ערוץ לחלום – צמידות יופיטר נפטון בדגים

יופיטר ונפטון שני שליטי מזל דגים נפגשים בבית😊 כן במזל דגים למפגש עוצמתי ומיוחד שניתן לכנות מפגש של פעם בחיים, פעם אחרונה שהשנים נפגשו בדגים הייתה לפני 166 שנים..(בשנת 1856)

מזל דגים הוא המזל האחרון בגלגל המזלות ומזמין לחקירה עמוקה פנימה שמאפשרת לנו לפגוש את החלומות שלנו מחד ומאידך את החיבורים למהות הנשמה שלנו. יופיטר הוא השליט העתיק של מזל דגים, ונפטון הוא השליט החדש..

מסיבה זאת גם ליופיטר וגם לנפטון קל לבוא לידי ביטוי בנמל הבית, למהול את כל החוויות של המחזור האחרון ולהרכיב סוג של תצריך מלא השראה , חכמה אינטואיטיבית וחיבור למקורות שמעבר

כשאנו נוגעים במרחב אנרגטי מסוים בו קיימים שני שליטים, תמיד אחד יגע במרחבים הפשוטים יותר ואחד יוביל מעמקים גדולים יותר ומה שקורה בפועל שכל המורכבות של מזל דגים של שני דגים הנעים בכיוונים הפוכים מתעצם נוכח מפגש זה

כל מפגש של שני גרמי שמים פותח מחזור אנרגטי ומחזור זה של יופיטר ונפטון אורך  166 שנים ולכן החשיבות של התחלת המחזור הוא הבנת התפקיד של כל אחד מהשנים כעת, יופיטר מחפש את המשמעות האישית שעוזרת להבין את משמעות החיים האישים שלנו  בעוד נפטון חושף המידה רבה את האנטיתזה לאישי כמאפשר זרימה למרחבים שמעבר למקום והזמן..

מסיבה זאת המפגש בין השנים פותח את המודעות מעבר לגבולות מוכרים והיומיומיים, ומשפיע לא רק ברמה אישית אלא ברמה קולקטיבית על כולנו כמאסה אנושית הפועלת כרקמה אחת..

נפטון התגלה ב- 1846 ולמעשה המפגש הראשון של השנים אחרי גילוי נפטון היה ב- 1956 בדגים וכעת אנו מגיעים לסיום של אותו מחזור והתחלה של מחזור חדש..  התחלת מחזור זה לוחצת על חיבור למשהו גדול יותר שיכול להביא ליצירתיות מופלאה, להתפתחות הפאן הרוחני וההבנה של האחדות הקולקטיבית, חיבור לאידאלים שאולי נשכחו בשם האגו והמרוץ האישי של כל אחד להישגים אישים.. זמן מיוחד מאד

בזמן מיוחד זה כדאי ורצוי להיזכר מהחלום האישי של כל אחד ואחד מאיתנו , כיון שהתודעה שלנו לכודה בתוך מסגרות הנובעות מעבר, חינוך, הרגלים, תפיסות וגישות ו… לצד מסגרות שמעצבות את הדרישות מאיתנו , מה חייבים וצריכים לעשות כדי להיות ראויים ושייכים.. כמעט כולנו שוכחים את החלום העמוק של מה אנו באמת רוצים, למעשה, לא פשוט לשחרר ולאפשר להיזכר מה החלום האישי העמוק ביותר..

כעת ניתן להיזכר בחלום, ממש לגלוש מעבר למה שמגביל אותנו ולצלול לעומקים בהם נוכל לגלות את השאיפה של הנשמה ואת הצורך העמוק ביותר להיות חלק ממרקם גדול יותר שמעניק לנו משמעות גבוהה לחיינו

נקודת המפגש מהווה זריעה למחזור חדש שמזמין אותנו לצאת מתוך הקבעונות של המסורת, חברה, תרבות, דת, גישה ותפיסה ולכן מצב זה יכול לצור הזדמנות להגשמת חלומות משעבר להתניות אלה, אך בו זמנית גם ליצור כאס , תוהו ובוהו לא שפוט שבקלות רבה ניתן ללכת לאיבוד, או לחוות סוג של פגיעות ושבריריות שיכולים לגרום לנו לתחושת איום חזקה מאד

מזל דגים המספר לנו על סיום הגלגל למעשה מחזיר אותנו לנקודה של טרם התחלת גלגל חדש ומסיבה זאת ניתן לכנות את האנרגיה של מזל דגים כאנרגיה רחמית ולכן המיזוג של שני השליטים בבית מחזירה כל אחד ואחד ואת כולנו יחד למקום בו נוצר געגוע חזק מאד לחזרה לרחם

חזרה לרחם יכולה לבוא לידי ביטוי בשפע של ביטים שונים מאד באופיים אך מקורם זהה.. הצורך העמוק שלנו להיות מעורסלים במקום בטוח בו משהו גדול מאיתנו דואג לנו, לכן זמן זה מבקש מאיתנו לבדוק מהי הרחם אליה אנו רוצים לחזור, או במילים אחרות מהו גן עדן בשבילנו והאם בכלל קיים מקום כזה או במקום שיש גן עדן קיים גם גיהינום? איפה שאלות אלה מוצאות אותך? מה התשבות שלך? או איזה שאלות עולות לך ממקום זה?

יופיטר ונפטון מבקשים להקשיב ליקום, איפה זה מתחבר איתך? איפה הצורך הזה להקשיב למשהו גודל מאיתנו? אולי המקום בו נוכל לבקש עזרה? או אולי המקום של הסליחה ? או …. הזמנה מעניינת להעלות שאלות עמוקות מאד..

בשיטה שאני עובדת כל גרם שמימי מייצג קול פנימי/תת דמות פנימית/צורך מסוים/רצון…. יופיטר מייצג את קולו של הפילוסוף הפנימי ונפטון מייצג את קולו של החולם הפנימי וכשאנו חברים את שני הקולות ביחד ניתן לצור פילוסופיה אמונית יוצאת דופן בנוגע לחלומות שלנו או באמצעות החלומות שלנו לעורר את האמונה ואימון .. המפגש בין שני קולות אלה מעמיד אפשרות חדשה לעבודה פנימית עמוקה מאד בנוגע לחלומות שלנו, החל מהחלומות הפשוטים והארציים שמסבים לנו תחושה של רוגע ונועם וכלה ואולי בעיקר החלומות הגדולים של הנשמה שלנו..

לכן זמן זה הוא זמן לזורע את החלומות שלנו.. מפגש זה יכול לחשוף לנו מהם החלומות ואיך לזרוע כדי לאפשר זרימה שלמה, אמיתית ורוחנית לשיפור והתמרת משמעות ומהות חיינו..

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן