש עם העולם ויכולת ההגשמה שלנו..אחרי ארבעה חודשים, זה הזמן לאסוף את התובנות ולפתוח את הלב להתנסויות חדשות…

חשוב לציין שיופיטר מתחיל מחזור גדול של 12 שנה כשנכנס לקשת והמבדק של תחילת המעגל חל בזמן הרטרו .. כעת שיופיטר יוצא מהרטרו משהו בתפיסת המציאות שלנו מקבל עומק חדש, פרספקטיבה חדשה ויותר מכל טיפוח פילוסופית השפע והאמונה .. כעת שיופיטר יוצא מהרטרו יש לנו את מרחב הפוסט רטרו לעיבור והטמעת ההבנות שקבלנו ברטרו

11.8.19 מרקורי נכנס שוב לאריה
זאת הפעם השלישית שמרקורי עובר על נקודה זאת.. המעבר מסרטן לאריה מעורר את היצירתיות והביטוי העצמי למקומות חדשים . מספר הסיפורים נע כבר פעמים קודם לכן במרחב זה וכעת עובר בפעם השלישית מה שמאפשר לראות באמת את החשיבות את חכמת הלב:) ממקום זה נוצרת מחשבה יצירתית וחגיגה אמתי של דרמת החיים, הכל מקבל נופך גדול יותר, ממדים גדולים יותר והצורך להביע את עצמינו מגיע למקום חדש. זמן בו המערכת החשיבתית יכולה להמציא לנו שלל של מילים והבעות , תנועת וגישות לביטוי המקום האישי ביותר. המטרה: להגיע ליצירתיות מוארת והבעה עצמית מופלאה, ביטוי אצילי ומלכותי המלווה בגישה הרואית מלאת כוונות טובות.. וכמו תמיד ליד האור נמצא גם הצל, שכעת מקבל ביטוי נמוך יותר משום שזאת הפעם השלישית שאנו נמצאים בזירה זאת ולכן הניסיון מאפשר אחרת.. בפעם הראשונה שמרקורי עבר על זירה זאת הביטוי של הצל התחבר לחוויה של אני מרכז העולם, המחשבה מתרכזת אך ורק בצרכים האנוכיים של הילד הקטן והגחמות הנובעות מהמחשבה שהכול חייב להיות בדרך שלי או בדרך שלי… הייתה לנו הזדמנות נוספת לזהות את מקור הדפוס בזמן שמרקורי עשה את הרטרו וכעת אם מיצינו את המיטב ממחזור רטרו זה נוכל למצוא עצמנו ערים, מזהים עד כמה היינו מלאי חשיבות עצמית או בעלי גישה ילדית ובטחון מופרז.. כעת מיתון ממקום עמוק של חכמה , זה הזמן בו ניתן בקלות להתחבר לאצילות ולכוונות טובות שמנחות אותנו במסע לביטוי עצמי.

הנקודה הבאה שנבחן את מחזור הרטרו של מרקורי כשמרקורי יסיים את הצל פוסט רטרו ושוב, תזכורת לתאריכי מפתח במחזור רטרו זה
מרקורי נכנס לסרטן 4.6.19
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב- 20.6.19
מרקורי נכנס לאריה ב- 27.6.19
מרקורי עוקב במרחק הגדול ביותר מהשמש 23.6.19
מרקורי נכנס לרטרו ב- 8.7.19
מרקורי חוזר לסרטן ב- 19.7.19
מרקורי מתחיל מעגל חדש ב- 21.7.19
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 1.8.19
מרקורי מקדים במרחק הגדול ביותר מהשמש ב- 9.8.19
מרקורי חוזר לאריה ב- 11.8.19
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 15.8.19
מרקורי מסיים את מסעו באריה ב- 29.8.19


12.8.19 אוראנוס נכנס לרטרו
אוראנוס מייצג את אנרגיה אחרת, שונה ואינדיבידואלית לכן אוראנוס יכול להצטייר כמורד, כשובר מוסכמות, מחוץ לשולים, כאוטי… זאת הסיבה שהביטוי החיצוני של האנרגיה האוראנית יכול להראות שכזה, אך המטרה להוציא אותנו מתוך המקום המוכר והידוע למרחב חדש שיאפשר גדילה אינדיבידואלית אמתית שלא נשענת קודים חברתיים והתניות עתיקות. לכן כשאוראנוס מתחיל לנוע לאחור, נוצרת הזדמנות להתבוננות כנה בכל המקומות שנשענים בסיס נוחות, קודים חברתיים והרגלים מוכרים. המטרה לגלות את הכלא הפנימי בו אנו נעולים. זה הזמן לעבד את הסוגיות שמצריכות את אותה רוח נקייה לבדוק פנימה כדי להיטען מחדש בתובנות שנרכשו במהלך ההילוך הישיר של אוראנוס בשור.

זהו הרטרו הראשון שאוראנוס עושה בזירת השור לאחר התמקמות מלאה בזירה זאת , חשוב לציין, שנה שעברה אוראנוס עשה רטרו בשור, אך חזר לטלה ואז חזר לשור ורק כעת אנו יכולים לחוות את העוצמה של הרטרו ללא קצוות פרומים שחוזרים לאחור לטלה..

ברמה אישית, מעבר אוראנוס מגדיר את הזירה בה יש לאוורר את הישן ולהוציא לאור את החדש… זה הזמן להתחבר לרוח האמתית שיושבת מאחורי חומות שנערמו במהלך שנים ..למעשה מעבר אוראנוס הוא כמו קריאת התעוררות ולכן יש סיכוי לכאוס, מצבים לא מוכרים ויותר מכל שיבושים של מה שמוכר וידוע לנו. כיון שאוראנוס הולך לאחור אזור שכבר גורה עומד להיות מגורה שוב ולאפשר מגע מחדש עם אותה רוח אמתית שיכולה לצור נסים בחיינו.. ברמה חברתית זה הקטליזטור הגדול להתפתחות ממקום של תקיעות למקום של ביטחון (זירת השור) ההתעמקות פנימה מיועדת לאפשר אבולוציה חדשה לרוח האנושית ולאפשרות לצור עולם נכון וטוב יותר.. כדי להיות חלק מאותו שינוי גדול, שימו לב העצירה והתחלת הרטרו שלוחצת חזק מאוד יוצרת ומערבולת ענקית של אנרגיה שמתנקזת לאזור מסוים שממשי ופועם בחיינו, לכן כדאי לזהות איפה אוראנוס יוצר את הלחץ ואיך להשתמש בלחץ זה, למנף ולפרוץ את תקרת הזכוכית ולהמריא למקום חדש…לכל מי שרוצה למצוא ולמצות את מסגרת זמן זה כדי להמריא מעבר לתקרת הזכוכית.. אני זמינה לקריאה טלפונית קצרה וממוקדת.

14.8.19 צמידות ונוס שמש
צמידות ונוס שמש מסמלת את השיא של מחזור ונוס, מה שמעניין ששיא זה הוא “תגובה ” לתחילת המעגל של ונוס שחלה ב- 26.10.18 . צמידות זאת נקראת קזימי או בתרגום חופשי ונוס בלב השמש (אסטרולוגית למקפידים מדובר בטווח של 17 דקות: חלקי המעלה ולמי שמוכן ללכת על טווח ממש רחב, עובדים על מעלה שלמה:) ) .

כיוון שמדובר בשיא, של מעגל ונוסי , כיון שמדובר במיקום בו ונוס בתוך השמש.. מצב זה יכול להיות יתרון נפלא לחוות את המלכות הפנימית או כפי שגילנו במאמר על הנסיכה הפנימית מגיעה לממלכה הקסומה למסע של הכתרה – ונוס נכנסת לאריה. ונוס מייצגת את הנסיכה הפנימית, הנסיכה פנימית יודעת שנולדה להיות מלכה בממלכה קסומה ומיוחדת וכאשר תמלוך, תהיה חזקה, עוצמתית, תעניק מטובה לנתינה.. היא תקבל המון אהבה, יעריצו אותה, היא תהיה יוצרת ובראת מציאות ביחס לחלומות הכי גדולים שרק אפשר:)

אך עד שהנסיכה מגיעה לממלכה, היא עוברת שלל אירועים והתנסויות, ממש כמו באגדות, כך בחיים. הנסיכה הפנימית נאלצת להיות שפחה: לכלוכית, היא נאלצת להידקר על ידי מחט הנול ולהירדם לעשרות שנים: היפהפייה הנמה ו.. שפע של אגדות על נסיכות , וכן הנסיכות קיימות לא רק באגדות אלא בחיים.

בחיים הנסיכה הפנימית היא אותה דמות שיודעת בפנים בפנים שיש לה כישרונות, מתנות, יופי, ערך, אוצרות ומשאבים בשפע כדי להגשים את עצמה ולהיות מלכה של ממש, מאושרת ואהובה. אך בדרך אנו נרדמים! בדרך אנו הופכים להיות עבדים ושפחות של כוחות גדולים מאיתנו או מציאות שמאלצת אותנו לשרוד או.. תלוי לאיזה אגדת נסיכות אנו מתחברים, שם נמצא את המענה של אותה נסיכה שכמהה להיות מלכה.

וכך קורה שבמהלך חיינו לעתים אנו נרדמים לשנים רבות ומחכים לנסיך על הסוס הלבן שיעיר אותנו או לחלופין ננשק עשרות צפרדעים בתקווה שאחד מהם יהיה נסיך וייקח אותנו לממלכה המופלאה.. אחרי התנסויות רבות אנו מתעוררים בבעתה ומבינים שמשהו כאן לא כשורה ומתחילים להלחם, הנסיכה הלוחמת נלחמת בכל דבר, בין אם יש צורך או לא, היא נלחמת, היא נלחמת על חייה ועל הזכות לפגוש את הזהות האמתית שלה

כעת כשונוס נצמדת לשמש : הנסיכה מגיעה לשיא, זה הזמן בו ונוס נמצאת בלב השמש, בלב המלכות ניתן להגיע להכתרה אמתית של מי שאנו מה שאנו.. באמת מתוך מקום של אצילות, יופי, שמחה ואהבה.. זה הזמן בו ערך המנייה שלנו מתגלה למול עצמינו..

לפני תשעה חודשים ונוס הייתה צמודה לשמש בעקרב (ברטרו) שם החלה את השנה הונוסית וממקום של התמודדות עם מפלצות ועוצמות שמעל ומעבר להבנה,.. הזמן בו הנסיכה התמודדה עם דרקונים וכעת מגיעה חדשה לממלכה ממנה לא אחת גלתה או הודחה . כעת זה הזמן בו ניתן להתחבר ללב ולעוצמה עם טוהר ויופי אמתי
מאמר מפורט לקראת המפגש בין ונוס ושמש..

ברכות לשבוע נפלא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן