נכנסים באומץ למעבה היער האפל – מרקורי נכנס לצל טרום רטרו

היום 2.2.20 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, למעשה בנקודת זמן זאת מרקורי מתחיל מסע מיוחד שמוביל למפגש מחודש עם מוח ימיןJ בזמן זה נוצרת הזדמנות נפלאה למפגש עם האינטליגנציה האינטואיטיבית.. זמן להיזכר בחלומות ולעבור את החומות הכולאות את הנשמה

למעשה בזמן זה אנו נכנסים כעת למעבה יער סבוך ואפל, יער בו נמצא עצמינו מתקשים למצוא את הדרך האמיתית, ולמה? כי כשאנו בדרך האמיתית נחווה שמחה, אושר, שלווה, חום ובטחון ואם אנו בדרך לא אמיתית נחווה פחד, אשמה, הלקאה, חרדה ו… המטרה לא לטבוע בתוך שלוליות אלא לעורר את החיפוש.

אם נמשיך עם אותה אנלוגיה ונתיחס לתודעה שלנו כיער בו נשתלו עצים רבים, חלקם עתיקים מאד וחלקם צעירים , חלק בכוונה וחלק במקרה ביחד נקבל יער מורכב מאד, כאוטי, מוזר ומפחיד.. כך גם התודעה שלנו מורכבת מאין סוף פרטים שנספגו לאורך הדרך, בין אם בכוונה או במקרה, בין אם דרך גנטיקה עתיקה או כוונה חדשה, הכל מצוי כערב רב ואנו עוקפים ומחפשים את הדרך לנוע בתוך הסבך והאפילה

כעת מרקורי נכנס לזירה זאת, לא באופן רגיל של מעבר מהיר מעל פני השטח 🙂 או בריחה מהירה ממפגש עם מה שנוצר לנו שם, כעת מרקורי עומד לעבור בזירה זאת שלוש פעמים במקום שלושה שבועות לערך שעובר במזל מסוים, כעת ישהה בזירה עד אפריל.. (יותר מחודשיים) המון זמן! כשהדגש על מפגשים מהסוג השלישי..

מה זה אומר?

כל גרם שמימי מייצג דמות פנימית בתוכנו שאחראית על מערכת פנימית מסוימת ועל זירת התנסות בחיינו. מרקורי מייצג את דמות מספר הסיפורים. מספר הסיפורים אחראי מערכת החשיבה ועל זירת התקשורת. למעשה דמות זאת “שולטת ” בחמרה, תכנה ומערכת ההפעלה כדי שנוכל לחשוב, לחשב, לעבד, לעכל, להבין ולתקשר בתוך ים המסרים האין סופי של העולם בין אם מסרים אלה מגיעים ממערכות פנימיות אחרות או בין אם המידע מגיע מאנשים, סיטואציות, סביבה, תרבות וכו..

כיון שדמות מספר הספורים היא אישית ומוטענת במידע מהמשפחה והסביבה הקרובה ביותר, לכן דמות זאת מנוהלת מדפוסים ראשונים ומשפה ראשונית (מעבר לשפת המלל.. ) מקום זה בונה את הארכיון הפנמי שלנו ולשם אנו נגשים בכל פעם שנתקלים בצורך במידע או הבנה למה קורה איתנו.. חשוב לזהות מאיפה דמות מספר הספורים הוטען והוחתם בשלבים מוקדמים של החיים ( אם רוצים להמשיך אחורה בזמן.. ניתן להגיע עד המקום ממנו מנוהל ברמה של קארמה)

במהלך החיים הארכיון הפנימי הולך וגדל ואנו ממשיכים לצבור עוד ועוד מידע על בסיס יומיומי כדי שנוכל לפגוש את החחים והעולם בצורה בריאה, יעילה , מתפקדת ויותר מכל כדי שנוכל להשמיע את קולנו ולהיות מי שאנו רואים להיות. אך אליה וקץ בה, כל המידע מנוהל מדפוסים ראשונים ומקביל המציאות המשתנה מראה לנו שלא תמיד המידע רלוונטי ולכן נוכל למצוא עצמנו רצים ורצים ורצים בתוך החיים ובתוך העולם ולא מגיעים לשום מקום, כאילו לא מסונכרנים .. דמות מספר הסיפורים משננת שוב ושוב את אותם סיפורים/תירוצים והריצה מייצרת חוסר שקט והתרחקות מהחלומות שלנו..

אנו זקוקים למנוחה, לעצור, להאט את המהירות ולעבד ולהטמיע את מה שקורה בחיים, אז..חדשותJ זה קורה, כשמרקורי נכנס לרטרו, מספר הסיפורים הולך איתנו יד ביד אחורה ומראה לנו את המקומות שדורשים שינוי בדרך הגישה, עיבוד, עיכול, ארגון, ניהול ויותר מכל תפיסה של המציאות.. לכן זמן בו מרקורי ברטרו שונה ומאפשר תהליך אחר מהמהירות הרגילה תוך התאמה מחדש וחיווט מחדש עם העולם והחיים.

הטבע קסום ומופלא בדרך בה מביא את הדברים, לעולם לא באופן בוטה או מזעזע.. זה אנחנו בני האדם עושים לבד.. הטבע מראה לנו את התהליך וכך גם מרקורי, או בסיפור שלנו, דמות מספר הסיפורים, ברגע שמרקורי מתמקם באזור עליו עתיד לנוע במהלך הרטרו, אנו מקבלים סימנים מקדימים למה קורה, נפגוש אותות ומופתים, נורות אזהרה והזהרה, רעיונות שלרגע נמוגו, או הבלחות של מידע וכל האמור כמו בזוית העין נלה לרגע כדי שנגיע לרטרו עם חלקיקי זיכרונות וזרעים של הבנות במטרה ליצור שינוי של ממש ברטרו ..

כעת מרקורי נכנס לצל טרום רטרו, זהו האזור עליו עתיד לחזור במהלך הרטרו ואנו נוכל לקבל מידע מיוחד ממספר הסיפורים שלנו, מידע שלרגע שכחנו, לא שמנו לב, זיכרונות, רעיונות, הבנות, אינטואיציות, מסרים וכו…כדי שברגע שמרקורי יכנס לרטרו נוכל להשתמש בכל המידע הנ’ל לחיווט מחדש ושדרוג דמותו של מספר הסיפורים.

מעבר לשינוי מהירות מדובר בישורת אחרונה של מרקורי בטרם מסיים את השנה המקוריאנית.. ולכן זמן זה מספר הסיפורים שלנו נמצא במקום מיוחד בו יכול לארגן עצמו לקראת כניסה חדשה ועימה שינוי עומק של קידוד השפה ותפיסת המציאות.. על זה נדבר ברגע שמרקורי יתחיל שנה חדשה ובנתים בואו נשים לב לסימנים שברך..

הרטרו הנוכחי בדגים ומסתיים במעלה האחרונה של דלי .. וכאן נכנס אותו יער סבוך לתמונה.. מספר הסיפורים שלנו נכנס למפגש מחודש עם אותם חומרים שנמצאים עמוק עמוק מתחת לפני השטח.. לכן החוויה מתקשרת להצפה ולחוסר אונים, ואם הצטיידנו במשקפים פסימיות על החיים .. זה הזמן שהן תעבודנה שעות נוספו והתמונה יכולה להראות מאד עגומה או באנלוגיה של היער הסבוך והאפל, האפילה יכולה לקחת את שרביט הניהול ומקום זה יתפוס אותנו בפחדים וחרדות , חוסר אונים מול משהו גדול יותר מאיתנו

זה הזמן להתבונן.. לפני הכל להתבונן ולקרוא לדברים בשם וכשנגיע לרטרו עצמו נוכל לחודר שלכבה נוספות ועימה לעשות עבודה אישית עוצמתית מאד להבנות ובעיקר לריפוי החלקים החולים ביער שלנו..

ברוכים הבאים לימים מעניינים..

כיוון שמרבית העבודה כאן נעשית באמצעות צד ימים של המוח, הנה כמה עובדות בשביל הצד השמאלי של המוח:)

נקודות משמעותיות במסלול הרטרו הנוכחי:
2.2.20 מרקורי נכנס לצל טרום רטרו
3.2.20 מרקורי נכנס לדגים
10.2.20 מרקורי מגיע למרחק הגדול ביותר מהשמש
17.2.20 מרקורי מתחיל את הרטרו
26.2.20 מרקורי מתחיל מעגל חדש
4.3.20 מרקורי ברטרו חוזר לדלי
10.3.20 מרקורי מסיים את הרטרו
16.3.20 מרקורי נכנס לדגים
23.3.20 מרקורי במרחק הגדול ביותר מהשמש
26.3.20 מרקורי מסיים את הצל פוסט רטרו
11.4.20 מרקורי מסיים את מסעו בדגים

ברכות לרטרו מרפא

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן