מזג האוויר האנרגטי לשבוע השני של יולי 2019

8.7.19 מרקורי נכנס לרטרו
היום מרקורי נכנס לרטרו ורטרו זה בעל משמעות גדולה מאד כיוון שמתחיל בין הליקויים, השפעות הליקויים מחדדת את מהות הרטרו הנוכחי במיוחד שמרקורי עתיד להתחיל שנה חדשה בסרטן! ליקוי חמה ב 2 לחודש, ליקוי לבנה ב 17 לחודש ושנה מרקוריאנית חדשה ב 21 לחודש..

***הפעלה חזקה מאד של אנרגית הסרטן :ליקוי חמה בשלישון השני (סרטן עקרב) ליקוי לבנה בשלישון השלישי (סרטן דגים) ושנה מרקוריאנית חדשה בשלישון השלישי (בסרטן דגים)

אנרגיית סרטן מדברת על המקורות שלנו, על גנטיקה ביולוגית, על קארמה ביולוגית, על שורשי עץ החיים שלנו, על מולדת אדמה עליה גדלנו, על השבט שלנו ומשפחה שלנו, או כל תבנית שייכותית שמחברת אותנו למרקם אנושי מסוים. זירת הסרטן מדברת על אזור אישי מאד, אינטימי מאד שניזון ומזין עצמו מתוך מקור עתיק יומין שלא תמיד יש לנו ערוץ כניסה פנימה.

כשהאזור של הסרטן מופעל, ממש כמו בטבע החיה שמייצגת את מזל סרטן : הסרטן, הסרטן משיל את השריון שלו והופך להיות מאד פגיע ורגיש, חשוף מאד וללא הגנה, אך דווקא בזמן זה ללא הגנה וללא מעטפת נוצרת הגדילה , זה הזמן בו ניתנת לסרטן האפשרות לגדול כדי לעטות שריון גדול יותר על שלב הגדילה הבא. כך גם אנו בזמן זה, כל כפתורי בראשית נלחצים ואנו מסירים את ההגנה בין אם מבחירה או מאילוצים, כך או כך מתרחש תהליך של גדילה ופריצת גבולות השריון הקודם

אנרגיית הסרטן היא הבית שבו אנו עטופים מוגנים בשריון ענק שעוטף אך כולא אותנו תחת תנאים ראשונים של החיים, התנאים הראשונים הם תנאים של תלות, חוסר יכולת חוסר אונים, לצד שמיכה שעוטפת ומספקת חום והגנה אך בו זמנית מונעת את הגישה חוצה

כשאנרגיית הסרטן מתחלפת לאריה שם ניתנת אפשרות לצאת מפתח הבית המוכר למרחב חדש בו אנו נאלצים להמר:) ולמה? משום שלא אין הבטחה לאיפה נגיע, אך תמיד נצטרף לפתוח את הלב, לשחרר את השריון של השבט, להיפתח למרחב לא מוכר, לכן אגב בספרים ישנים תמיד כורכים את ההימור עם רומנים וילדים.. כל אלה, ברור ה הכוונה והרצון אבל התוצאות לגמרי לא:)

ולמה כל הסיפור הארוך? בגלל הרטרו של מרקורי, מרקורי נמצא כעת באריה ומשנה את מהירותו ביחס שמש ולכן נראה כאילו נעצר, ומנקודה זאת מתחיל ללכת לאחור, זמן זה הוא אבן דרך בתוך לולאת הרטרו של מרקורי שנמצאת בתוך אדווה של מחזור הרטרו הנוכחי..

כיוון שמרקורי נושא כבר את האנרגיה של היציאה מהבית (סרטן) הכניסה למרחב לא ידוע, התרגשות, שמחה של ילד שנכנס למגרש משחקים, שינוי קוד בתבניות הרגשיות, מתחיל תהליך מרתק שלקוח בחזרה לזירת הסרטן לבחינה מחדש של השפה שלנו, של התפיסה והגישה לחיים שמורה נעוץ בילדות המוקדמת שלנו.

מי הוא מרקורי? מרקורי הוא הלהטוטן הפנימי שמשחק בשכל ובאגו, קרבתו לשמש מעידה שמקבל פי שבע יותר אור מהכדור ולכן גם העוצמות של מרקורי מכוונות במינון גבוה מאוד , מסיבה זאת השכל והראש רצים במהירות גבוהה יותר ולא אחת אותו להטוטן פנימי מתיש אותנו עד קצה גבול היכולת, מורט את מערכת העצבים, מגייס את כל האנרגיה להסתגלות ותנועה, דינמיקה וריצה וככל שאנו נעים חזק ומהר יותר כך הלהטוטן הפנימי מוחא לנו כף:) ואנו הולכים אחרי אחיזת העיניים של אותו להטוטן .. המתח והלחץ הם הצל הקבוע ברקע ואותם קולות שנשמעים מהסביבה הקרובה שחתמה וחקקה את הקוד בתוכנו כך נמהר יותר ויותר..

וכשמרקורי יוצא למסע חדש שאגב מוביל לקראת הרטרו הבא, אנו יכולים למצוא עצמינו בשיח חדש עם הלהטוטן המתפתח למספר הסיפורים.. ועל מה ? שיח על החיבור בין המהירות החיצונית למהירות הפנימית, בין המידע החיצוני ששוטף לבין המידע הפנימי, שיח שלוחץ על כפתורי תפיסת המציאות, מתח, עצבנות וחיווט המערכות החשמליות שלנו. שיח זה מוביל אותנו למבחן הרגשות, כן.. השכל לבדו לא יכול לשרת אותנו, אנו זקוקים לחבור רגשי שיעניק מהות ומשמעות..

מרקורי במסעו כעת בזירת האריה מאפשר מפגש מעניין עם כל התהליכים הקודמים שעשינו ביציאה שלנו מהבית, בחשיפה למרחב לא מוכר, בהימורים, באהבה, בהסכמה להיפתח למרות ועל אף שלא מובטח לנו דבר .. כמו ילד קטן . כיוון שמרקורי נעצר בתחילת הזירה של האריה, האנרגיה טרם התפתחה ומיד זזה לאחור, כמו לצאת מהבית ולפתע להיזכר ששכחנו משהו ממש חשוב, לא ברור מה, אבל יש את הידיעה ואת הלחץ לחזור בחזרה ולבדוק מה שכחנו..

הלחץ לחזור לבדוק מה מרגיש לנו ומה שכחנו מגובה גם במפגש של מרקורי עם מארס, באריה, המום אש והמון עוצמה שמציתה למרחבי הוויה אחרים, זה מפגש רגיל של מספר הסיפורים עם הלוחם, זה מפגש במקום נפיץ וברבדים שונים של הוויה וכן העוצמה שמרקורי חוזר לסרטן חזקה מתמיד..
מרקורי חוזר לסרטן מיד אחרי שני ליקוים עוצמתיים במיוחד: ליקוי חמה וליקוי לבנה שמטלטלים את האדמה עליה אנו חיים.. מרקורי ברטרו בזירת הסרטן לוחץ על כפתורים של זיכרונות עתיקים, נוגע בחלקים שגורמים להצפה רגשית, כמו קצוות העצבים טובלים בים של העבר ומאפשרים להציף בגלים ענקים את מה שמסתתר למטה.. ולמה? ההצפה מעלה מהלא מודע אל רבד התודעה ומכאן אפשרות לשנות את המודעות של מה שנמצא בלא מודע על מנת לצור סדר מחדש.

מספר הסיפורים הפנימי מגיע למפגש עם שורשי עם שורשי עץ החיים שלנו, עם זיכרונות עתיקים של השבט אליו אנו שייכים, וכמו כל עץ שרוצה לצמוח ולפרוח למלוא פוטנציאל, רצוי שיטופל בעומק השורשים ובאדמה המזינה אותו.. זמן זה מדבר על מפגש עם כל מה שיושב על השורשים ועל האדמה המזינה..

במצב בו אנו פוגשים את השורשים נוכל לגלות את החוויה המחוברת לשורשים וכיון שמקום זה מוביל להצפה, יש מצב שנמצא עצמינו בעצבנות ועצבות נוכח שורשים לא בריאים או במצב של הכרת תודה על השורשים הבריאים.. כך או כך מקום זה מציע עבודת עומק והזדמנות נפלאה לטיפול, טיפוח וריפוי שורשי עץ החיים שלנו, מערכות יחסים עתיקות עם השבט שלנו על כל המורכבויות שקשורות לכך..
כיון שמדובר בעבודת עומק על חלקים נסתרים הנובעים מזיכרונות עתיקים, החל מילדות וינקות ועד לזמנים קדמונים של גלגולים אחרים : המטרה לעבוד עם הלהטוטן הפנימי ולשדרג את החומרה, תכנה ומערכת הפעלה של התפיסה, גישה, חיבורים, קישורים ויחסים ויותר מכל את המציאות העכשווית שהיא פרי עבר למציאות אחרת שנוגעת בפוטנציאל ובחלומות ..

נחזור לרגע לבדוק מי הוא מרקורי, כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים. מספר הסיפורים אחראי מערכת החשיבה ועל זירת התקשורת. למעשה דמות זאת “שולטת ” בחמרה, תכנה ומערכת ההפעלה כדי שנוכל לחשוב, לחשב, לעבד, לעכל, להבין ולתקשר בתוך ים המסרים האין סופי של העולם בין אם מסרים אלה מגיעים ממערכות פנימיות אחרות או בין אם המידע מגיע מאנשים, סיטואציות, סביבה, תרבות וכו..

כיוון שדמות מספר הספורים היא אישית ומוטענת במידע מהמשפחה והסביבה הקרובה ביותר, לכן דמות זאת מנוהלת מדפוסים ראשונים ומשפה ראשונית (מעבר לשפת המלל.. ) מקום זה בונה את הארכיון הפנמי שלנו ולשם אנו נגשים בכל פעם שנתקלים בצורך במידע או הבנה למה קורה איתנו.. חשוב לזהות מאיפה דמות מספר הספורים הוטען והוחתם בשלבים מוקדמים של החיים ( אם רוצים להמשיך אחורה בזמן.. ניתן להגיע עד המקום ממנו מנוהל ברמה של קארמה)

במהלך החיים הארכיון הפנימי הולך וגדל ואנו ממשיכים לצבור עוד ועוד מידע על בסיס יומיומי כדי שנוכל לפגוש את החיים והעולם בצורה בריאה, יעילה , מתפקדת ויותר מכל כדי שנוכל להשמיע את קולנו ולהיות מי שאנו רואים להיות. אך אליה וקץ בה, כל המידע מנוהל מדפוסים ראשונים ומקביל המציאות המשתנה מראה לנו שלא תמיד המידע רלוונטי ולכן נוכל למצוא עצמנו רצים ורצים ורצים בתוך החיים ובתוך העולם ולא מגיעים לשום מקום, כאילו לא מסונכרנים .. דמות מספר הסיפורים משננת שוב ושוב את אותם סיפורים/תירוצים והריצה מייצרת חוסר שקט והתרחקות מהחלומות שלנו..

אנו זקוקים למנוחה, לעצור, להאט את המהירות ולעבד ולהטמיע את מה שקורה בחיים, אז..חדשות זה קורה, כשמרקורי נכנס לרטרו, מספר הסיפורים הולך איתנו יד ביד אחורה ומראה לנו את המקומות שדורשים שינוי בדרך הגישה, עיבוד, עיכול, ארגון, ניהול ויותר מכל תפיסה של המציאות.. לכן זמן בו מרקורי ברטרו שונה ומאפשר תהליך אחר מהמהירות הרגילה תוך התאמה מחדש וחיווט מחדש עם העולם והחיים.

הטבע קסום ומופלא בדרך בה מביא את הדברים, לעולם לא באופן בוטה או מזעזע.. זה אנחנו בני האדם עושים לבד.. הטבע מראה לנו את התהליך וכך גם מרקורי, או בסיפור שלנו, דמות מספר הסיפורים, ברגע שמרקורי מתמקם באזור עליו עתיד לנוע במהלך הרטרו, אנו מקבלים סימנים מקדימים למה קורה, נפגוש אותות ומופתים, נורות אזהרה והזהרה, רעיונות שלרגע נמוגו, או הבלחות של מידע וכל האמור כמו בזווית העין נגלה לרגע כדי שנגיע לרטרו עם חלקיקי זיכרונות וזרעים של הבנות במטרה ליצור שינוי של ממש ברטרו ..

הסיפור מתחיל כבר ב 4.6.19 כמרקורי נכנס לסרטן, אמנם הרטרו רחוק, אך אנחנו כבר בממלכה בה עתיד להתרחש אירוע רב משמעות ולכן כבר מרגע זה משהו מתחיל לצוף בעדינות, האנרגיה מתחילה להשתנות וכשמרקורי מגיע לנקודה אליה עתיד לחזור במהלך הרטרו, זאת הנקודה בה מרקורי מתחיל את המסע בצל טרום רטרו, ב- 20.6.19 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, זהו האזור עליו עתיד לחזור במהלך הרטרו ואנו נוכל לקבל מידע מיוחד ממספר הסיפורים שלנו, מידע שלרגע שכחנו, לא שמנו לב, זיכרונות, רעיונות, הבנות, אינטואיציות, מסרים וכו…כדי שברגע שמרקורי יכנס לרטרו ב- 8.7.19 נוכל להשתמש בכל המידע הנ’ל לחיווט מחדש ושדרוג דמותו של מספר הסיפורים.

מעבר לשינוי מהירות מדובר בישורת אחרונה של מרקורי בטרם מסיים את השנה המקוריאנית.. ולכן זמן זה מספר הסיפורים שלנו נמצא במקום מיוחד בו יכול לארגן עצמו לקראת כניסה חדשה ועמה שינוי עומק של קידוד השפה ותפיסת המציאות.. על זה נדבר ברגע שמרקורי יתחיל שנה חדשה ובינתיים בואו נשים לב לסימנים שבדרך..

השנה החדשה של מרקורי מתחילה בסרטן , כשמרקורי נצמד לשמש ומשם מתחילה מגמה חדשה, כיון שכל האירוע מתרחש בסרטן יש נפלו עוד לבנה ענקית בקיר ההגנה שמקבלת תזוזה חזקה ומשהו נוסף משתחרר..

בדרך כלל הזמן בו מרקורי נע בצל טרום רטרו עולות וצפות סוגיות של הלהטוטן הפנימי, התת דמות של מספר הסיפורים, דמות שמובנת על עבר, תת מודע, מחסנים ומאגרים עתיקים..כניסת מרקורי לזירה זאת בפעם הראשונה מעוררת את הלהטוטן להגיע לארכיון לחלקיק שניות, אך המידע כבר מתחיל להגיע..

כשמרקורי נע ברטרו על אותו אזור אנו פוגשים את מספר הסיפורים שמתרגם לנו את המציאות ממקום של הספורים שאנו מספרים לעמינו ורק בפעם השלישית שמרקורי נע על אותה זירה שי סיכוי של ממש להתחבר לתת דמות הגבוהה ביותר , דמות הקוסם הפנימי או לאלכימאי הפנימי שמסייע לנו ליצר מציאות תואמת פוטנציאלים.. ואיפה ? בזירת הסרטן כדי להגיע מחדש לאריה ולהוריד את המעטה והשריון שלנו ולהסכים להיכנס למשחק החיים עם חוזה חדש..

כיוון שהליקויים התרחשו בזירה זאת הכל מקבל העצמה גדולה יותר, השחקנים שמתווספים למרקורי בעיקר המאורות הלוקים מעוררים את התודעה להתבוננות עמוקה יותר , להסכים לחוזה חדש עם החיים…

כדי להפיק את המקסימום מרטרו זה , הנה תאריכי מפתח של מחזור הרטרו הנוכחי של מרקורי
מרקורי נכנס לסרטן 4.6.19
מרקורי נכנס לצל טרום רטרו ב- 20.6.19
מרקורי נכנס לאריה ב- 27.6.19
מרקורי נכנס לרטרו ב- 8.7.19
מרקורי חוזר לסרטן ב- 19.7.19
מרקורי מתחיל מעגל חדש ב- 21.7.19
מרקורי מסיים את הרטרו ב- 1.8.19
מרקורי חוזר לאריה ב- 11.8.19
מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו ב- 15.8.19
מרקורי מסיים את מסעו באריה ב- 29.8.19

המסע המלא מתחיל כבר ב 4.6. ומסתיים ב 27.8 כשלולאת הרטרו המדויק נמצאת במרחב שבין 20.6 ועד 15.8 .. בדרך כלל נהוג לומר שיש השפעות של שבוע לפני ושבוע אחרי… שכל הסיפור לוקח רק שלושה שבועות, אז.. זהו שלא:) מדובר בתבנית מרתקת שמתרחשת בכמה וכמה רבדי קיום ומציעה מסע אמתי למקומות שלא ניתן אפילו לדמיין לפני ההכרות עם התבניות הללו.. ולמה? משום שההשפעות מתחילות הרבה לפני ומסתיימות הרבה אחרי למעשה הנקודות הללו מציינות נקודות מפתח במחזור .

אז מה עושים ברטרו? לא עוצרים את החיים!!! לוקחים את ההזדמנות לצלול לעומק לעבוד עם הלהטוטן כדי לצור דיאלוג עם מספר הסיפורים וממקום זה אפשרי לגעת גם בקוסם הפנימי.. למי שרוצה להיכנס לעומק המפה כדי לפרק לגורמים, לצלול ולארגן את השיח עם אותם חלקים שבדרך כלל טובעים וכעת תובעים את האפשרות לגדול, אני זמינה לקריאה אישית

ואם נושא מרקורי קסם לך?:) בקרוב סמינר מרקורי : 6 מפגשים של 3 שעות כל אחד


8.7.19 ונוס עושה תשעים לכירון
כדי להבין מה קורה במצב בו נוצרת זווית בין גרם שמימי אחד לאחר/ים, כדי שנכנס למה זה זוויות, זוויות מדברות על יחסים בין שני קולות פנמיים (או יותר) בין אם מדובר בדיאלוג פורה או בין אם מדובר בקונפליקט עמוק שלוחץ על פצע, כאב ומאבק אישי …זוויות דינמיות לוחצות חזק יותר ומאפשרות תהליך עמוק יותר אך לא בהכרח ממקום מודע. הלחץ נוצר ברמה חוויתית ורק אחרי ניתן להבין מה קרה, או במילים אחרות, החוויה מתרחשת בעוצמה חזקה במערכת אוטומטית ורק הפוסט חוויה מאפשרת תהליך של הפקת הבנות , עיכול, יעבוד ומעבר לפאזה של ריפוי

במהלך חיינו נפגוש את האנרגיות הללו בכל פעם שתיוצר זווית דינמית בין ונוס לכירון , המפגש החוזר ונשנה עם אנרגיות אלה יכול לעזור להבנות טרום תהליך ולא רק לפוסט תהליך..ממקום זה מומלץ לנהל יומן זווית/היבטים/שיחות בין כוכבים

נחזור למהות הזווית הדינמית בין ונוס וכירון, ניתן לתרגם זווית זאת בכמה וכמה דרכים, נתחיל ממהות ונוס בסרטן שנוגעת בכאב הנובע מילדות מוקדמת מאד מול כירון שלוחץ על המקום של קושי עם סוגיות של הרצון הנובע מזהות אישית, לכן תרגום ראשוני מגלה לנו שמדובר בקומפלקס שייכות: הפער בין צרכים של זהות אישית מול זהות שבטית.. מסיבה זאת הפצע שמופעל כעת הוא פצע המגיע מימים עתיקים כימי בראשית ולכן נוגע גם בפצע קולקטיבי עמוק מאוד , כל שלב בשיח בין ונוס וכירון מוביל לרבדים נוספים שנוגעים בכל מה שהתחבר לחוויה הראשונית בחיינו…

דרך אחרת לתרגם את הזווית היא הקונפליקט בין שני צדדים: מצד אחד מאבקים מלווים באבדן שייכות, הבלעות בזיכרונות ילדות, כאב וגירוי פצעים ישנים שלכאורה כבר החלימו אך בו זמנית מצד שני אותו לחץ מהווה קטליזטור לחמלה והסכמה לריפוי , הסכמה וקבלה ומציאת דרך חדשה למרחב נקי מאשמה, עבדות וכאב..

זווית זאת מדברת על יחסים בין שני קולות פנימיים: קול אחד הוא קולה של הנסיכה הפנימית שחווה הצפה רגשית עצומה של זיכרונות ישנים מאד הנובעים מפצעים של ילדות מוקדמת מאד. הקול האחר הוא קולו של המרפא הפנמי שנמצא בזירת הרצונות וההתחלות, הכאב שנוגע לפריצת גבולות ומהדד עם הפריצה הראשונית של הלידה לעולם. .. ואיך זה בא לידי ביטוי? מצד אחד נוצף בזיכרונות לא פשוטים ובקריאה פנימית להסכים לראות ולקבל את הפצע ואת המתנה שלו.

ודווקא בעולם שמתעסק בבידול , והבנת הכוח האישי בתוך העולם, דווקא מקום זה כעת כואב ודואב בשל הכאב הראשוני של בידול רגשי ממקורות תמיכה והעצמה. כאב זה יכול למנוע מנסיכה הפנימית להכיר בכישרונותיה ועוצמתה..ההסכמה לזהות את המקור ולהבין את המסע יכול לסייע להגיע למקום של הבידול בפרספקטיבה שונה וגישה אחרת שמחברת ומרפאה

הפצע הוא פצע כירוני ופצע זה יפמפם ויגרום לנו לחוש את נבדלות וההפרדה, ויותר מכל את הכאב והמרחק בין מה שאפשרי ברמה של חלום למציאות. לכן בעיות לא פתורות ופצעים פתוחים בנוגע ליחסים וכל דבר שאנו נותנים בו ערך (ארכיטיפ ונוס) יכולים לעלות באופן חזק ביותר מהלא מודע, אמנם הכאב בלתי נמנע אך מביא עמו ריפוי …

תהליך הריפוי מתחיל בזיהוי הפצע והחולי, כדי לרפא פצע יש צורך במודעות לאותו פצע, זה הזמן בו הפצע נפער וניתן לראות ולזהות מאיפה מגיע ולמה.. השיח בין ונוס וכירון הוא שיח פנימי של שני קולות שמאפשרים לגעת בפצע עמוק מאד של הקיום וההגשמה: זה הזמן לפגוש את המציאות כפי שהיא, ללא כחל וסרק כדי לזהות את המשאבים שיכולים להוות גשר ליציאה מהמבוך בין אם מדובר בכספים או יחסים או דיאלוג בין אידאלים וערכים לבין המציאות הבוטה והיומיומית.. ויותר מכל הפער בין החזון הגבוה של הנשמה ועולם החומר שדורש ללא הפסקה ויוצר את השעבוד והכאב .. היבט זה לא מביא את הפתרון על מגש של כסף שכן מגרה את הפצע, אך מאפשר להתמודד ולמצוא פתרון ממקום עמוק ואותנטי…כדי למצוא את הריפוי והחופש, למי שרוצה לבדוק את ההיבטים הכירונים במפה האישית , אני זמינה לקריאה כירונית עמוקה

9.7.19 מרקורי ברטרו נצמד למארס
מרקורי ברטרו נפגש עם מארס באריה.. מרקורי מייצג את עולם המחשבה, מארס מייצג את עולם הפעולה והחיבור בין מחשבה לפעולה יוצר כמות האנרגיה שמטעינה את התודעה עצומה ויכולה לגרום ללא מעט חוסר שקט ומתח לצד תסכול ולחץ או נאומים חוצבי להבות הממוקדים למטרות ברורות שיניבו תוצאות..

זמן זה לוחץ חזק ולכן נוצר צורך לשחרר אנרגיה, ניתן לעשות זאת בדרכים ישנות של אלימות מילולית , וכחנות וצעקות או דרך מציאת פתרון הזוי ומוזר שמעבר לגבולות המוכר והידוע.. בגדול זמן זה מאפשר חיבור לפתיל, זה יכול להיות פתיל של חומר נפץ או פתיל של בעירה המאירה למרחוק.. הבחירה של כל אחד ואחד על פי דרכו ועל פי מפתו.. חשוב, ללמוד לספור עד עשר, לנשום, למדוט, להתפלל וזכור שהחיפזון מהשטן והסבלנות היא היכולת לחוות את הנשימות לעומק ..

נקודה מעניינת נוספת בנוגע לשיח בין מרקורי למארס, צמידות זאת מכניסה ספונטניות או אימפולסיבית והבחירה כתמיד ביחס לרובד המודעות שלנו. דרך אחרת לביטוי אנרגיה זאת היא שקט עוצמתי ממקום של מיקוד התודעה, או חדות רגשית גבוהה מאוד של התודעה, או מהירות וחוסר סבלנות :

בניגוד למפגש הראשון שהיה בסרטן, ואז האנרגיה לחצה על זיכרונות עתיקים מילדות מוקדמת מאד או מזמנים רחוקים עוד יותר וכל מה שמה שמורט את מערכת העצבים עד קצה גבול היכולת הוא סימן למה מגורה שם מתחת לפני השטח שסירבנו לראות ולחשוף למודעות וממשיך לנהל אותנו מתחת לפני השטח.. זמן בו המתח מעלה הכול החוצה אולי בדרך לא נעימה אך המטרה לשחרר את הלחץ ולאפשר ניקוי שכבות הרגש לזמנים רחוקים אחורה ובמקביל לניהול כעסים רגשיים בעיקר במקומות שמרגישים בבית ולוקחים כמובן מאליו, דבר לא מובן מאליו וזה הזמן לפרק את הפצצות המושפעות מעבר ולהתחבר לקרקע חדשה ופורה

כעת המפגש בין מרקורי ברטרו למארס בזירת האריה לוחץ על הזירה של האומץ לאהוב, לחיות ולהנות.. כל האמור עובד לשכבות עמוקות יותר ולרבדים נסתרים יותר משום שמרקורי נמצא ברטרו וכעת נפגש בפעם השנייה עם מארס. פעם ראשונה הייתה ב- 18.6.19 בסרטן עדין מחוץ לולאת הרטרו (אך בהחלט בתוך האדווה הגדולה של מחזור מרקורי ברטרו זה) במילים אחרות מרקורי שמהווה את הפילטר לתפיסת המציאות נפגש עם הלוחם הפנימי, זמן מרתק לעבודה על שינוי טקטיקת לאסטרטגיות, זמן בו המחשבה והפעולה נפגשות במקום לא שגרתי ומתאשר ערוץ למרחב יצירתי חדש, אמנם על פני השטח נחווה את אימפולסיביות, מהירות, דינמיות, מתח , קצוות עצבים חשופים ופתיל קצר מאד מאד.. אך דווקא זמן זה שמעודד לראיה עמוקה לצד מודעות והתפתחות ..דווקא זמן זה מאפשר לרמות ועל אף לבניית כוח פעולה חדש המנוהל באופן שונה.

מרקורי הוא מספר הסיפורים שלנו ומארס הוא הלוחם ולכן שיח זה מדבר על הסיפורים שהלוחם שלנו מגובה כדי לעבור את החיים עם תחושת הצלחה, בזמן הרטרו של מרקורי מספר הסיפורים נכנס לרבד אחר, רבד בו נמצא מקור הסיפורים שלנו ולכן היחסים בין מספר הסיפורים ללחום הפנימי מגיעים למרחב אחר ולסימני שאלה שמעוררים לא מעט כעס, תסכול, או עייפות ומתח עצבי גבוה. תופעות אלה הן תוצאות של מחשבות ופעולות של העבר, המפגש היום מאפשר לזהות לאיפה הגענו באמת עם הסיפורים שלנו ומה ניתן לשנות. ..

כעת המפגש בזירת האריה מולידה המון אש וחום ורצון עז לצאת החוצה ולהופיע על הבמה של החיים, אלא מרקורי נע לאחור ומכניס סיפור של היסוס וספק ואולי מעט חוסר בטחון , כל אלה יוצרים כמות עצבים גבוהה מאד ובקלות ניתן להיכנס לקרבות מבלי שבחרנו בהם או לצור סיטואציות של לזרוק אבן.. משמע, אבן שטיפש אחד זורק לבאר , לא יצליחו להוציא גם אלף חכמים.. זמן לנשום ולספור לפני שפועלים… כמה שיותר, לא לעצור בשלוש:)

כיוון שאנו בתוך הרטרו, סוגרים קצוות :זאת הפאזה של מרקורי עוקב שמש שסוגר קצוות פרומים של סיטואציות דומות מהעבר ומאפשר ליצור סיפור חדש לעתיד.. הדרך הפשוטה לסגור קצוות ולפתוח ערוץ חדש היא ההסכמה לזהות את מקור הסיפורים וההסכמה לראות כמה הם אמתיים ונכונים ביחס למציאות החיים שלנו כאן נמצא מפתח לקפיצת מדרגה שתוצאותיו נראה במפגש הבא בין מרקורי למארס בבתולה ב- 3.9.19 (רגע לפני המפגש בין מרקורי לשמש ) טווח הזמנים בין 18.6. ועד 3.9. הוא זמן בו היחסים בין הדמויות משתנה, מומלץ לקחת בחשבון את משתנה הזמן במשוואה בין מספר הסיפורים ללוחם הפנימי.

9.7.19 כירון נכנס לרטרו
כירון נכנס לרטרו עד דצמבר ומהלך תקופה זאת הסוגיות שעולות לשולחן נוגעות לריפוי החוסר אונים, הכעס, כאב ופחד לצד השברים והסדקים בין החלקים המרכיבים את השלם הפנימי .כירון הוא הגשר בין החלקים האישים ביותר לחלקים הגבוהים ביותר, למעשה כירון נוגע בפיצול/חיבור של כל מה שעובד על דואליות. כירון הוא הפצוע המרפא וכל תנועה שלו על הגלגל לוחצת על אנרגיה מסוימת שמאפשרת ריפוי וכשכירון נא לאחור (אגב תנועתו שונה מתנועת גרמי שמים אחרים) נוצר לנו מרחב להיפגש עם סוגיות פצועות בחיינו ולהתבונן למקום חדש ועמוק יותר.. ההילוך לאחור מורגש כבר שבוע ואף יותר …תחילת הרטרו בנקודת התחנה שממנה כירון יוצא למסע לאחור היא נקודה בעלת משמעות כמו אבן דרך בתוך המסע פנימה לפיוס ולריפוי, לכן יום זה מהווה נקודת מפנה לכל מה שלא מאוזן בחיים, לכל מה שזקוק לאישור מחד וריפוי מאידך.. כיוון שנקודת זמן זאת אקוטית במסע התפתחות ברבדים העמוקים ביותר והקרנתם לחיים בכלל..

כירון מייצג את מחסן הטראומות וזיכרון עתיק ביותר של הפצע בכל המישורים והרבדים. לכן הנקודה בה נעצר ומאט את תנועתו נוצר מצב בו נוכל לפגוש את הפצע ואת המסע לריפוי (נולד מתוך צורך) . בזמן זה כל בעיה שנוגעת לתפקוד הגוף, רגש, נפש, מנטל ו… יכולה לצוץ בעוצמה חזקה יותר. הרעיון לפגוש את הבעיה, לעבד אותה, להכיל, להסכים לצור חוזה אתה ובכך לצור נקודת מפנה. המסע הוא מסע לשקם ולפייס את המקומות הלא מאוזנים שיצרו את הבעיה מלכתחילה. כיוון שהכול מתחיל ברבדים האנרגטיים, זמן זה אנו יוצאים למסע פנימה כדי לזהות איפה האנרגיות לא פועלות ופועמות בצורה מאוזנת ומפרה, זיהוי והבנה שיעזרו להבין את הלמה והאיך, האיך ייתן את הכלים לאיך ניתן לקחת אחריות על איזור/בעיה כדי לאפשר ריפוי והעלאת התדר של אותו אזור/בעיה… פצע, חולי או בעיה הם תוצאה ותוצר שמגיע ממקם מסוים והרטרו של כירון יכול לאפשר לנו לזהות, להכיל, לעבד, לרפא ולשנות…

נקודת העצירה/התחנה שממנה כירון יוצא למסע לאחור היא נקודה בעלת משמעות כמו אבן דרך בתוך המסע פנימה לפיוס ולריפוי, לכן יום זה מהווה נקודת מפנה לכל מה שלא מאוזן בחיים, לכל מה שזקוק לאישור מחד וריפוי מאידך.. כיוון שנקודת זמן זאת אקוטית במסע התפתחות ברבדים העמוקים ביותר והקרנתם לחיים בכלל.. ממליצה בחום על יעוץ כירוני… המפתח לשינוי, פיוס, ריפוי ויצירה של מציאות מאסטר,

9.7.19 שמש עושה מולות לסטורן
שמש מייצג את מרכז המערכת שלנו בעוד סטורן מיצג את הגבולות (הפלנטה האחרונה שניראת בעין ערומה) שמש מיצג חום, סטורן מיצג קור, שמש מיצג קיץ, סטורן מיצג חורף, שמש מיצג הקרנה החוצה, סטורן מיצג גבולות פנימה.. כשיש שלנו שיח בין שני גרמי שמים או יותר שמיצגים סוגיות מנוגדות, נוצר לנו קונפליקט בין מה שמיצגים אותם גרמי שמים..אך בו זמנית, אנרגיות מנוגדות משלימות.. היכולת להבין את הניגודיות המשלימה מאפשרת ליצור שיח בריא שמוביל להתפתחות.

סטורן מציג את דמותו של הצנזור הפנימי וכן שיח זה תמיד לוחץ ויוצר קונפליקט שנוגע בצנזור הפנימי, זאת הסיבה ששיח זה מפעיל תחושה חזקה של מגבלה, התמודדות והתקלות עם מהמורות שלא ציפינו להן, למעשה זה המקום בו הפחד יכול לנהל אותנו, פחד ממה שאנו מזהים בחיינו ופחד ממה יהיה.. הצנזור מביא עמו אשמה ודאגה ואלה מושלכות חזק למערכות יחסים ולסוגיות שנוגעות לקריירה והצלחה בעולם.. מקום זה מחזיר אחורה בזמן לסוגיות שנוגעות בדמות האב. החל מאבא ביולוגי וכלה באבא רוחני ועד אבינו שבשמיים: חשבון נפש עמוק, אינטנסיביות גדולה ותחושה של קיבעון, זה המקום לבדוק מה נותן לנו בטחון בחיינו ועד כמה אותו בטחון מעצים או תוקע. זה הזמן להקשיב ולקחת אחריות על המקומות של ההצלחה בעולם

במילים אחרות: זווית זאת/ שיח זה בין שמש וסטורן מדברת על הצלחה/כישלון, כיוון שזמן זה לוחץ כל כך חזק על סוגיות של הצלחה וכישלון, ייתכן ונתקל במצבים בהם נצטרך להתחייב לאחריות ומאמץ שיגבילו את החופש שלנו ויגייסו את המשאבים שלנו כדי להגיע למה שסימנו המטרה והצלחה… אגב זמן זה מסמן תוצאות של עבר ולכן יש סיכוים שנתקל בסוגיות שלא סגרנו מעבר וכרגע דולפות ולוחצות על ההווה עם השלכות לעתיד…למשל, כלכלית: חוב שלא סגרנו יכול לצוץ משום מקום עם ריבית ולחץ שישפיע גם על העתיד.. חשוב לזהות שמדובר באזור שמוגרה ולוחץ על כפתורים שיש לטפל ולעבוד עימם כדי לאפשר התפתחות, הצלחה והגשמה של מטרות ויעדים זמן זה בסך הכול מראה שיש לסגור עניינים של עבר ולמצוא פתרונות עדכניים לזמן זה…

דרך אחרת שהיבט זה יכול להראות את עצמו ניפוח האחריות ועומס, זה הזמן לזהות למה ומדוע ואיך לצור גבולות בריאים שיאפשרו בעתיד לפרוץ אותם ולגדול למטרות והיעדים שלנו. טיפ, הקשבה לאינטליגנציה החושית.. חשוב לראות את הנקודות הקודמות בתוך מעגל השיחות בין שתי דמויות אלה, השנה 2.1.19 (צמידות) לאחר מכן השיח מתח למתח (תשעים) 11.4.19 וכעת 8.7.19 מגיע השיא של הדיאלוג בין השנים שיבחן במפגש הבא 8.10.19 והתחיל שיחה מחדש במפגש הבא בין השנים ב- 13.1.19 (אגב, מפגש זה יהיה טעון במיוחד בגלל הצטרפות של פלוטו לחגיגה)

11.7.19 מארס עושה תשעים לאוראנוס
השיח בין מארס לאוראנוס מדבר על שני קולות פנמיים, מארס מייצג את הלוחם הפנימי המצויד ברצון על כל גווניו וצורותיו, החל מרצון ראשוני לשרוד וכלה ברצון להיות מיוחד, אינדיבידואלי ובעל אמירה חדשה כדי לצור השפעה רחבה ולשנות מצב הישרדות למצב של מנהיגות.

אוראנוס מייצג את הקול של המורד הפנימי המתפתח לדמות בעלת עוגן של אותנטיות עוצמתית המייצרת השפעה רחבה. שני קולות אלה יושבים בזירות שונות עם צרכים שונים שלעתים נראים סותרים זה את זה , ממקום זה נוצר קונפליקט חזק , הקונפליקט מייצר לחץ גדול מאד שמוביל לתזוזות בקרקע המוכרת לנו , ממקום זה נוצר חוסר שקט, מתח, ולחץ על כפתורים ראשונים של ביטחון

ולמה? משום שכולנו שואפים למרחב בטוח בו נוכל לחוש שלווה ושמחה.. אך הביטחון משתנה עם תהליך הצמיחה וצרכים של ילד בן שנה שונים מצרכים של אדם בן 20 או 30 או 40 או 50 או .. ומה גורם להיתקע בצרכים של ילד בן שנה: הרגלים !!!

ההרגלים מקבעים אותנו וגורמים לנו להיאחז בכל הכוח.. שנוצר שיח דינמי בין מארס ואוראנוס, נוצר לחץ חזק מאד שממש מנפץ את אותם קירות. החוויה הראשונית היא פחד ואימה שכן הקירות שהגנו עלינו ויצורו מרחב בטוח מתמוטטים..אך אם נשכיל להבין מה הם הקירות הללו ומה הצרכים שנענים בתוך קירות אלה נבין שהתמוטטות מבורכת ומאפשרת לנו לפרוץ את הגבולות ולצור מרחב חדש, עצמאי ובהיר בו נוכל להתחבר לקול אחד של המנהיג הפנמי ולקול אחר של האינדיבידואליסט האמתי והאותנטי.. לכן גם אם שיח זה לוחץ בכל הכוח הוא מוביל לתהליך עמוק ובריא של עצמאות כשהמיקוד כעת הוא על פעולה מכוונת למטרה כדי להגיע לעצמאות אמתית


14.7.19 שמש עושה מולות לפלוטו
שמש מייצג את מרכז המערכת ופלוטו את הקצוות של המערכת, שמש מייצג את האור ופלוטו את החושך,שמש מייצג את המודעות ופלוטו מייצג את העולם של הלא מודע ולכן המפגש זה אנרגיה זאת מול זאת מדבר על יום של כוחות ועוצמות, המופעלות על ידי ההתניות והתנאים בחיינו. נקודת זמן זאת מביאה את כוח ועוצמה הן שתי מילות מפתח שהולכות עם זווית זאת, של מי הכוח והעוצמה? שלך? או של מי שעומד מולך? כוח עוצמה יוצרי לחץ ולחץ יכול למוטט, להרוס ולפרק או לאפשר פריצה של מרחב מוכר ויודע ולידה מחדש.. . זוהי הזדמנות לטעון ולהעצים את עצמנו בדרכים חדשות, להתחבר לאלכימאי הפנימי שבתוכנו, כדאי לשים לב שתהליך זה עוצמתי במיוחד ומשפיע על בני מזל סרטן, מאזנים, גדי וטלה : תהליך זה מכריח לשחרר ופרק את הגולם כדי לאפשר לפרפר הפנימי לפרוש כנפיים ..

הדרך היא חיבור לאותנטיות, עומק, כנות וממקום זה שינוי תודעה למקום חדש שמאפשר פריצה וחיבור למעוף, שמחה ומרחב תודעה חדש .. הרבה מעבר לאופק הנראה כעת.. חשוב לזהות שהכוח מולו מתמודדים, הוא כוח המייצג את האויב הפנימי, אויב זה מחזיק מראה למשהו שלנו שנראה על פניו כשמשהו של מישהו אחר.. היכולת להתבונן במראה ולהיכנע לתהליך מביא לגילוי עוצמות חדשות.. טיפ: הצל נראה כאן כאויב שמוביל למאבק עם עולמות שמתחת לפני האדמה.. מדובר במדריך פנימי שמחבר בין עולמות מוארים (שמש) לעולמות חשוכים (פלוטו) תהליך פסיכולוגי עמוק מאוד שמאפשר גילוי, העצמה ופריצת תקיעויות ישנות שלכאורה הוו חומות הגנה לפחד וחרדה, זה הזמן לשחרר ולהסכים להשיל את החומות וההגנות ולאפשר לידה מחדש

שבוע עמוס וגדוש שמכין אותנו לליקוי ירח שיתרחש ב 17 לחודש

ברכות לימים שלווים ומוארים

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן