עוצמות שמגיעות למקום של פיצוצים או גילוים מרהיבים – מארס עושה מולות לאוראנוס נובמבר 2021

היום 17.11.21 מארס ניצב מול אוראנוס, ונוצר מתח עצום בין שני קולות פנימיים בתוכנו. מארס מספר לנו על מהות האינסטינקטים הבסיסיים שלנו לצד המאפיינים שמיצרים מגננה, מתקפה, כעס והישרדות. וכשמדברים על הישרדות מארס מייצג את הפעולה האינסטינקטיבית הנובעת מרצונות ראשונים שמבטיחים את הקיום לנו . לכן כל כך לא פשוט לאלף את מארס ועדין לאפשר את האנרגיה של החיות.. בדרך כלל האילוף גורם לסירוס, חוסר אונים, פחד, חרדה ו…

מארס: מארס מייצג אנרגיה פיזית גולמית ראשונית, לכן מדבר על אנרגיית החיה שבפנים ולכן שנלחץ כפתור של החיה היא תוקפת , היא אגרסיבית ויכולה להיות אלימה מאד.. לחלופין אותה אנרגיה ראשונית יכולה להיות כמו משועבדת לפעולות והרגלים וממקום זה האלימות הולכת פנימה… כעת מיקום מארס בעקרב מעניק את המרחב בו מארס כול להיות עוצמתי ואינטנסיבי, מונע לפעולה וכשהכעס מגיע הוא מגיע במינון גבוה מאד :הכעס עוצמתי מאד

אוראנוס: אוראנוס מייצג את המקום האינדיבידואלי, המיוחד והייחודי שלנו , אוראנוס מספר לנו על מהות ההומנית הקיימת בנו, על הרצון לפתוח את המרחבים שמחוץ למוכר והידוע, ולכו יש משהו באנרגיה אוראנית ששובר את תקרת הזכוכית ופורץ את גבולות הקונצנזוס. מסיבה זאת האנרגיה האוראנית נעה עד נקודה בה מתפוצצת, יוצרת כאוס ומכריחה לצור פעולה

כשנוצר שיח בין שתי אנרגיות אלה, מדובר בדיאלוג זה מייצג שתי אנרגיות עצומות של עשייה, פעולה, דחף ועוצמה ולכן המפגש בניהם יוצר נפיצות לא רגילה. כל תזוזה לוחצת על הכפתורים השלופים ממילא ורגשות מודחקים כמו כעס, תסכול, פחד, רצון ושאיפה יוצאים החוצה ללא בקרה בכל הכוח.
מינוף אנרגיה מסוג זה יכול להיות מנוע לא רגיל לשינוי והתמרה, אך הבעייתיות נעוצה במהות הפרימלית של האנרגיה ולכן היא לוחצת על מקומות פרימיטיביים ואלה משופעים בצללים..

ממקום זה נוכל לחוות קשת עצומה של רגשות שנעה במהירות, ללא התראה מוקדמת, בעוצמה לא מבוקרת ובקצור כוח עצום שיכול לייצר תאונות, הרס ולקיחת סיכונים במקומות סיכוים. מה שיכול לצור את ההבדל בין סיכון לסיכוי הוא שיקול הדעת ההכרחי בימים אלה, לעצור, לנשום, לצור פרספקטיבה ולמנף את הסיכון וההרס למקום של הבנה, קבלה, מודעות והתחלת עבודה של שינוי דפוסים והרגלים .

כל האמור מפעיל ויניע את כולנו בכלל ובפרט את מי שיש לו איוש כוכבי במעלה 12 בשור/עקרב או אריה/דלי. במקביל לכל מי יש מארס חזק או אוראנוס חזק או מארס ואוראנוס חזקים במיוחד אם יש בניהם זווית דינמית..חשוב לציין ששיח זה הוא שיח ששני קולות נמצאים זה מול זה ולכן יש שני מצבי מפתח, אחד: מאבק ומלחמה תוך התנפלות או מצב של שיתוך פעולה

אם בחרנו במאבק הרי שכל הסוגיות של הפיצוצים על רקע שליטה הנובעת מחוסר בטחון.. יתנו לנו את כל הסיבות לכל סוג של מאבק ותהיה התוצאה אשר תהיה ..אם בחרנו בשיתוף פעולה נוכל לגייס רעיונות יוצאי דופן שינוי עמוק של מצבים שנמצאים בחוסר בטחון במטרה ליצר יסודות חזקים ועוגנים עוצמתיים לביטחון וצמיחה מבלי שקול אחד יבוא על חשבון הקול אחר..

 

 

3 מחשבות על “עוצמות שמגיעות למקום של פיצוצים או גילוים מרהיבים – מארס עושה מולות לאוראנוס נובמבר 2021”

  1. היי מלי, אהבתי את תיאור האנרגיות של מרס מול אורנוס, אבל היתה חסרה לי האנרגיה המכוונת של וונוס בגדי, גם היא ב12 מעלות ובמיקום המאפשר לה להיות לשון המאזניים ולרתום לטובת כולם את האנרגיה המתפרצת.

    הגב
    • תודה, אני פשוט כותבת על כל היבט בפני עצמו ולכן לא הכנסתי את ונוס לתוך סיפור זה אלא ארגנתי לה מאמר נפרד לכבוד כניסתה לצל טרום רטרו..

      הגב

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן